d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1101112131429Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 3 2008 07:52am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Oct 3 2008, 08:50am)
Je redeneert raaaaaaar. Overigens vind ik dit een compleet gestoorde thread.

jeweetttt online moslims bashen FOR THA WINNN
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 3 2008 10:48am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Oct 3 2008, 08:50am)
Je redeneert raaaaaaar. Overigens vind ik dit een compleet gestoorde thread.


dan moet je bij die rasist zijn die dit topic gestart heeft!
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 4 2008 02:54am
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Oct 6 2008 02:01pm
Quote (mikexx2020 @ Sun, 28 Sep 2008, 23:28)
gewoon zwart gekleude kleding londsdale jacks kisten alles is de kleur zwart


lonsdale is een box merk, kisten hoef tog niet te betekenen dat je racist ben,

jezus kijk jij door een rietje ofzo.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 6 2008 02:29pm
Quote (DuffmanX @ Mon, 6 Oct 2008, 22:01)
lonsdale is een box merk, kisten hoef tog niet te betekenen dat je racist ben,

jezus kijk jij door een rietje ofzo.


Hey! Die is fris, nog nooit gehoord. smile.gif
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 7 2008 12:01am
Quote (DuffmanX @ Mon, Oct 6 2008, 10:01pm)
lonsdale is een box merk, kisten hoef tog niet te betekenen dat je racist ben,

jezus kijk jij door een rietje ofzo.


Lonsdale is een boks merk in Engeland en Italie ja, maar in Nederland kun je het zo niet noemen.
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Oct 7 2008 01:37am
Quote (mikexx2020 @ Sun, 28 Sep 2008, 22:01)
ze haten negers
maar houden ervan om zwarte kleding te dragen etc.

willen ze dan niet gewoon zzwart zijn?:S


meeste racisten dragen
witte T-shirt en zwarte jeans en dragen ni veel alles in het zwart...
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 7 2008 02:49am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 7 Oct 2008, 08:01)
Lonsdale is een boks merk in Engeland en Italie ja, maar in Nederland kun je het zo niet noemen.


In Amsterdam is het alweer een 'normaal' merk. Volgend jaar dus ook in de rest van Nederland.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 7 2008 03:40am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Oct 7 2008, 10:49am)
In Amsterdam is het alweer een 'normaal' merk. Volgend jaar dus ook in de rest van Nederland.


Misschien, maar misschien ook niet.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Oct 7 2008 05:31am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 7 Oct 2008, 10:49)
In Amsterdam is het alweer een 'normaal' merk. Volgend jaar dus ook in de rest van Nederland.


Ik gok over 15 jaar.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131429Next
Add Reply New Topic New Poll