d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1101112131426Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 21 2008 10:21am
Quote (RubberNinja @ Sat, 21 Jun 2008, 17:15)
rofl was 2-1 voor mij^^ maja je bent te saai ... 5 traps neerleggen en daar niks zitten doen rofl.denk je dat je nu goed bent ofzo?

nou.. je bent serieus een van de slechtste om eerlijk te zijn^^^^^


Haha, klinkt bekend.

Tijdens mijn hoogtijdagen was ik ook heer en meester met mijn trapassassin (Sataniker-Toad), gevreesd door eenieder.
Elke char van Wuben kon ik aan, met mijn toptactiek. Traps neerlegen, beetje erachter rondlopen/teleporten. Tegenstander af laten leiden door de shadow. Kwam de tegenstander in beeld, dan mindblasten als een wildebeest. Toegegeven, ik was koning van de mindblast.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 21 2008 10:40am
Ik buig.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jun 21 2008 12:34pm


YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 21 2008 06:21pm
Die linkse heeft veel weg van jou, Mischa.
Waar is je profielfoto?
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 22 2008 07:10am
als je met n 5.2k hamerdin van n trapper verliest ben je diep gezonken, dus plz kom niet met excuses dat ik ''offensive genoeg bent'' het zou er dan op neer komen dat je frustrated bent omdat ik je niet liet winnen

wees blij dat ik niet 5-1 heb geschreven, zo is normaler wijze wel http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=17605897


maarre, 2-1? hier n screen dat je Dodged. k ben ook niet achterlijk tongue.gif





Cheers.

in afwachting

Cranium (pending)
mrs.piggy(pending)

Gewonnen:

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0
JaZzie 5-0
Rubberninja 2-1
Snielsje 3-0
grhdota 5-0
stefbef 5-2

Verloren:

This post was edited by DuffmanX on Jun 22 2008 07:12am
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jun 22 2008 07:33am
Quote (DuffmanX @ Sun, Jun 22 2008, 01:10pm)
als je met n 5.2k hamerdin van n trapper verliest ben je diep gezonken, dus plz kom niet met excuses dat ik ''offensive genoeg bent'' het zou er dan op neer komen dat je frustrated bent omdat ik je niet liet winnen

wees blij dat ik niet 5-1 heb geschreven, zo is normaler wijze wel http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=17605897


maarre, 2-1? hier n screen dat je Dodged. k ben ook niet achterlijk tongue.gif


http://i25.tinypic.com/qqxts1.jpg

Cheers.

in afwachting

Cranium (pending)
mrs.piggy(pending)

Gewonnen:

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0
JaZzie 5-0
Rubberninja 2-1
Snielsje 3-0
grhdota 5-0
stefbef 5-2

Verloren:


diablo 2 is dood ...
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jun 22 2008 07:44am
kom we duelle nog een keer officieel ;d
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 22 2008 10:07am
Quote (Snielsje @ Sun, 22 Jun 2008, 14:44)
kom we duelle nog een keer officieel ;d


officieel over n tijdje pas smile.gif moet wel ff tijd tussen zitten ofcourse.
maar wil wel es n fun dueltje doen hoor smile.gif


in afwachting

Cranium (pending)
mrs.piggy(pending)

Gewonnen:

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0
JaZzie 5-0
Rubberninja 2-1
Snielsje 3-0
grhdota 5-0
stefbef 5-2
benzorz 5-0

Verloren:
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jun 22 2008 12:07pm
[QUOTE=DuffmanX,Sun, Jun 22 2008, 01:10pm]als je met n 5.2k hamerdin van n trapper verliest ben je diep gezonken, dus plz kom niet met excuses dat ik ''offensive genoeg bent'' het zou er dan op neer komen dat je frustrated bent omdat ik je niet liet winnen

wees blij dat ik niet 5-1 heb geschreven, zo is normaler wijze wel http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=17605897


maarre, 2-1? hier n screen dat je Dodged. k ben ook niet achterlijk tongue.gif


http://i25.tinypic.com/qqxts1.jpg


Cheers.

ROFL regels regels.. hallo denk je dat ik tijd heb om een beetje jouachterna te rennen? het was 2-1 voor mij en "dodge" man.. zullen wij duelen en dan verstop ik me ergens en ga mn loempias bakken en brb in 10 uur lol dan stop je toch ook? 5-0 voor mij kknp. en mn hammerdin heeft maar 4.3k hp ofzo

2-1 voor mij klaar je zuigt period.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 23 2008 02:02am
~~

This post was edited by CpTJenJen on Jun 23 2008 02:04am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131426Next
Closed New Topic New Poll