d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > De Doodstraf.
Prev1101112
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
May 23 2006 03:59am
Quote (PYF_Secret @ Tue, 23 May 2006, 09:52)

daarnaast zijn er in nederland zoveel liquidaties dat de doodstraf niet eens nodig is, het kwaad lost zichzelf niet op, maar helpt er wel aan mee

Dat is inderdaad bullshit, zoals Wuben[NM] ook al zei. Ik heb 2 jaar geleden ofzo bij geschiedenis een documentaire gezien over hoeveel moorden / jaar / land. Amerika stond bovenaan maar ik weet niet hoeveel.. Maar dat was in de 10.000'en dacht ik. En in Nederland lag het op 3 ofzoiets..
Member
Gold: 1,724.80
May 23 2006 05:02am
amerika heeft mischien de eerste plek, maar kijk eens naar de verhoudingen amerika-nederland, amerika is tig keer zo groot, kent vrije wapenhandel en heeft veel meer criminelen, en maffia enzo, daar word inderdaad meer geliquideerd, maar in verhouding denk ik dat nederland michien de helft zo erg is als amerika, en dan nog, dat gedoe rond holleerder had door de politie onderzocht moeten worden, maar nee, het zijn mensen met invloed, en de politie is te scheiterig, maar dat is mijn mening. verder hebben we niet zoveel grote criminele bendes in nederland die elkaar afslachten omdat ze de criminele macht in een bepaald gebied willen hebben, en dat speelt ook een grote rol denk ik

This post was edited by PYF_Secret on May 23 2006 05:02am
Member
Gold: 224.00
May 23 2006 05:06am
Quote (PYF_Secret @ Tue, May 23 2006, 11:02am)
amerika heeft mischien de eerste plek, maar kijk eens naar de verhoudingen amerika-nederland, amerika is tig keer zo groot, kent vrije wapenhandel en heeft veel meer criminelen, en maffia enzo, daar word inderdaad meer geliquideerd, maar in verhouding denk ik dat nederland michien de helft zo erg is als amerika, en dan nog, dat gedoe rond holleerder had door de politie onderzocht moeten worden, maar nee, het zijn mensen met invloed, en de politie is te scheiterig, maar dat is mijn mening. verder hebben we niet zoveel grote criminele bendes in nederland die elkaar afslachten omdat ze de criminele macht in een bepaald gebied willen hebben, en dat speelt ook een grote rol denk ik

Je hebt geen idee waar je over praat.

Lees voor de grap eens de Volkskrant van gisteren; dat interview met die corrupte agent.
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
May 23 2006 06:05am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 23 May 2006, 12:06)
Quote (PYF_Secret @ Tue, May 23 2006, 11:02am)

Je hebt geen idee waar je over praat.

Lees voor de grap eens de Volkskrant van gisteren; dat interview met die corrupte agent.

Totaal mee eens, niet dat ik de krant heb gelezen, maar het is bullshit dat je naar de verhoudingen kijkt. In Europa ofzo zijn er toch ook niet zoveel moorden, ofwel dan? unsure.gif Volgens mij ligt het gewoon aan het politieke beleid wat ze daar voeren en hier. Europese landen zijn er meer op gericht voor veiligheid, en als er een moord wordt gepleegd komt het ook uitgebreid in het nieuws, maar daarentegen wordt er in Amerika vrijwel geen aandacht aan geschonken, en wordt de zaak 9 van de 10 keer niet eens opgelost.
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 24 2006 01:37am
Wat mij betreft: Laat ze maar lijden hun hele leven lang. als iemand, iemand vermoord dat is ie allang blij dat ie de doodstraf krijgt, ik denk dat ze meer zullen lijden als je ze levenslang opsluit totdat ze wegrotten. dus ik ben tegen.

GoldDrol©

Chris Jr.

This post was edited by GoldDrol© on May 24 2006 01:38am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1101112
Add Reply New Topic New Poll