Quote (Moh-palatine)
Eigenlijk niet. Jij zit wat te stoefen met je 1337 (de naam van de guild) guild, terwijl jij tegen mij zegt: Neem dit forum niet TE serieus, Ik neem het helemaal niet serieus en jij dus wel, want jij zit te stoefen met je 1337 guild, terwijl ik gewoon zeg dat ik free invites kreeg om in Chill-zone te zitten, en ja de naam zegt het zelf, ik kom hier gwn om te chillen en trades de doen, niet om jouw gezeik of dat van canni of triple of wie dan ook aan te horen.
Noem jij mensen in het echt ook noob? Das wel heel zak, terwijl jij zit te zeuren over een guild, die gemaakt werd toen jij nog geeneens 100 posts had. Zelfde als Chill- Zone. Waarom kun je alleen 'chillen' als je in Chill- Zone zit? Zit je daar met de members in een bubbelbad ofzo? Het gaat om de members niet om de naam.
P.S. In het dutchforum kom je niet om te traden. Daar kom je inderdaad om naar het gezeik van andere nederlanders te luisteren. Als jij zo door gaat, wordt je net als Richburg weggepest.
Quote (Tha_Axid)
Is MAC stoer volgens jullie? die heeft mij ge-invite
Ja hij is echt stoer

Quote (gamebrain)
Uhu, kweetet ik dacht erook aan. Maar ik ga dat in profiel zetten. Het intreseert me eiglek niet maar toch is er iets in me dat het wil houden.
wat ga je er neerzetten? 1337 post at 20 oct 2005, but i don't care.. ?
Quote (twan)
Ook? Ik lach al helemaal niet meer om je. Ik begin nu medelijden met je te krijgen. Je komt nog maar net de puberteit binnen, en je denkt al dat je van alles weet, en bordevol levenservaring hebt.
/vouch.. en hij zit nog maar 2 dagen te posten in het dutch forum, en denk nu al commentaar te kunnen leveren op alles wat los en vast zit. Heb eens wat meer respect Palatine.
Quote (wuben)
Het blijft een Belg.
En wat is daar mis mee? Dit halve forum bestaat uit belgen.
Quote (moh-palatine)
Dat jij stopt met je nutteloze comments, en ik heb nooit ezpklawl gezegt, look again, je hebt toch niks beters te doen.
En trouwens, ReadyAimFire, bereiken en forums gaan niet samen, ik wil niks bereiken op een ''forum''.
Als je hier niks wil bereiken, ROT DAN VERDOMME OP TE JANKEN EN GA TERUG NAAR HET PVP FORUM.
Quote (gamebrain)
1. Geen idee, lick ballz?
2. Hij is soms nogal fanatiek. Maar laten we ff anders terug naar naar the Photo thread hier van iedereen? Nog es lachen? waar zet je voor plezier jezelf er niet es bij
3. Nee ik heb respect voor arbeiders, iemand moet het doen. Ik linkte het gewoon naar een geval in mijn buurt. Ik veralgemeen het niet
4. Personen over internet zijn nog steeds personen. Hoewel ik ze minder ken, vind ik het toch veel aangenamer als zij een leuk idee over mij hebben. Canni, JIJ bent echt NIEMAND om MIJ een 'hoog idioothalte' toe te schrijven.
Geef daar maar es je leuke argumenten waarom ik zo'n vreselijke idioot ben.
1. waarom? Hij trade niet, hij doet niks, behalve in het dutch forum posten
2. hij heeft zn recht op privacy
3. Mooi zo, hou je kop dan maar
4. Omdat jij niet nadenkt over wat je post en wat je allemaal zegt.
Btw, het is nog zieliger dat jullie nu met zn allen TEGEN Canni gaan. In andere threads zit hij hooguit samen met han tegen jullie te discusieren. Terwijl het gewoon bij discusieren blijft. Canni's signature komt hier totaal tot z'n recht
Zeg Nee tegen JANKEN.
This post was edited by MilkAndCookies on Aug 4 2006 12:43am