d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoe Denken Jullie Over Dit Gedeelte Van Het Forum?
Prev110111213Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 6 2008 02:36pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, 6 May 2008, 20:32)
"jij noemt mij sukkel, dus ben jij sukkel, mama mama, de grote jongens doen niet lief tegen mij:'( :'("
ga maar lkkr cocksucke bij feargod, die heeft tog geen hol meer te zegge


Allemaal overbodige woorden van de grote noob.

niemand geeft hier iets om wat jij zegt of doet.

en daarom moet dit gedeelte gewoon gesloten worden, niks anders dan personal attacks smile.gif

latuurrr met je 'o zo niet gozu' signature

wannabe 1337.
Member
Posts: 875
Joined: Apr 11 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 6 2008 02:36pm
Quote (boer_vince @ Tue, May 6 2008, 07:16pm)
kvoel me eigen niet stoer, maar trots cool.gif

want die N44P'S dachten mij effe te pwnen, ik wacht mijn kansen mooi af en nou zijn ze beide locked.

banaanmetbolhoed is mijn werk biggrin.gif

dus daar ben ik trots op.


http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=17823430&f=292

Kanker sukkel, zoiets noemen we credit nemen voor andermans werk.
Ik wil ook nog wel even oude topics in de SA opgraven waarin hij voor scams word aangeklaagt.
Wat een kanker mongool ben jij.
Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 6 2008 02:38pm
Quote (TenTimesAsFast @ Tue, 6 May 2008, 20:36)
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=17823430&f=292

Kanker sukkel, zoiets noemen we credit nemen voor andermans werk.
Ik wil ook nog wel even oude topics in de SA opgraven waarin hij voor scams word aangeklaagt.
Wat een kanker mongool ben jij.


jongen, houd je bek random.

ik heb voor die kk banaan gezorgd.

de mod heeft me gepm'ed met de informatie dattie hem gelocked had.

dus mijn werk! die topic komt te laat! sukkeltje!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 6 2008 02:46pm
Quote (boer_vince @ Tue, May 6 2008, 08:17pm)
wat ben jij een sukkel, ja ik zal er een boek over schrijven omdat ik op zo'n kleinigheidje trots ben. sukkeltje
Waarom ben je er eigenlijk trots op? Als je echt wil, kan je wel honderd mensen per dag op die manier locken, toch?

Member
Posts: 875
Joined: Apr 11 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 6 2008 02:47pm
Quote (boer_vince @ Tue, May 6 2008, 08:38pm)
jongen, houd je bek random.

ik heb voor die kk banaan gezorgd.

de mod heeft me gepm'ed met de informatie dattie hem gelocked had.

dus mijn werk! die topic komt te laat! sukkeltje!


Okay, wat jij wilt
Maar dan nog: GET A FUCKING LIFE
Trots omdat je een simpele multi hebt gelockt (wat je trouwens niet hebt gedaan).. Denk je dat je hem nu aan het huilen hebt gemaakt?
Die Banaan zal er echt niet wakker van liggen.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 6 2008 03:03pm
Quote (boer_vince @ Tue, 6 May 2008, 22:17)
dit gedeelte moet gewoon gesloten worden, heb het er met fear over gehad en hij denkt er hetzelfde over.


tsja... jammer voor je dat de mening van Feargod er totaal niet meer toe doet. Retired Moderator betekent eigenlijk dat zijn mening net zoveel waard is als die van jou...

NIKS DUS...
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 6 2008 03:12pm
Quote (boer_vince @ Tue, 6 May 2008, 21:36)
Allemaal overbodige woorden van de grote noob.

niemand geeft hier iets om wat jij zegt of doet.

en daarom moet dit gedeelte gewoon gesloten worden, niks anders dan personal attacks smile.gif

latuurrr met je 'o zo niet gozu' signature

wannabe 1337.


ik ben geen noob
er zijn wel mensen die zich intresseren wat ik zeg, want in tegenstelling tot jouw ben ik geen irritante onintelligente cocksucking random.
verder intressert mijn sig me vrij weinig, als je je eraan ergert, maak je maar een nieuwe voor me.
liefst van kwaliteit met groene en zwarte kleure met een film thema.
dat 1337 staat er nog in omdat ik vroeger in die guild zat, ben eruit gegaan omdat feargod de guild overkocht van mac, toen ging het hard achteruit.
ik haal het er niet uit omdat ik dan de animation opnieuw moet maken, en daar heb ik geen zin in.
blij?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 6 2008 04:24pm
Quote (boer_vince)
latuurrr met je 'o zo niet gozu' signature
wannabe 1337.

Hah, "boer_vince" komt met die dodelijke beledigingen.

Quote (boer_vince)
dit gedeelte moet gewoon gesloten worden, heb het er met fear over gehad en hij denkt er hetzelfde over.

Helaas is jouw macht — e-held of niet — beperkt tot het klikken op een report-knopje.
Dennis is trouwens nooit dapper geweest. Hij zal dat zelf ook wel beseffen.
Member
Posts: 14,687
Joined: Mar 28 2008
Gold: 29.30
May 7 2008 06:44am
Quote
1. ik vind het kei relaxt hier! zo kan ik mooi mijn +1 halen  5.41%  (2 Stemmen)
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
May 7 2008 06:54am
simpel...

95% van de tijd is het een KUT forum
Go Back To Nederlands Topic List
Prev110111213Next
Add Reply New Topic New Poll