Quote (Flatulence @ Wed, 16 Apr 2008, 21:18)
Toch jammer dat een kringspier altijd rond is.
ja maar bij staat ie strak... ofwel een ster.
ikw a sblijkbaar niet de enige die het opviel -.-
Quote (Ov2rkill @ Wed, 16 Apr 2008, 16:36)
Zeer euhm, uitnodigend Bob

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 16 2008 02:46pm