d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Natalee Holloway > Zondag De Ontknoping
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 5 2008 12:31pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 5 2008, 07:30pm)
aaah shiiit ^%


Vergissen is menselijk.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 5 2008 12:39pm
Badboy, het is inmiddels duidelijk dat je Carnaval leuk vindt. Hou het volgend jaar maar voor je alsjeblieft.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 5 2008 12:40pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Feb 5 2008, 07:39pm)
Badboy, het is inmiddels duidelijk dat je Carnaval leuk vindt. Hou het volgend jaar maar voor je alsjeblieft.


Carnval !!!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Feb 5 2008 12:51pm
Ik hoop echt dat hij vervolgt wordt, maar betwijfel of de justitie het genoeg bewijst vindt. Het is altijd moeilijk iemand te straffen zonder lijk. OOK al hebben zie die tape. De advocaat van Joran zal ook aardig wat kunnen vinden om ervoor te zorgen dat de straf beperkt blijft. (ALS hij we eens wordt vervolgt).
Maarja, vond het een erg intressante aflevering afgelopen zondag. Wel een beetje te commercieel overgebracht. =/
Ik geloof Joran trouwens niet. Hij zal haar wel per ongeluk dood hebben gemaakt (door haar een trap te verkopen bijvoorbeeld) en toen in paniek zijn geraakt. Ik bedoel, je gaat toch niet iemand in de ocean gooien bij een ongelukje? Als hij de ambulance had gebeld, was er waarschijnlijk niks aan de hand. Behalve dat hij dan te laat op school kwam, en dat zijn vader erachter kwam dat hij weg was geweest die nacht.

Sukkeltje, hij verneukt het voor zichzelf als hij echt de waarheid spreekt.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 5 2008 12:56pm
die zaak ligt in princiepe al opslot.. dat snap ik niet..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 5 2008 01:31pm
Satish heeft 't gedaan.
Member
Posts: 14,747
Joined: Aug 29 2006
Gold: 9,870.69
Feb 5 2008 01:43pm
Anders.

Ik denk dat het de Manaerts was! Ofwel den Bowie... Mja, dat is zelfverdediging je kent dat wel éh?

This post was edited by Drizx on Feb 5 2008 01:43pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 5 2008 02:04pm
hoezo is dit nog open, het is eiglijk al gefixed
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 5 2008 02:14pm
Quote (Zompy @ Tue, 5 Feb 2008, 21:04)
hoezo is dit nog open, het is eiglijk al gefixed


Niet echt, Joran loopt nog ergens rond te spoken, en het lichaam is (nog) niet gevonden. : /
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Feb 5 2008 02:26pm
waarschijnlijk zal hij geen ~20 jaar gevangenisstraf krijgen,
wss zelfs geen 3 jaar

maar ik gun het hem wel :@ wat een idioot zeg GVD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll