Quote (RubberNinja @ Sat, 21 Jun 2008, 17:15)
rofl was 2-1 voor mij^^ maja je bent te saai ... 5 traps neerleggen en daar niks zitten doen rofl.denk je dat je nu goed bent ofzo?
nou.. je bent serieus een van de slechtste om eerlijk te zijn^^^^^
Haha, klinkt bekend.
Tijdens mijn hoogtijdagen was ik ook heer en meester met mijn trapassassin (
Sataniker-Toad), gevreesd door eenieder.
Elke char van Wuben kon ik aan, met mijn toptactiek. Traps neerlegen, beetje erachter rondlopen/teleporten. Tegenstander af laten leiden door de shadow. Kwam de tegenstander in beeld, dan mindblasten als een wildebeest. Toegegeven, ik was koning van de mindblast.