[QUOTE=PYF_Secret,Thu, 12 Jul 2007, 19:26][QUOTE=Mischa,Thu, 12 Jul 2007, 11:57]
mij lukt stoned worden btw niet, ik heb dinsdag 5 joints gerookt, en koen_tjuh en cptjenjen kunnen bevestigen dat ik nergens last van had, zelfs niet in combinatie van veel bier+wiet...
(ja ik zou niet meer smoken, maar wilde tog voelen wat "stoned" zijn is, wat dus niet lukte -.-)[/QUOTE]
dan ben je gewoon opgelicht,of je weet niet wat een goede dosering is.
ik vind et enigzins vermakelijk hoe mensen over het gebruik van soft drugs denke,de her kan me niet intereseren wat de gevolgen zijn is gewoon zielig,als je iets gebruikt ben je dan wel bewust van de mogelijke gevolgen dat et niet naderhand is als je last van geheugenverlies hebt , oh dat wist ik nietdat is gewoon egt et domste dat er is.
wiet niet verslavend kom laat me neit lachen het is niet lichaamelijk verslavend.maar als jij gevoelig bent voor verslaving kan wiet wel degelijk geestelijk verslavend zijn.
ik heb neit alles doorgespit ,waarschijnlijk = 90% van wat er geroepen word tog onzin,maar er is vast wel iemand begonnen over dat roken slegter is als blowen,nou moet ik je dan uit de droom helpen,gezien de ontbrandengs temperatuur van wiet zo rond de 120 graden ligt en die van een sigaret rond de 80 als ike t me zo even goed herinner (et kan enigzins afwijken) is blowen als slegetr voor je longen gezien de rook die je inademt een stuk heter is.vrij simpel.
en nog even terzijden wat ik ergens dacht te zien was dat paranoia worden etc aan het woord kwamen,ja het is mogelijk dat je heir gevoelig voor benten wiet vergroot dan de kans out gaat en gaat halucineren(dit komt mede door de zeer hoge thc waarden die je tegewoordig in de wiet aantreft)(thc is de werkende stof in wiet waar je daadwerkelijk,stoned,high van word of in een buzz van komt0
wiet is deze dagen zo sterk,door de hoge thc waarden dat et bijna hard drugs is vooral power wietjes zoals amnesia zal je dit in aantreffen.
ah trouwens hoe kotm et dat er eheugenverlies kan opterden das vrij simpel de thc werkt op je hersenen en ets een beetje plakkerige stof zo meot je et voorstelle en daardoor kan het zich gaan ophopen en kan je opstoppingen krijgen waardoor sommige delen van de hersenen niet meer goed kunnen functioneren,iedereen die mensen kent die dagelijks blowen zal wel weten dat er altijd mensen tussen zitten die gewoon traag van begrip zijn,wat kan komen door veel gebruik.
er is nog zo veel meer over wiet te vertellen ik zou sommige mensen hier egt willen aanraden om het een en ander door te lezen voordat ze noggis blowen,je mag ervan vinden wat je wilt,ik blow zelf ook,maar als je neit weet wat de gevolgen ervan kunnen zijn vind ik gewoond at je dom bezig bent
edit Mischa,joou zie ik over enkele jaren dnek ik wel een keer langs de weg staan steunend op je hark met de letters WVS op je werk tenu
This post was edited by Noob-Style. on Jul 13 2007 07:50am