Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:30)
Ik kon een zeer gevatte opmerking plaatsen maar ruzie over internet eindigt toch nooit dus zonde van de inspanning.. zo denk ik erover
dus daarom loop je al weken tegen me aan te schelden
ow shit dit was een zelf dis