d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop
Prev199100101102103136Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 29 2010 05:56am
Quote (Doggy-Style @ Jan 29 2010 11:12am)
Het is ook geen officiƫle clip he.


1000ste post, yeuh!


1000ste poste, 100ste page, 1-jarig bestaan

We hebben wat te vieren.
Banned
Posts: 21,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Jan 29 2010 10:26am
Quote (thomas1441 @ Jan 29 2010 12:56pm)
1000ste poste, 100ste page, 1-jarig bestaan

We hebben wat te vieren.


Langste dutch thread ooit?
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jan 29 2010 10:27am
Ik zal mij hier vanavond om lam zuipen!
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jan 29 2010 10:32am


super lekker!

This post was edited by Doggy-Style on Jan 29 2010 10:33am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 29 2010 12:42pm
Quote (Wuben[NM)
,29 Jan 2010 11:02]Is ook een kutclip. Dat semi-artistieke werkt niet, zoals Kanni al zei. Overigens vind ik Sticks solo ook niet top. Zijn beste nummers op laatste soloalbum zijn allemaal features (op Spaanse vlieg na). Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben.

Wanneer dropt Zwart Licht weer? Verreweg mijn favoriete NL hiphop act van het moment. Ik space hem hard op Fanfare.

Zwart Licht komt voorlopig niet met een hiphop album maar ze werken aan een grime/dubstep album. Ben geen fan van dat genre dus ook daar weinig verwachtingen van.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 29 2010 12:45pm
Voor het begint te lijken alsof ik alleen maar negatieve reacties geef: ik ben fan aan het worden van het album Soul Surroundings van de Nederlandstalige groep The Q4.
Moet nog beter beluisteren, maar de producties klinken op het eerste gehoor van een heel hoog niveau. Ik post er later meer over.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 29 2010 01:49pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 29 2010 02:35pm
Idd goed nieuws. Behalve over die samenwerking met Jawat! Vooral omdat ze het een paar zinnen daarvoor hebben over getalenteerde mensen

Hoeveel % van die 1000 posts zou ik hebben gemaakt?

This post was edited by Kanni on Jan 29 2010 02:37pm
Member
Posts: 17,122
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,100.00
Jan 29 2010 06:23pm
Quote (Kanni @ Jan 29 2010 09:35pm)
Idd goed nieuws. Behalve over die samenwerking met Jawat! Vooral omdat ze het een paar zinnen daarvoor hebben over getalenteerde mensenhttp://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif

Hoeveel % van die 1000 posts zou ik hebben gemaakt?http://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif


10% van je posts ?

maar luisteren zullen wel is jay rock

beetje Game achtig kwa stem vind ik
Member
Posts: 52,083
Joined: Jan 4 2008
Gold: 6,940.00
Jan 30 2010 03:27pm
ik zie je kijken naar die jonge

Go Back To Nederlands Topic List
Prev199100101102103136Next
Add Reply New Topic New Poll