Quote (MilkAndCookies @ Sat, 9 Jun 2007, 13:10)
Quote (Mischa @ Sat, 9 Jun 2007, 10:15)
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Jun 8 2007, 05:27am)
Fisssssssshiiiiiiiiing hat n boooooooots! l2twink ^_____^
mn broertje heeft een lvl 19 rogue undead twink
100hp lucky fishing hat
arena grand master
shadowfang en assasins blade
net-pegals ofzo extreme angling boots
1800 hp
160 agil
Dat is goed!
Quote (mart)
Okay, hij heeft 2,2k hp, leuk voor hem. Zijn dps is dan gewoon triest. Nontwinks zouden dan nog meer damage moeten dan als hem omdat hij zijn damage gewoon gimped voor life. Beste leg enchant is 35/12, niet 40/12. Ik kan ook een 150 hp @ chest gooien, 35/12 @ legs, 9 stam @ bracers, maar dat is gewoon gimpen van mijn DPS en dat is gewoon STUPID. Het gaat niet alleen om life, het gaat OOK om damage. Waarom zou een 19 twink een 29 twink slopen? yarly, won't happen. En ik crit niet voor 300, ik crit voor 600 non crusader proc. Mijn hoogste crit op dit moment is 701 met crusader, 441 met SoC. Oh en hij mag ook best een hunter met 2,2k hp op level 29 proberen te slopen hoor, hij is dood voordat hij het weet omdat hij gewoon geen kut kan met zijn stamina build. "Danton" op SWC.
Noem maar names aangezien armory het voor mij wel doet. En wat maakt een level 70 uit voor een twink? Een twink is heel beperkt en is qua skills gewoon een teaser voor level 70. Abilities waar die vriend van je op vertrouwt zoals Scattershot en Snaketrap heeftie niet dus is dat eerder een handicap voor hem omdat hij heel anders moet spelen.
Zijn dps wordt er niet minder op. Hij heeft op critline ~400 crit op arcane shot. En als je op lvl 29 2300 leven hebt, ben je "STUPID". Het gaat niett alleen om damage, maar OOK om life en nog MEER om skill, daarom zal een lvl 19 twink rogue / hunter die zelf ook een lvl 70 rogue / hunter speelt jou helemaal kapot maken. En 20 posts terug critte je nog wel voor 300.
En level 70 maakt heel veel uit. Zo weet je bijvoorbeeld dat je niet als hunter aspect of the cheetah moet gebruiken. Scattershot = talent, meeste hunters hebben die niet eens. Snaketrap gebruik je alleen om te kiten. En als jij 441 crit op een skill op lvl 29, en op lvl 19 crit een twink op een skill (mijn rogue, lvl 19 met 3 points eviscerape) net zo hoog, mag jij je hard gaan schamen!
441 crit is een SoC crit, white crit ligt inmiddels op 701. Ik kan niks talenten voor +30% white damage, ik kan geen combopoints opbouwen, wat een trieste vergelijking. Wat jij doet is hetzelfde als een Pyro van een full firemage vergelijken met een mindblast.
Trouwens, als hij het voor elkaar krijgt om op level 19 een 400ish arcane shot crit te doen vreet ik mijn lul op.
Formule: ArcaneShotDamage = DamagePercentageBonus*RWSMod*(ArcaneShotBonus + RAP*0.15) (RAP = Ranged Attack Power)
Laten we aannemen dat een crit van een arcane shot 200% damage is, dus het was een 200 hit.
Hij heeft 3/3 Humanoid slaying en berserking.
200 = 1.33*1*(22+X*0.15)
Daaruit volgt:
200/1.33 = 150 = 22+X*0.15
150-22 = X*0.15
128/0.15 = X
1003 = X
Jij wilt dus beweren dat hij op level 19 minimaal 1003 (Buffed) Attack power heeft?(Minimaal omdat ik vrijwel zeker weet dat een crit van arcane shot 150% damage is en niet 200%.) En aangezien 1 AP = 1 agil bij hunters moet hij ver boven de 500 agility hebben.
Oftewel, jij gelooft de bullshit die hij uitkraamt (als je dit al zelf niet hebt verzonnen)
Mart