d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
Prev11011121314Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:34pm
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 21:32)
Dan moet je naar Leeuwarden komen en de coffeeshop afrika even bezoeken.
Super chille shop, en de Os is ook wel chill.
Verder heeft leeuwarden niks boeiends eigenlijks, er is een hoerenbuurt naast de Macdonalds maar daar houdt 't ook me op. tongue.gif


die ga ik onthouden kan je der ook spacecake krijgen happy.gif wil ik wel eens proberen hehe

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 14 2008 02:34pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 02:36pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Apr 2008, 22:34)
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 21:32)
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Apr 2008, 22:28)
mijn friendin het familie in friesland dus ik ga ook ooit die kant op (niet wonen natuurlijk!)

maar ga er zeker keer blijven slapen weekje om de omgeving te verkennen van de bovenste provincies


Dan moet je naar Leeuwarden komen en de coffeeshop afrika even bezoeken.
Super chille shop, en de Os is ook wel chill.
Verder heeft leeuwarden niks boeiends eigenlijks, er is een hoerenbuurt naast de Macdonalds maar daar houdt 't ook me op. tongue.gif


die ga ik onthouden kan je der ook spacecake krijgen happy.gif wil ik wel eens proberen hehe


Bij de Os kan je hele goede hasj cake krijgen.
Spacecake met wiet kan je wel krijgen bij sommige shops, alleen geen idee waar.
Wij maken altijd hier zelf, aan 't eind van 't kweekseizoen.

Edit: Kut quotes.

This post was edited by CorvX on Apr 14 2008 02:37pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 14 2008 02:40pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 10:28pm)
stakker..

ik denk dat mijn opleiding een heleboel mensen heel erg zal tegenvallen Ze zouden zich eens moeten inspannen.
je moet iets wat je niet kent niet onderschatten
d8 dat ze in belgie idioten als jouw JOU opsloten...


Ja, je hebt gelijk. Om een grasmaaier te bedienen heb je een universitair diploma nodig.
Je hebt ongetwijfeld zo'n hoog IQ dat degelijk nederlands niet hoeft voor jou.
Dat ze 'idioten' als mij maar opsluiten, het zou er nog wel een gezellige boel kunnen worden.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:45pm
Quote (Demonsangel @ Mon, 14 Apr 2008, 21:40)
Ja, je hebt gelijk. Om een grasmaaier te bedienen heb je een universitair diploma nodig.
Je hebt ongetwijfeld zo'n hoog IQ dat degelijk nederlands niet hoeft voor jou.
Dat ze 'idioten' als mij maar opsluiten, het zou er nog wel een gezellige boel kunnen worden.


houd je bek man kuthoer

omdat ik dyslectie heb maak ik vaak fouten

en daarom stop ik ook 2 enters tussen alles wat ik type kan ik het beter lezen

mja zo'n mongooltje als jij kan IQ en dyslectie niet linken -.-
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 14 2008 02:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 10:45pm)
houd je bek man kuthoer

omdat ik dyslectie heb maak ik vaak fouten

en daarom stop ik ook 2 enters tussen alles wat ik type kan ik het beter lezen

mja zo'n mongooltje als jij kan IQ en dyslectie niet linken -.-


Nee, ik baseer het eerder op je taalgebruik.

Er zijn hier meer mensen met dyslexie, maar ik zie hun toch niet 'kuthoer, kanker, e.d.' spammen.

Jij gebruikt het gewoon als excuus voor je achterlijkheid.

Kan je het nu duidelijk lezen? Eigenlijk zou een bril/lenzen hiertegen kunnen helpen of valt je macho-imago dan in het water.
Wist je dat de mensen in Mongolië protest hebben gevoerd tegen het feit dat mensen andere mensen mongolen noemen?
Alsof jij überhaupt ooit iets educatief gelezen hebt.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:57pm
Quote (Demonsangel @ Mon, 14 Apr 2008, 21:51)
Nee, ik baseer het eerder op je taalgebruik.

Er zijn hier meer mensen met dyslexie, maar ik zie hun toch niet 'kuthoer, kanker, e.d.' spammen.

Jij gebruikt het gewoon als excuus voor je achterlijkheid.

Kan je het nu duidelijk lezen? Eigenlijk zou een bril/lenzen hiertegen kunnen helpen of valt je macho-imago dan in het water.
Wist je dat de mensen in Mongolië protest hebben gevoerd tegen het feit dat mensen andere mensen mongolen noemen?
Alsof jij überhaupt ooit iets educatief gelezen hebt.


nadat ik het getyped had had ik er ook gelijk spijt van sad.gif

en als jij al niet weet wat dyslectie betekent hoef je mij echt niets uit te leggen

waar spam ik kanker? kuthoer!

mach- image dit is een forum kweet niet of je het door hebt
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 15 2008 02:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 09:57pm)
nadat ik het getyped had had ik er ook gelijk spijt van sad.gif

en als jij al niet weet wat dyslectie betekent hoef je mij echt niets uit te leggen

waar spam ik kanker? kuthoer!

mach- image dit is een forum kweet niet of je het door hebt


Dus omdat dit een forum is, staat het gelijk aan spammen van kanker & kuthoer?
Kanker kan ik nog begrijpen, dat zou nog kunnen verband houden met de topic natuurlijk, want roken is één van de grootste oorzaken die kanker veroorzaakt.
Maar ik betwijfel ten zeerste dat je dit feit bedoelde.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 15 2008 03:16am
Quote (mrs.piggy @ Tue, 15 Apr 2008, 09:45)
Dus omdat dit een forum is, staat het gelijk aan spammen van kanker & kuthoer?
Kanker kan ik nog begrijpen, dat zou nog kunnen verband houden met de topic natuurlijk, want roken is één van de grootste oorzaken die kanker veroorzaakt.
Maar ik betwijfel ten zeerste dat je dit feit bedoelde.


ik betwijfel ten zeerste dat jij ook maar enig idee hebt waar je het over hebt

waar de fuck slaat die bolded zin op? miss moet je eens lezen wat ik gequote heb (in mijn vorige post) en dan int vervolg gewoon je mond houden?
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 15 2008 03:22am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Apr 15 2008, 10:16am)
ik betwijfel ten zeerste dat jij ook maar enig idee hebt waar je het over hebt

waar de fuck slaat die bolded zin op? miss moet je eens lezen wat ik gequote heb (in mijn vorige post) en dan int vervolg gewoon je mond houden?


Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 09:57pm)
nadat ik het getyped had had ik er ook gelijk spijt van sad.gif

en als jij al niet weet wat dyslectie betekent hoef je mij echt niets uit te leggen

waar spam ik kanker? kuthoer!

mach- image dit is een forum kweet niet of je het door hebt


En je hebt blijkbaar nog steeds niet geleerd dat je die dingen ook vriendelijk kunt vragen.
(d.w.z. zonder flames, scheldwoorden e.d.)

Edit: als je kanker & kuthoer niet terugvindt, moet je dringend je andere posts eens bekijken in diverse topics.

This post was edited by mrs.piggy on Apr 15 2008 03:23am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 15 2008 03:35am
Quote (mrs.piggy @ Tue, 15 Apr 2008, 10:22)
En je hebt blijkbaar nog steeds niet geleerd dat je die dingen ook vriendelijk kunt vragen.
(d.w.z. zonder flames, scheldwoorden e.d.)

Edit: als je kanker & kuthoer niet terugvindt, moet je dringend je andere posts eens bekijken in diverse topics.


jij bent echt een idioot

Quote (Demonsangel @ Mon, 14 Apr 2008, 21:51)
Kan je het nu duidelijk lezen? Eigenlijk zou een bril/lenzen hiertegen kunnen helpen of valt je macho-imago dan in het water.


als je het nu nog niet snapt dan fuck jou, ga iemand anders lastig vallen ik verdoe men tijd aan jou

edit/ sukkeltje..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 15 2008 03:36am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev11011121314Next
Closed New Topic New Poll