☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev
1
10
11
12
13
14
29
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 7974
Replies: 287
Track Topic
jekankermoeder
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold
:
20.00
Warn: 40%
#111
Oct 3 2008 07:52am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Oct 3 2008, 08:50am)
Je redeneert raaaaaaar. Overigens vind ik dit een compleet gestoorde thread.
jeweetttt online moslims bashen FOR THA WINNN
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#112
Oct 3 2008 10:48am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Oct 3 2008, 08:50am)
Je redeneert raaaaaaar. Overigens vind ik dit een compleet gestoorde thread.
dan moet je bij die rasist zijn die dit topic gestart heeft!
misnomer
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold
:
0.00
#113
Oct 4 2008 02:54am
DuffmanX
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold
:
101,699.00
#114
Oct 6 2008 02:01pm
Quote (mikexx2020 @ Sun, 28 Sep 2008, 23:28)
gewoon zwart gekleude kleding londsdale jacks kisten alles is de kleur zwart
lonsdale is een box merk, kisten hoef tog niet te betekenen dat je racist ben,
jezus kijk jij door een rietje ofzo.
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#115
Oct 6 2008 02:29pm
Quote (DuffmanX @ Mon, 6 Oct 2008, 22:01)
lonsdale is een box merk, kisten hoef tog niet te betekenen dat je racist ben,
jezus kijk jij door een rietje ofzo.
Hey! Die is fris, nog nooit gehoord.
Lucas[NM]
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold
:
179.04
#116
Oct 7 2008 12:01am
Quote (DuffmanX @ Mon, Oct 6 2008, 10:01pm)
lonsdale is een box merk, kisten hoef tog niet te betekenen dat je racist ben,
jezus kijk jij door een rietje ofzo.
Lonsdale is een boks merk in Engeland en Italie ja, maar in Nederland kun je het zo niet noemen.
MicChick
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
0.00
#117
Oct 7 2008 01:37am
Quote (mikexx2020 @ Sun, 28 Sep 2008, 22:01)
ze haten negers
maar houden ervan om zwarte kleding te dragen etc.
willen ze dan niet gewoon zzwart zijn?:S
meeste racisten dragen
witte T-shirt en zwarte jeans en dragen ni veel alles in het zwart...
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#118
Oct 7 2008 02:49am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 7 Oct 2008, 08:01)
Lonsdale is een boks merk in Engeland en Italie ja, maar in Nederland kun je het zo niet noemen.
In Amsterdam is het alweer een 'normaal' merk. Volgend jaar dus ook in de rest van Nederland.
Lucas[NM]
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold
:
179.04
#119
Oct 7 2008 03:40am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Oct 7 2008, 10:49am)
In Amsterdam is het alweer een 'normaal' merk. Volgend jaar dus ook in de rest van Nederland.
Misschien, maar misschien ook niet.
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#120
Oct 7 2008 05:31am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 7 Oct 2008, 10:49)
In Amsterdam is het alweer een 'normaal' merk. Volgend jaar dus ook in de rest van Nederland.
Ik gok over 15 jaar.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
10
11
12
13
14
29
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact