d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev1100101102103104136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,121
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.02
Jan 30 2010 09:46pm
Quote (thomas1441 @ 29 Jan 2010 21:49)


Fuckyeah, ik ook.
Member
Posts: 2,121
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.02
Jan 30 2010 09:53pm
Quote (1995 @ 30 Jan 2010 23:27)
ik zie je kijken naar die jonge

http://www.youtube.com/watch?v=-sD_1cfJVQA


Haha,supervet.
Boaz v/d Beatz altijd wel big up.

Dit deed me wel een beetje denken aan Kempi Ft. JayJay & B Fresh - Ik Ga Tu Verfizzzuurrr.
Ook heel veel van vieze fur, Jeugd van Tegenwoordig.
Ben ik de enige die dit vindt?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 31 2010 05:06am
Tijdje geleden dat ik nog zo'n kuttrack heb gehoord
Zo'n beat kan m'n neefje van 4 in elkaar zetten & die rapper is niet om aan te horen.
'Meer klasse dan het onderwijs' goed gevonden man


Om snel de plaatsvervangende schaamte weg te spoelen nog een classic JMT:
Stoupe blijft toch één van de beste achter de knoppen. Binnenkort komt er trouwens een nieuwe Army of Pharaohs.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 31 2010 06:07am
Ik ken een andere versie van Eve of War. Langzamer.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 31 2010 06:10am
Ja, deze:

Member
Posts: 2,121
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.02
Jan 31 2010 08:45am
Quote (Kanni @ 31 Jan 2010 13:06)
Tijdje geleden dat ik nog zo'n kuttrack heb gehoordhttp://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif
Zo'n beat kan m'n neefje van 4 in elkaar zetten & die rapper is niet om aan te horen.
'Meer klasse dan het onderwijs' goed gevonden manhttp://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif


Om snel de plaatsvervangende schaamte weg te spoelen nog een classic JMT:
Stoupe blijft toch één van de beste achter de knoppen. Binnenkort komt er trouwens een nieuwe Army of Pharaohs.

http://www.youtube.com/watch?v=OQEMLPkilyI


En dit vind ik dan weer geen reet aan.
Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 31 2010 09:15am
Hahaha, deze maakt zelfs kans om Brutus te verslaan als slechtste Nederlandstalige rappert off all time. Soort van kruising tussen Brutus en Steen.




This post was edited by Kanni on Jan 31 2010 09:18am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 31 2010 09:16am
Quote (Pattern @ 31 Jan 2010 15:45)
En dit vind ik dan weer geen reet aan.
Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Heb ik je idool beledigd?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 31 2010 09:26am
Cunninlynguists luister ik de laatste tijd ook weer veel, Will Rap For Food blijft toch een verschrikkelijk goed album:


Member
Posts: 2,121
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.02
Jan 31 2010 09:53am
Quote (Kanni @ 31 Jan 2010 17:15)
Hahaha, deze maakt zelfs kans om Brutus te verslaan als slechtste Nederlandstalige rappert off all time. Soort van kruising tussen Brutus en Steen.http://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif


http://www.youtube.com/watch?v=_4AFpihQLrI


Lijkt op Steen, ben ik wel met je eens.
Nee je hebt mijn idool niet beledigd maar ik ben gewoon van mening dat dit vetter is. : )
Steen is trouwens ook hard, de lyrics dan.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1100101102103104136Next
Add Reply New Topic New Poll