d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev1101112131429Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:52am
Quote (Wasbeertje @ Tue, Feb 26 2008, 11:51am)
JEZUS JEZUS JEEEZUUUS DOE INIET ZO DOM MAN  TYVUS JONG EN DOE JE NIET VOOR ALS EEN MEISJE MAN
EN NOGMAALS, VMBO IS NOG STEEDS DOMMER ALS HAVO MAN MONGOOL


Ghehehe neej, vmbo zijn niet zulke stuudjes smile.gif

maja, ik doe dom omdat ik jou er op wijs dat je fout zat.. en dan word jij kkpissd tongue.gif

Goed zo, ga zo door m8 ^^
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 04:54am
IS GOED MAN WANNABE MEISJE
NATUURLIJK GA IK ZO DOOR. DACHT JE DAT JE NA EEN 100% WARN NIET MEER OP JSP KAN KOMEN??
DENK NOGMAALS. MET JE ZOGENAAMDE TIETEN MAAR GEEN CAMERA
ZIELIG GEDROCHT.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 04:54am
eduardus

is booos oeoeoe

fucking debiel..
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 04:54am
Quote (Apachai @ Tue, Feb 26 2008, 10:50am)
lol..

vergeleken met HAVO en vwo is Havo echt heel dom he smile.gif
lol, kijk voortaan eerst ff 4 keer wat je schrijft voordat je post..


Dit slaat nergens op

Verschil tussen vwo en havo is dat vwo zich richt op zinloze talen (latijn/grieks) en zinloze wiskunde

havo richt zich op theorie + praktijk.. zit imo liever op een hbo dan uni.. maar toch denk ik dat ik na hbo uni ga doen want ik wel zo hoog mogelijk salaris ofc biggrin.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:57am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 11:54am)
Dit slaat nergens op

Verschil tussen vwo en havo is dat vwo zich richt op zinloze talen (latijn/grieks) en zinloze wiskunde

havo richt zich op theorie + praktijk.. zit imo liever op een hbo dan uni.. maar toch denk ik dat ik na hbo uni ga doen want ik wel zo hoog mogelijk salaris ofc biggrin.gif


Salaris boeit niet, als je maar gewoon ken leven en een extraatje heb smile.gif

Maar, hij zegt dat havo en vwo slimmer is als havo.. moet vmbo zijn ofc..
maar vwo en havo doen alleen theorie ipv beide..
VMBO doet theorie en praktijk, dus opzich moeten mensen op vmbo slimmer zijn.
Hun leren theorie en praktijk = meer = moeilijker want je moet het nog uitvoeren ook tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 04:57am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 11:54)
Dit slaat nergens op

Verschil tussen vwo en havo is dat vwo zich richt op zinloze talen (latijn/grieks) en zinloze wiskunde

havo richt zich op theorie + praktijk.. zit imo liever op een hbo dan uni.. maar toch denk ik dat ik na hbo uni ga doen want ik wel zo hoog mogelijk salaris ofc biggrin.gif


leer begrijpend lezen
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 05:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 26 2008, 10:57am)
leer begrijpend lezen


Hoezo neem jij het steeds voor Apachi op? Ik val haar niet eens aan ofzo en badboy smijt weer een zinloze reactie naar mijn hoofd..
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 05:05am
je kankermoeder ^_____________^ ik hoef nu tog niet op warn te letten.
huil meer en ga meer +1 halen bbdg.

met je tepelpiercing en karnavals fetish
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 05:06am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 11:04am)
Hoezo neem jij het steeds voor Apachi op? Ik val haar niet eens aan ofzo en badboy smijt weer een zinloze reactie naar mijn hoofd..


ze is zogenaamd een ''meisje''
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 26 2008 05:06am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 12:54)
Verschil tussen vwo en havo is dat vwo zich richt op zinloze talen (latijn/grieks) en zinloze wiskunde


Dit meen je serieus, of wat?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131429Next
Closed New Topic New Poll