Quote (Incompetence @ Mon, Nov 20 2006, 05:44pm)
Hum, vooruit. Het heeft waarschijnlijk te maken met mijn gedachte dat je elkaar niet voor het plezier pijnigt. Maar even tussen haakjes, is het beeld wat ik van SM heb dan zo zwaar vertekend? of is er een andere naam voor dit soort praktijken?

(jaja, gecensureerd, goed he? )
Ik weet wel van mildere versies, zoals met kaarsen en dergelijke maar dit lijkt mij toch de hoofdstroom.
Enlighten me.
^__^
Haha, schitterend plaatje. Vooral dat masker van hem past er goed bij.
Ik weet niet meer van SM dan jullie. Het trekt me totaal niet en ben er ook niet geļnteresseerd in. Dat plaatje van jou ziet er vrij extreem uit.
Heb wel gehoord over extremere varianten, wurgseks en dergelijke. Nog gevaarlijk ook.
Waarom het sommige mensen aantrekt? Moeilijk te zeggen. Ik ken een griet die altijd heel harde dingen nodig heeft om iets te voelen. Als ze sport, gaat ze tot het uiterste en als ze sekst (heb ik me laten vertellen) wil ze ook vrij extreme dingen. Dat is haar manier om iets te voelen. Het ligt op de rand van pijn en genot.
Zij liever dan ik, maar ik neem aan dat de mensen die SM praktiseren ook op die manier in elkaar steken. Ik ben de meester in flauwe woordgrappen.