Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 10:45pm)
houd je bek man kuthoer
omdat ik dyslectie heb maak ik vaak fouten
en daarom stop ik ook 2 enters tussen alles wat ik type kan ik het beter lezen
mja zo'n mongooltje als jij kan IQ en dyslectie niet linken -.-
Nee, ik baseer het eerder op je taalgebruik.
Er zijn hier meer mensen met dyslexie, maar ik zie hun toch niet 'kuthoer, kanker, e.d.' spammen.
Jij gebruikt het gewoon als excuus voor je achterlijkheid.
Kan je het nu duidelijk lezen? Eigenlijk zou een bril/lenzen hiertegen kunnen helpen of valt je macho-imago dan in het water.
Wist je dat de mensen in Mongolië protest hebben gevoerd tegen het feit dat mensen andere mensen mongolen noemen?
Alsof jij überhaupt ooit iets educatief gelezen hebt.