d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev1101112131425Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 11 2008 11:45am
Quote (edujackass @ Fri, 11 Jan 2008, 18:36)
JONGES HET HYVES WERKT IK WORD VANAVOND GEPEPEN.


xD
ja bijna tongue.gif maar iig..... je moet er wel bijzeggen of dat dan je eerste keer is he
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 11:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 11 Jan 2008, 18:22)
jij bent toch twans kleine broertje?

Stoer doen tegen kleine broertjes. Ok.

Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 11 Jan 2008, 18:23)
leer nou toch eens engels knaap..

Quote (BadBoyDeGekste)
wsup everyone?

all from the netherlands say hi !
and were ur from !

Hallo Eindhoven in tha house !

Hij kan 't beter niet van jou leren.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 11 2008 12:34pm
Quote (�?NNI @ Fri, 11 Jan 2008, 19:53)
Hij kan 't beter niet van jou leren.


Touche!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 11 2008 02:54pm
sukkels..
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 11 2008 03:36pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 11 Jan 2008, 22:54)
sukkels..


WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
geen 'gevatte' comeback?
vind je het nodig om meteen te schelden?

Erg jammer is dat....
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 11 2008 05:01pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jan 11 2008, 05:22pm)
jij bent toch twans kleine broertje?
Ah, vandaar dat je durft!

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 11 2008 08:41pm
Quote (JWT @ Sat, 12 Jan 2008, 00:01)
Ah, vandaar dat je durft!


twan is zelf al een opdondertje en jij moet zijn broertje voorstellen?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 12 2008 05:02am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Jan 2008, 02:41)
twan is zelf al een opdondertje en jij moet zijn broertje voorstellen?


Dom
Dommer
Domst
BadBoyDeGekste

heart.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 12 2008 05:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 12 2008, 02:41am)
twan is zelf al een opdondertje en jij moet zijn broertje voorstellen?
Hou jij je maar lekker weer bezig met je Diablo II pvp carriere.

Overigens, waarom zei je dan dat Twan z'n trusted tag terug moet hebben? Het boeit je meer dan hem zelf.

This post was edited by JWT on Jan 12 2008 05:12am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 05:37am
Quote (JWT @ Sat, 12 Jan 2008, 12:12)
Hou jij je maar lekker weer bezig met je Diablo II pvp carriere.

Overigens, waarom zei je dan dat Twan z'n trusted tag terug moet hebben? Het boeit je meer dan hem zelf.


wanneer zei ik dat?

twan is/was een spammer lol
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112131425Next
Closed New Topic New Poll