d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev1105106107108109136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,962
Joined: Sep 20 2009
Gold: 70,686.51
Mar 4 2010 04:06pm
Quote (Pattern @ Feb 11 2010 12:59pm)
Grover geniet.


voor dat plaatje kreeg ik 10% warn lol!
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2010 08:47pm
Quote (Kanni @ Mar 4 2010 08:50pm)
Thomas, ben jij die tweede of derde van links?http://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif


http://img692.imageshack.us/img692/5906/a2aba713ef3b9ded16b0253.jpg


Achterin met die verdwaasde blik.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 5 2010 02:16am
Ik vond 808 & heartbreaks wel een dope album. Het gebruik van auto-tune tijdens het rapgedeelte van een live optreden vind ik wel erg mager. Op dat na is dat optreden van Heartless wel dope. Probleem bij Kanye is dat ik hem niet geloof als hij over 'gevoelens' praat. Neemt niet weg dat het wel een topartiest is.

Tijgers & Draken is geinig.
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Mar 15 2010 10:49am
önder aka murder turk
kan niet wachten op op ze album :D
en natuurlijk de re-release hef nu hij op bij de ark zit verw8 ik tog wel iets hards van um
bang bros sowiso! in watt zag ik staan.

tijgers en draken = HARD
fakkelbrigadiers zijn sowiso hard
netzoals opgezwolle HELDEN!
iemand lange frans gehoord @ giel ?
moet wel zeggen die gozer zonder baas b is wel enorm hard hoor
spitt ff elke week paar harde linez _O_
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Mar 15 2010 11:22am
Quote (reneisgoed1 @ Mar 15 2010 05:49pm)
önder aka murder turk
kan niet wachten op op ze album :D
en natuurlijk de re-release hef nu hij op bij de ark zit verw8 ik tog wel iets hards van um
bang bros sowiso! in watt zag ik staan.

tijgers en draken = HARD
fakkelbrigadiers zijn sowiso hard
netzoals opgezwolle HELDEN!
iemand lange frans gehoord @ giel ?
moet wel zeggen die gozer zonder baas b is wel enorm hard hoor
spitt ff elke week paar harde linez _O_


Was jij niet van de hardcore?
Member
Posts: 2,121
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.02
Mar 15 2010 12:17pm
Quote (187ci @ 5 Mar 2010 00:06)
voor dat plaatje kreeg ik 10% warn lol!


Triest, mogen we niet meer lachen?
Ze kunnen die kostbare tijd beter gebruiken om scammers te locken.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 15 2010 12:20pm
Quote (thomas1441 @ 15 Mar 2010 19:22)
Was jij niet van de hardcore?


je kan best van hiphop en van hardcore houden.

nou denk ik niet dan rene een echte diehard is maar meer iemand die een beetje mee stroomt met de menigte. Volgensmij was het trouwens vooral hardstyle waar hij naar luisterde
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 15 2010 12:41pm
Quote (reneisgoed1 @ 15 Mar 2010 18:49)
önder aka murder turk
kan niet wachten op op ze album :D
en natuurlijk de re-release hef nu hij op bij de ark zit verw8 ik tog wel iets hards van um
bang bros sowiso! in watt zag ik staan.

tijgers en draken = HARD
fakkelbrigadiers zijn sowiso hard
netzoals opgezwolle HELDEN!
iemand lange frans gehoord @ giel ?
moet wel zeggen die gozer zonder baas b is wel enorm hard hoor
spitt ff elke week paar harde linez _O_


Önder zijn album vond ik weinig bijzonder. Succes was aardig van Willy, maar vond Twan zijn deel niet superduper.

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 16 2010 08:46am
Kwam er vorige week achter dat Typhoon m'n overbuurman is geweest gedurende 3 maanden.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 20 2010 01:01pm
Voorlopig de beste hiphoptrack van 2010:




This post was edited by Kanni on Mar 20 2010 01:01pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1105106107108109136Next
Add Reply New Topic New Poll