Quote (Mischa @ Mon, 19 Feb 2007, 10:20)
Dat quote je zo uit een leerboekje, dat heb je niet in ervaring mee gemaakt, en mensen die van wiet naar harddrugs gaan zijn zwakkelingen en zouden dat ook wel gedaan hebben als er geen wiet bestond
De stap van soft- naar harddrugs blijkt makkelijker te zijn.
gozer, ik rook genoeg joints, heb er vandaag ook alweer 4 achterover, je hoeft mij echt niet te gaan vertellen dat ik niks van wiet weet
Dus door het te roken weet je er ook alles over? Dat is het soort kortzichtigheid die ik van jou wel verwachtte.
Als je het rookt weet je er meer van als je het niet rookt ja, je kan toch ook niet zeggen dat je geen bloemkool lust zonder het te proeven?
wiet is onschuldig
je wordt er niet destructief van en het is best goedkoop
waarom vindt jij wiet schuldig? wat heeft wiet jou fout gedaan?
1. Elke keer je blowt vernietig je je eigen hersencellen.
2. De combinatie wiet-teer is schadelijker voor de longen dan een sigaret.
3. Je tast je geheugen aan.
4. Mits aanleg kan het gebruik van wiet leiden tot psychoses, achtervolgingswaanzin, schizofrenie.
5. Mij heeft het niets mee gedaan, maar ik heb er genoeg ervaring met om te weten dat het beter is, het niet te gebruiken.
Heb je het ooit gerookt? heb je dan dus ervaring?
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 19 Feb 2007, 13:03)
Quote (¢?NNI @ Sun, Feb 18 2007, 05:56pm)
Mijn reactie slaagde niet enkel op wat ik quotte, maar ook op zijn eerdere posts, waarin hij bijvoorbeeld zei dat wiet geen drug is. Misschien was dat onduidelijk. Laat me ook even aanhalen dat 50% van de softdruggebruikers, later ook met harddrugs experimenteren. Dus er is een kans dat die heroļnejunks gewoon een fase verder staan.
Mag ik zien waar je dat cijfer vandaan hebt?
Stond enkele maanden geleden in de Metro-krant, gratis verkrijgbaar aan de Antwerpse metro.
k
ED/ Quotes.
Quote (Xepo @ Mon, Feb 19 2007, 09:53am)
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Feb 19 2007, 09:37am)
ga jij je maar aftrekken.
Ok. afk.

Naja ik volg deze hele discussie niet meer...
Ik ben wel al zo snugger om uit te kunnen vogelen dat mischa waarschijnlijk gewoon 15 jarige knul is die zich teveel laat beinvloeden door vrienden.
Maja , wie ben ik?