☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Carnval !!!
Prev
1
10
11
12
13
14
15
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 3104
Replies: 144
Track Topic
Wasbeertje
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold
:
6.00
Warn: 40%
#111
Feb 6 2008 06:26pm
ja vind het ook jammer.
ik dacht meschien zien mods nou in dat ze de verkeerde hebben gebanned.
je smiley veraadt je gewoon al ^^
This post was edited by Wasbeertje on Feb 6 2008 06:26pm
BRODYz
Banned
Posts: 5,313
Joined: Aug 9 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#112
Feb 7 2008 07:05pm
Quote (uNoTopia @ Sat, Feb 2 2008, 01:25pm)
Ik heb een clowns kostuum met zo'n toeter klaar liggen voor vanavond!
"Kheb er zin an"
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#113
Feb 8 2008 05:01am
Quote (BRODYz @ Fri, 8 Feb 2008, 02:05)
stop spamming dutch dude.
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#114
Feb 8 2008 05:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 8 2008, 12:01pm)
stop spamming dutch dude.
Haha, ja.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#115
Feb 8 2008 05:06am
Quote (Skulvar @ Fri, 8 Feb 2008, 12:04)
Haha, ja.
goeie ironie he ^
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#116
Feb 8 2008 05:09am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 8 2008, 12:06pm)
goeie ironie he ^
Prachtig. =D
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#117
Feb 8 2008 06:48am
Quote (Skulvar @ Fri, 8 Feb 2008, 12:09)
Prachtig. =D
trug op de carnavalstopic plz..
heb iemand nog belachelijke foto's of zalk de mijne tog echt moete gaan posten? :S
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#118
Feb 8 2008 06:55am
Quote (JurK. @ Fri, 8 Feb 2008, 13:48)
trug op de carnavalstopic plz..
heb iemand nog belachelijke foto's of zalk de mijne tog echt moete gaan posten? :S
Nee, dat moet helemaal niet.
Zit niemand op te wachten, volgens mij.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#119
Feb 8 2008 07:03am
Quote (WemyNM @ Fri, 8 Feb 2008, 13:55)
Nee, dat moet helemaal niet.
Zit niemand op te wachten, volgens mij.
jawel, ikke kommaar door jurgen
Han_V
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold
:
0.00
#120
Feb 8 2008 07:11am
Quote (WemyNM @ Fri, 8 Feb 2008, 14:55)
Nee, dat moet helemaal niet.
Zit niemand op te wachten, volgens mij.
Waarom niet? Carnavalsfoto's zijn altijd mooi.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
10
11
12
13
14
15
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact