d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Lijst Der.... > Wegpesters.
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 20 2008 09:46am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, 20 Jan 2008, 15:49)
Beroepsmisvorming, ik probeer altijd een degelijke uitleg te formuleren met voldoende argumenten en in grammaticaal correcte zinnen want dat is wat op school van ons verwacht wordt. Ik haal altijd hoge scores op mijn samenvattingen en scripties dus ik zie er het probleem niet echt van in. Het voorkomt ook dat mensen die te lui zijn om het helemaal te lezen zinnen uit hun context rukken en hierdoor domme commentaren geven.


Nu je interpunctie nog.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 20 2008 11:02am
Quote (WemyNM @ Sun, Jan 20 2008, 03:46pm)
Nu je interpunctie nog.


Niemand is perfect.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 20 2008 11:04am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, 20 Jan 2008, 18:02)
Niemand is perfect.


Jij vindt jezelf niet perfect.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 20 2008 11:06am
Quote (WemyNM @ Sun, Jan 20 2008, 05:04pm)
Jij vindt jezelf niet perfect.


Jij vindt jezelf wel perfect?
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold: 0.00
Jan 20 2008 01:54pm
lol als je op een forum iemand wegpest ben je waarschijnlijk altijd zelf het slachtoffer in real life en
wil je zo je frustraties/verdriet uiten.

... zielig
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 20 2008 01:56pm
Quote (Sorceking @ Sun, Jan 20 2008, 08:54pm)
lol als je op een forum iemand wegpest ben je waarschijnlijk altijd zelf het slachtoffer in real life en
wil je zo je frustraties/verdriet uiten.

... zielig


Zat Jij niet in SoL ?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 20 2008 01:56pm
Quote (Sorceking @ Sun, 20 Jan 2008, 20:54)
lol als je op een forum iemand wegpest ben je waarschijnlijk altijd zelf het slachtoffer in real life en
wil je zo je frustraties/verdriet uiten.

... zielig


xD kijk maar uit wat je zegt of ze hebben een nieuw slachtoffer tongue.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 20 2008 01:57pm
Quote (Sorceking @ Sun, 20 Jan 2008, 20:54)
lol als je op een forum iemand wegpest ben je waarschijnlijk altijd zelf het slachtoffer in real life en
wil je zo je frustraties/verdriet uiten.

... zielig


w8 maar tot je aan de beurt bent
als ik jouw was zou ik maar ff de adviezen van readyaimfire lezen

This post was edited by Tha_Axid on Jan 20 2008 01:57pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 20 2008 01:58pm
Nah we laten hem met rust, k?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 20 2008 01:59pm
Quote (Demonsangel @ Sun, 20 Jan 2008, 20:58)
Nah we laten hem met rust, k?


ik zeg alleen dat ie een beetje uit moet kijken , want iedereen die er opstaat doet het zichzelf aan.. ik bedoel ik kraam hier ook wel is onzin uit , wie niet.. maja dan nog tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131415Next
Add Reply New Topic New Poll