d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wiet > Geef je mening
Prev1910111213Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 1,724.80
Jul 12 2007 12:26pm
Quote (Mischa @ Thu, 12 Jul 2007, 11:57)
ik heb tijdens mijn cannabis gebruik een leukere tijd dan dat ik het niet zou doen, dus kan ik later terug kijken op een leuke, geslaagde jeugd

^^ het is algemeen bekend dat door cannabisgebruik je grijze cellen afsterven, dus er blijft waarschijnlijk weinig over dat je je kan herrinneren over je jeugd, ALS je al zo oud word dat je eraan terug kan denken. waarschijnlijk ben jij typisch zo'n voorbeeld van de jeugd van tegenwoordig die de economie later volledig laten vergrijzen en zorgen dat de helft van de nederlanders die wel normaal leefde zoch krom betaald voor de uitkering die jij trekt omdat je lichamelijk naar de tering bent.........

danku zeer

mij lukt stoned worden btw niet, ik heb dinsdag 5 joints gerookt, en koen_tjuh en cptjenjen kunnen bevestigen dat ik nergens last van had, zelfs niet in combinatie van veel bier+wiet...

(ja ik zou niet meer smoken, maar wilde tog voelen wat "stoned" zijn is, wat dus niet lukte -.-)
Member
Gold: 10,649.90
Jul 12 2007 04:37pm
tja, maar je kan je er druk over maken of niet

Member
Gold: 0.00
Jul 12 2007 06:27pm
Ik vind Mischa maar een domme cannabisplant.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 12 2007 06:56pm
Quote (Mischa @ Thu, Jul 12 2007, 10:37pm)
tja, maar je kan je er druk over maken of niet

Dit komt aardig dicht in de buurt van "Ignorance is bliss".

Verknal je je gezondheid bewust voor die leuke momenten dat je high bent?
Member
Jul 13 2007 03:58am
Ja

Maar onthou dit

als er morgen een nieuwe vorm van vogelgriep uitbreekt, en je wordt ziek, denk je meteen dat je het heb

dit is ook zo het geval bij roken, het kan misschien wel shit veroorzaken, maar het hoeft niet

Member
Gold: 1,724.80
Jul 13 2007 07:16am
bij vogelgriep is er nog een factor van opletten dat je er zo min mogelijk mee in aanraking komt, bij roken is het zeker dat het vanaf de eerste sigaret slecht voor je is-.-

beetje dom argument mischa

(ja ik rook zelf ook)
Member
Gold: 89.00
Jul 13 2007 07:50am
[QUOTE=PYF_Secret,Thu, 12 Jul 2007, 19:26][QUOTE=Mischa,Thu, 12 Jul 2007, 11:57]

mij lukt stoned worden btw niet, ik heb dinsdag 5 joints gerookt, en koen_tjuh en cptjenjen kunnen bevestigen dat ik nergens last van had, zelfs niet in combinatie van veel bier+wiet...

(ja ik zou niet meer smoken, maar wilde tog voelen wat "stoned" zijn is, wat dus niet lukte -.-)[/QUOTE]

dan ben je gewoon opgelicht,of je weet niet wat een goede dosering is.
ik vind et enigzins vermakelijk hoe mensen over het gebruik van soft drugs denke,de her kan me niet intereseren wat de gevolgen zijn is gewoon zielig,als je iets gebruikt ben je dan wel bewust van de mogelijke gevolgen dat et niet naderhand is als je last van geheugenverlies hebt , oh dat wist ik nietdat is gewoon egt et domste dat er is.
wiet niet verslavend kom laat me neit lachen het is niet lichaamelijk verslavend.maar als jij gevoelig bent voor verslaving kan wiet wel degelijk geestelijk verslavend zijn.

ik heb neit alles doorgespit ,waarschijnlijk = 90% van wat er geroepen word tog onzin,maar er is vast wel iemand begonnen over dat roken slegter is als blowen,nou moet ik je dan uit de droom helpen,gezien de ontbrandengs temperatuur van wiet zo rond de 120 graden ligt en die van een sigaret rond de 80 als ike t me zo even goed herinner (et kan enigzins afwijken) is blowen als slegetr voor je longen gezien de rook die je inademt een stuk heter is.vrij simpel.

en nog even terzijden wat ik ergens dacht te zien was dat paranoia worden etc aan het woord kwamen,ja het is mogelijk dat je heir gevoelig voor benten wiet vergroot dan de kans out gaat en gaat halucineren(dit komt mede door de zeer hoge thc waarden die je tegewoordig in de wiet aantreft)(thc is de werkende stof in wiet waar je daadwerkelijk,stoned,high van word of in een buzz van komt0
wiet is deze dagen zo sterk,door de hoge thc waarden dat et bijna hard drugs is vooral power wietjes zoals amnesia zal je dit in aantreffen.

ah trouwens hoe kotm et dat er eheugenverlies kan opterden das vrij simpel de thc werkt op je hersenen en ets een beetje plakkerige stof zo meot je et voorstelle en daardoor kan het zich gaan ophopen en kan je opstoppingen krijgen waardoor sommige delen van de hersenen niet meer goed kunnen functioneren,iedereen die mensen kent die dagelijks blowen zal wel weten dat er altijd mensen tussen zitten die gewoon traag van begrip zijn,wat kan komen door veel gebruik.

er is nog zo veel meer over wiet te vertellen ik zou sommige mensen hier egt willen aanraden om het een en ander door te lezen voordat ze noggis blowen,je mag ervan vinden wat je wilt,ik blow zelf ook,maar als je neit weet wat de gevolgen ervan kunnen zijn vind ik gewoond at je dom bezig bent

edit Mischa,joou zie ik over enkele jaren dnek ik wel een keer langs de weg staan steunend op je hark met de letters WVS op je werk tenu

This post was edited by Noob-Style. on Jul 13 2007 07:50am
Member
Jul 14 2007 03:42am
Quote (Noob-Style. @ Fri, Jul 13 2007, 01:50pm)

edit Mischa,joou zie ik over enkele jaren dnek ik wel een keer langs de weg staan steunend op je hark met de letters WVS op je werk tenu

ik ben zojuist geslaagd voor de havo en ga in september een opleiding leraar engels doen, dus stfu nerd
Member
Gold: 89.00
Jul 14 2007 04:29am
Quote (Mischa @ Sat, 14 Jul 2007, 10:42)
Quote (Noob-Style. @ Fri, Jul 13 2007, 01:50pm)

ik ben zojuist geslaagd voor de havo en ga in september een opleiding leraar engels doen, dus stfu nerd

oh jee nou da sheel leuk voor je,en tog zie ik je toekomst somber in,opleiding is niet alles,met zon instelling als die van jou zou ik je egt niet aannemen.
ow waar haal je het vandaan me een nerd te noemen ik zit niet in een pvp guild en val je in geen opzicht aan ik geef je gewoon mijn visie over jou.
en met een opmerking als nerd verandert die niet veel
Member
Gold: 5.00
Jul 15 2007 05:49am
Goed, he word ingezet voor medische doeleinden, en helpt een hoop mensen, en het is gewoon lekker.

Gaat wel, ze doen er goede dingen mee, maar ook veel slechte (misbruik)

Niet goed, niet slecht.

Slecht, er gaan jaarlijks teveel mensen dood aan drugsverslaving, doordat ze aan de hardere drugs raakten door wiet.

1) de inzet voor medische doeleinden is beperkt. Zo kan je ook zeggen dat harddrugs tegen medische doeleinden wordt ingezet( morfine is net als heroine een opiaat). Als iets voor medische doeleinden wordt gebruikt, wil het niet per se zeggen dat het die mensen helpt. Dat is wel erg breed genomen. Dan blijft er over dat het lekker is. Dat is ook de reden waarom men wiet gebruikt. Als genotmiddel.

2) gebruik je weer dezelfde argumentatie als bij 1, alleen voeg je toe dat er ook veel slechte dingen mee wordt gedaan. Ik kan me niet voorstellen wat? Bedoel je als je onder invloed bent van de gevolgen van wiet gebruik? Dat kan je dan ook zeggen over drank.

3) neutraal: gelukkig geen verdere redenen neergezet.

4) Het is niet bewezen dat men door wiet met harddrugs in aanraking komt.

Conclusie: slechte enquete.

This post was edited by aqua. on Jul 15 2007 05:50am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1910111213Next
Closed New Topic New Poll