Quote (edujackass @ Tue, Jul 22 2008, 05:14pm)
gewoon sleepy gebruiken en een beetje snelle pc alttabed al binnen halve seconden naar ander venster, of je zet ze allemaal op nohide, koopt een grote monitor zodat je 8 schermen tegelijk kan zien.
dat is pas zinloos...
8 schermen, terwijl ik maar 3 chars gebruik.. lol..
leuk dat je meedenkt, het gaat alleen nergens over

hij staat al op sleepy, beide pc's zijn meer dan snel genoeg, het gaat alleen om het leaven en joinen.
8chars joinen 8chars leaven = 16 handelingen in 2min.
Bnet denkt dan dat je een bot bent, en trapt je er voor 1 uur af.
En dan zit ik dat uur aftekicken

....
liever dubbel Inet, dubbel pc, elke pc 8loaders voor switch.