d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 06:26pm
ja vind het ook jammer.
ik dacht meschien zien mods nou in dat ze de verkeerde hebben gebanned.

je smiley veraadt je gewoon al ^^

This post was edited by Wasbeertje on Feb 6 2008 06:26pm
Banned
Posts: 5,313
Joined: Aug 9 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 7 2008 07:05pm
Quote (uNoTopia @ Sat, Feb 2 2008, 01:25pm)
Ik heb een clowns kostuum met zo'n toeter klaar liggen voor vanavond! tongue.gif

"Kheb er zin an" happy.gif


Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 8 2008 05:01am
Quote (BRODYz @ Fri, 8 Feb 2008, 02:05)


stop spamming dutch dude.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 05:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 8 2008, 12:01pm)
stop spamming dutch dude.


Haha, ja.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 8 2008 05:06am
Quote (Skulvar @ Fri, 8 Feb 2008, 12:04)
Haha, ja.


goeie ironie he ^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 05:09am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 8 2008, 12:06pm)
goeie ironie he ^


Prachtig. =D
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 8 2008 06:48am
Quote (Skulvar @ Fri, 8 Feb 2008, 12:09)
Prachtig. =D


trug op de carnavalstopic plz..

heb iemand nog belachelijke foto's of zalk de mijne tog echt moete gaan posten? :S
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 8 2008 06:55am
Quote (JurK. @ Fri, 8 Feb 2008, 13:48)
trug op de carnavalstopic plz..

heb iemand nog belachelijke foto's of zalk de mijne tog echt moete gaan posten? :S


Nee, dat moet helemaal niet.
Zit niemand op te wachten, volgens mij.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 8 2008 07:03am
Quote (WemyNM @ Fri, 8 Feb 2008, 13:55)
Nee, dat moet helemaal niet.
Zit niemand op te wachten, volgens mij.


jawel, ikke kommaar door jurgen tongue.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 8 2008 07:11am
Quote (WemyNM @ Fri, 8 Feb 2008, 14:55)
Nee, dat moet helemaal niet.
Zit niemand op te wachten, volgens mij.


Waarom niet? Carnavalsfoto's zijn altijd mooi.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll