d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Goede Nederlandse Clans? > Ik Zoek Er 1
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 9 2008 08:17am
Quote (ReadyAimFire @ Sat, 9 Aug 2008, 15:13)
Wat lul je toch ongelooflijk uit je nek kerel, ik begin er me echt al aan te ergeren.


is goed dat je het niet over mij hebt want ik ben geen kerel -.-

daar erger ik me aan...
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 9 2008 08:19am
Quote (Hustlegirl @ Sat, Aug 9 2008, 02:17pm)
is goed dat je het niet over mij hebt want ik ben geen kerel -.-

daar erger ik me aan...


Zie je wel Stefan, je bent alweer uit je nek aan het lullen
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 9 2008 09:44am
Quote (Hustlegirl @ Sat, 9 Aug 2008, 14:44)
Omdat jij alwetend bent zal dat wel niet... You know shit about me... en dat wil dus zeggen dat je er naast zit.


heeeel meschien heb je weleens van de rijkere mensen gehoord maar ik geloof er geen ruk van dat je omgaat met mensen als zackaria.
Quote (Hustlegirl @ Sat, 9 Aug 2008, 16:17)
is goed dat je het niet over mij hebt want ik ben geen kerel -.-

daar erger ik me aan...


bewijs het dan idioot, is helemaal niet zo moeilijk als je egt een meisje bent
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 9 2008 10:15am
Quote (Hustlegirl @ Sat, 9 Aug 2008, 13:44)
Omdat jij alwetend bent zal dat wel niet... You know shit about me... en dat wil dus zeggen dat je er naast zit.


Alleen al het feit dat je denkt dat mensen met 40k fg bij 'de rijkeren' horen laat al zien dat je ontzettend uit je nek lult, om de forumulering van ReadyAimFire hieronder maar te gebruiken.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 9 2008 11:34am
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 9 Aug 2008, 17:15)
Alleen al het feit dat je denkt dat mensen met 40k fg bij 'de rijkeren' horen laat al zien dat je ontzettend uit je nek lult, om de forumulering van ReadyAimFire hieronder maar te gebruiken.


em ff andersom, ik ging ervanuit dat ie blacklist zichzelf met zijn "40k" rijk vond, vandaar dat ik zo praatte.
Zelf kende ik wat itemshops en oude eigenaren van E-pvp en ging ik daar veel mee om.

vandaar...
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 9 2008 11:55am
Quote (Hustlegirl @ Sat, 9 Aug 2008, 18:34)
em ff andersom, ik ging ervanuit dat ie blacklist zichzelf met zijn "40k" rijk vond, vandaar dat ik zo praatte.
Zelf kende ik wat itemshops en oude eigenaren van E-pvp en ging ik daar veel mee om.

vandaar...


bullshit.

Quote
en 40k forumgold doe je knap want ik ken je naam niet en ken de "rijkere" "spelers" toch wel allemaal zown beetje, dus heb jij jezelf rijk gescammed of overdrijf je een beetje.


Hier zeg je bijna letterlijk dat 40k fg gelijk staat aan rijk. Probeer je jezelf er aub niet uit te lullen, dat is vermoeiend. Geef gewoon toe dat je onzin uitkraamt.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 9 2008 11:59am
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 9 Aug 2008, 18:55)
Hier zeg je bijna letterlijk dat 40k fg gelijk staat aan rijk. Probeer je jezelf er aub niet uit te lullen, dat is vermoeiend. Geef gewoon toe dat je onzin uitkraamt.


Idd alle quotes van mij = Bshit
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 9 2008 12:15pm
Quote (Hustlegirl @ Sat, 9 Aug 2008, 18:59)
Idd alle quotes van mij = Bshit


k, rot dan op
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Aug 9 2008 04:01pm
er zijn mensen hier op jsp die zekers zo veel hebben en meer als ik die ook onbekend zijn...baris en isam zijn ook "rijk" in dia ik nie meer mja care
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Aug 9 2008 04:46pm
Quote (Hustlegirl @ Sat, Aug 9 2008, 05:34pm)
em ff andersom, ik ging ervanuit dat ie blacklist zichzelf met zijn "40k" rijk vond, vandaar dat ik zo praatte.
Zelf kende ik wat itemshops en oude eigenaren van E-pvp en ging ik daar veel mee om.

vandaar...


dan was je een kleine zuiger want ik heb nog nooit van je gehoord tenzij je gwn een jongen bent

praatjesmaker

edit : ja je kent al die rijke gasten en nog zit je items voor 1-2 fg te verkopen rofl

This post was edited by RubberNinja on Aug 9 2008 04:46pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll