Quote (boer_vince @ Tue, 6 May 2008, 21:36)
Allemaal overbodige woorden van de grote noob.
niemand geeft hier iets om wat jij zegt of doet.
en daarom moet dit gedeelte gewoon gesloten worden, niks anders dan personal attacks 
latuurrr met je 'o zo niet gozu' signature
wannabe 1337. ik ben geen noob
er zijn wel mensen die zich intresseren wat ik zeg, want in tegenstelling tot jouw ben ik geen irritante onintelligente cocksucking random.
verder intressert mijn sig me vrij weinig, als je je eraan ergert, maak je maar een nieuwe voor me.
liefst van kwaliteit met groene en zwarte kleure met een film thema.
dat 1337 staat er nog in omdat ik vroeger in die guild zat, ben eruit gegaan omdat feargod de guild overkocht van mac, toen ging het hard achteruit.
ik haal het er niet uit omdat ik dan de animation opnieuw moet maken, en daar heb ik geen zin in.
blij?