Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 26 2008, 11:56am)
dus je geeft toe dat je gehawkt bent?
je gedraagt je precies hetzelfde..
pwnt ^^
maja, alsof wij dat niet wiste hea...
Als je na een paar dagen zo in het dutch forum begint is het overduidelijk dat je hier niet nieuw bent ^^
dan alleen nog uitvogelen wie de multi is xD