Quote (Godsterrorforce @ Sat, 15 Mar 2008, 10:50)
ik praat in het algemeen, heb je dat niet door?
je praat onzin heb je dat niet door?kijk zelf maar.
Quote
Denk dat jij de enige bent
dit richtje je op mij dus nou geen onzin lulle, en ik had het over het jeugdtrauma hardcore en gabber als muziek niet over het volk, dat is zo een conclusie die je uit het niets trekt erug on topic
vitalic - la rock 01
http://www.youtube.com/watch?v=XGOaXphpT7w&feature=related This post was edited by Noob-Style. on Mar 15 2008 05:01am