Quote (ReadyAimFire @ Tue, Jul 4 2006, 08:30pm)
Dit is wel heel makkelijk he jongens. Iemand geeft iemand anders even een steekje onder water en hopla: iedereen keert zich tegen hem. Het lijkt wel de kleuterklas waar iedereen het ene kindje pest dat er wat anders uitziet of zich anders gedraagt. Omdat Wuben iemand een steek geeft zou hij meteen gelosered moeten worden? Niet dus, hij heeft niets gedaan dat tegen de forum rules ingaat. Ik herinner mij nog mijn post in het "wat is het beste dat je al gevonden hebt"-topic. Triple_han beschuldigde mij daar van liegen en direct begonnen er een aantal mensen met hem mee te doen. Wanneer er een paar anderen waren die mij gelijk gaven was het plots heel stil aan de overkant. Ipv van elke opmerking van iemand anders een drama te maken en een halve oorlog te ontketenen zou iedereen beter wat meer chillen. Sticks en stones enzo...
Waardeloze opmerking, ik weet waar je het over hebt en je hebt nog steeds gelogen.
Dem0nz misschien zeggen ze wel niks omdat ik geen volslagen idioot ben en veel van de posters hier wel.
Littleprincess die post was duidelijk een warn waard. Voor klachten over warns in dit forum kun je bij mij terecht, je hoeft daar niet voor de moderator te pmen die de warn gegeven heeft, het grootste deel van de warns op dit forum zijn mijn verantwoordelijkheid dus daar ben ik ook aansprakelijk voor.