d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > My Life Suxx I Hope I Die.. > Zucht Daar Gaat Mijn Grote Liefde..
Prev191011
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 2.40
Mar 20 2010 07:56am
Quote (CpTJenJen @ Feb 24 2010 10:11am)
Oke ,(er komen geen details )

ik had een vriendin nu bijna anderhalf jaar.. we hebben wat problemen gehad maar het ging weer helemaal super.. we gingen een week terug zelfs skiƫn samen shit wat waren we gelukkig..
nu was het maandag avond einde oefening, ze wil me nietmeer spreken voorlopig en het komt naar alle waarschijnlijkheid niet meer goed.

Nou was ze werkelijk de liefde van mijn leven, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.. ik heb die avond alles ondergekotst en vanmorgen weer.. ik hoef geen andere meisjes omdat ze me toch niet zo gelukkig kunnen maken als zei deed.. Ze zei wel, wow als je dat een jaar vol kan houden dan weet ik wel dat je te vertrouwen bent.. Maar ja , wat moet ik daar mee wie weet komt ze in dat jaar wel 300 leuke jongens tegen en ik ben dan monogaam aan het zijn voor niets.. Maar mijn fuck-it gevoel wint het , ik ga het doen.. nu krijg ik net een sms dat ze me nooit meer kan vertrouwen.. ik zet het toch door ik zie wel waar het me brengt.. zoals ik al zei ik hoef geen anderen want die kunnen me gewoon niet zo gelukkig maken..

nu vraag ik me af, wie heeft er in de zelfde situatie gezeten.. niet kunnen eten, alles onderkotsen tot er alleen gal uitkomt.. ongelofelijk gebroken hart, die chick missen

vertel me plz wat ik kan doen om daar van af te komen.. en kom nu niet aan met andere meisjes.. want door anderen zitten zij en ik nu zo in de kankerzooi..

ik weet het nietmeer...

en aan vertrouwen ligt het echt nietXDtenzij ze reden ervoor had
aan dit verhaal te horen wou ze het al langer uitmaken en heeft ze je waarschijnlijk aan het lijntje gehouden
dat jij je er zo slecht bij voelt <<is een kwestie van tijd voor je er overheen komt en geloof me je word nog wel gelukkig met een anders zo hoe ik het hoor heb je er niet veel(serieuze gehad)
alles komt goed.

kleine tip wanneer een jongen laat merken dat zijn interesse verloren is en makkelijker over alles doet(is het voor de meiden juist een uitdaging om te willen hebben ook als jij met een ander tussendoor opvallend gaat flirten en bezighoud worden veel meiden nieuwsgierig het gemene van de zaak is ook wellicht dat als jij een vriendin hebt ben je voor andere ineens wel interessant en voorheen misschien wel niet, wetenschappelijk bewezen zit in de instinct)

nogmaals wat andere zeggen doe het gewoon eventjes rustig aan
en vraag bij de dokter een kalmeringtablet want volgens mij slaap je slecht(kweet uit ervaring)

This post was edited by purplehuman on Mar 20 2010 08:00am
Member
Gold: 641.00
Mar 20 2010 12:54pm
Quote (purplehuman @ 20 Mar 2010 14:56)
en aan vertrouwen ligt het echt nietXDtenzij ze reden ervoor had
aan dit verhaal te horen wou ze het al langer uitmaken en heeft ze je waarschijnlijk aan het lijntje gehouden
dat jij je er zo slecht bij voelt <<is een kwestie van tijd voor je er overheen komt en geloof me je word nog wel gelukkig met een anders zo hoe ik het hoor heb je er niet veel(serieuze gehad)
alles komt goed.

kleine tip wanneer een jongen laat merken dat zijn interesse verloren is en makkelijker over alles doet(is het voor de meiden juist een uitdaging om te willen hebben ook als jij met een ander tussendoor opvallend gaat flirten en bezighoud worden veel meiden nieuwsgierig het gemene van de zaak is ook wellicht dat als jij een vriendin hebt ben je voor andere ineens wel interessant en voorheen misschien wel niet, wetenschappelijk bewezen zit in de instinct)

nogmaals wat andere zeggen doe het gewoon eventjes rustig aan
en vraag bij de dokter een kalmeringtablet want volgens mij slaap je slecht(kweet uit ervaring)

mah neuh ik sliep altijd al zo weinig de eerste weken was het nog iets erger nu gaat het wel weer beter , slapen komt vanzelf wel als je maar moe geneog bent..
Member
Gold: 0.00
Mar 20 2010 12:57pm
Ben jij nog steeds aan het janken?
Member
Gold: 641.00
Mar 20 2010 01:02pm
Quote (Kanni @ 20 Mar 2010 19:57)
Ben jij nog steeds aan het janken?http://www.ml75.nl/images/smilies/smile.gif

zucht..

janken als in zeuren of alsin huilen
Member
Mar 20 2010 01:05pm
Zeuren op een huilerige, zeikerige, irritante manier.
Een beetje zoals een vrouw bij haar vriendinnen zou uithuilen, maar dan erger.
Member
Mar 20 2010 01:05pm
Sint-Janskruid zou helpen.

This post was edited by Kanni on Mar 20 2010 01:06pm
Member
Mar 20 2010 01:10pm
Ik wil je trouwens niet afbreken of beledigen, daar haal ik geen trots meer uit.
Door je te confronteren met je eigen slappe houding, wil ik je zelfs helpen. Doe iets positief in de plaats van berichten vol zelfbeklag te posten op de internets.
Member
Gold: 70,686.51
Mar 20 2010 01:53pm
yu take teh intrewebs meny serios
Member
Gold: 0.31
Mar 21 2010 04:09am
Quote (Kanni @ Mar 20 2010 08:10pm)
Ik wil je trouwens niet afbreken of beledigen, daar haal ik geen trots meer uit.
Door je te confronteren met je eigen slappe houding, wil ik je zelfs helpen. Doe iets positief in de plaats van berichten vol zelfbeklag te posten op de internets.

Gekrenkt zal ie toch zijn
Member
Gold: 2.40
Mar 21 2010 06:33am
jah nooit zelfmedelijden hebben btw dat hoort niet in een man

je mag je natuurlijk kut voelen (maar keep on moving)

time will heal the wounds

ofzoiets:P
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011
Closed New Topic New Poll