d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev11011121314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 21 2008 03:40pm
je kan ook een P***** server huren dat lijkt me tog een stuk goedkoper.
ivm warn staan er sterretjes maar ik ga ervanuit dat je weet wat ik bedoel.

This post was edited by edujackass on Jul 21 2008 03:40pm
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jul 21 2008 04:28pm
Quote (edujackass @ Mon, Jul 21 2008, 11:40pm)
je kan ook een P***** server huren dat lijkt me tog een stuk goedkoper.
ivm warn staan er sterretjes maar ik ga ervanuit dat je weet wat ik bedoel.


had gekunt.
maar dit is veel rustiger.
En de lijn lag er toch al, dus hoefte alleen maar 1 extra simpel abo-tje..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jul 22 2008 03:21am
Hoezo 2 IP's headscratch.gif Je kan ook 10x tegelijk spelen op 1 IP hoor...
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jul 22 2008 03:58am
Quote (Zompy @ Tue, Jul 22 2008, 11:21am)
Hoezo 2 IP's headscratch.gif Je kan ook 10x tegelijk spelen op 1 IP hoor...


je kan maximaal 4 chars in 1 game zetten op 1 telefoon lijn.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 22 2008 04:00am
Quote (M[o]nkey[115] @ Tue, 22 Jul 2008, 11:58)
je kan maximaal 4 chars in 1 game zetten op 1 telefoon lijn.


hij kan dat wel -.-
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jul 22 2008 04:06am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jul 22 2008, 12:00pm)
hij kan dat wel -.-


blijkbaar,
alleen heb je dan na 10 games realm down..
zit ik ook niet op te wachten...
cs games duren toch maar 2 a 3 min...
en dan wil je op 1 IP 8*joinen en leaven in 2 min...
lol....
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 22 2008 09:14am
gewoon sleepy gebruiken en een beetje snelle pc alttabed al binnen halve seconden naar ander venster, of je zet ze allemaal op nohide, koopt een grote monitor zodat je 8 schermen tegelijk kan zien.
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Jul 22 2008 10:28am
Quote (edujackass @ Tue, Jul 22 2008, 05:14pm)
gewoon sleepy gebruiken en een beetje snelle pc alttabed al binnen halve seconden naar ander venster, of je zet ze allemaal op nohide, koopt een grote monitor zodat je 8 schermen tegelijk kan zien.


dat is pas zinloos...
8 schermen, terwijl ik maar 3 chars gebruik.. lol..
leuk dat je meedenkt, het gaat alleen nergens over tongue.gif

hij staat al op sleepy, beide pc's zijn meer dan snel genoeg, het gaat alleen om het leaven en joinen.
8chars joinen 8chars leaven = 16 handelingen in 2min.
Bnet denkt dan dat je een bot bent, en trapt je er voor 1 uur af.

En dan zit ik dat uur aftekicken sad.gif

....
liever dubbel Inet, dubbel pc, elke pc 8loaders voor switch.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 22 2008 10:34am
ah mkay.. ik dacht dat de regel 25 games createn per uur per cdkey was voordat je realmdown krijgt
Member
Posts: 14,687
Joined: Mar 28 2008
Gold: 29.30
Jul 24 2008 08:01am
Quote (triple_han @ Tue, Jun 24 2008, 06:58am)
Dit moest van Mork sad.gif Ik had een suspension grappiger gevonden.


Go Back To Nederlands Topic List
Prev11011121314Next
Add Reply New Topic New Poll