d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Haantjes Gedrag Op Het Forum > Wat vinden jullie ervan?
Prev19101112Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 11.33
Aug 4 2006 12:42am
Quote (Moh-palatine)

Eigenlijk niet. Jij zit wat te stoefen met je 1337 (de naam van de guild) guild, terwijl jij tegen mij zegt: Neem dit forum niet TE serieus, Ik neem het helemaal niet serieus en jij dus wel, want jij zit te stoefen met je 1337 guild, terwijl ik gewoon zeg dat ik free invites kreeg om in Chill-zone te zitten, en ja de naam zegt het zelf, ik kom hier gwn om te chillen en trades de doen, niet om jouw gezeik of dat van canni of triple of wie dan ook aan te horen.

Noem jij mensen in het echt ook noob? Das wel heel zak, terwijl jij zit te zeuren over een guild, die gemaakt werd toen jij nog geeneens 100 posts had. Zelfde als Chill- Zone. Waarom kun je alleen 'chillen' als je in Chill- Zone zit? Zit je daar met de members in een bubbelbad ofzo? Het gaat om de members niet om de naam.
P.S. In het dutchforum kom je niet om te traden. Daar kom je inderdaad om naar het gezeik van andere nederlanders te luisteren. Als jij zo door gaat, wordt je net als Richburg weggepest.

Quote (Tha_Axid)

Is MAC stoer volgens jullie? die heeft mij ge-invite

Ja hij is echt stoer ohmy.gif

Quote (gamebrain)
Uhu, kweetet ik dacht erook aan. Maar ik ga dat in profiel zetten. Het intreseert me eiglek niet maar toch is er iets in me dat het wil houden.

wat ga je er neerzetten? 1337 post at 20 oct 2005, but i don't care.. ?

Quote (twan)
Ook? Ik lach al helemaal niet meer om je. Ik begin nu medelijden met je te krijgen. Je komt nog maar net de puberteit binnen, en je denkt al dat je van alles weet, en bordevol levenservaring hebt.

/vouch.. en hij zit nog maar 2 dagen te posten in het dutch forum, en denk nu al commentaar te kunnen leveren op alles wat los en vast zit. Heb eens wat meer respect Palatine.

Quote (wuben)
Het blijft een Belg.

En wat is daar mis mee? Dit halve forum bestaat uit belgen.

Quote (moh-palatine)

Dat jij stopt met je nutteloze comments, en ik heb nooit ezpklawl gezegt, look again, je hebt toch niks beters te doen.
En trouwens, ReadyAimFire, bereiken en forums gaan niet samen, ik wil niks bereiken op een ''forum''.

Als je hier niks wil bereiken, ROT DAN VERDOMME OP TE JANKEN EN GA TERUG NAAR HET PVP FORUM.

Quote (gamebrain)

1. Geen idee, lick ballz?
2. Hij is soms nogal fanatiek. Maar laten we ff anders terug naar naar the Photo thread hier van iedereen? Nog es lachen? waar zet je voor plezier jezelf er niet es bij
3. Nee ik heb respect voor arbeiders, iemand moet het doen. Ik linkte het gewoon naar een geval in mijn buurt. Ik veralgemeen het niet
4. Personen over internet zijn nog steeds personen. Hoewel ik ze minder ken, vind ik het toch veel aangenamer als zij een leuk idee over mij hebben. Canni, JIJ bent echt NIEMAND om MIJ een 'hoog idioothalte' toe te schrijven.
Geef daar maar es je leuke argumenten waarom ik zo'n vreselijke idioot ben.

1. waarom? Hij trade niet, hij doet niks, behalve in het dutch forum posten
2. hij heeft zn recht op privacy
3. Mooi zo, hou je kop dan maar
4. Omdat jij niet nadenkt over wat je post en wat je allemaal zegt.

Btw, het is nog zieliger dat jullie nu met zn allen TEGEN Canni gaan. In andere threads zit hij hooguit samen met han tegen jullie te discusieren. Terwijl het gewoon bij discusieren blijft. Canni's signature komt hier totaal tot z'n recht

Zeg Nee tegen JANKEN.

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 4 2006 12:43am
Member
Gold: 0.00
Aug 4 2006 01:54am
Quote (Incompetence @ Thu, Aug 3 2006, 09:21pm)
Quote (Host_of_sorrow @ Thu, Aug 3 2006, 09:19pm)
Haantjes gedrag is eigenlijk gewoon tering gaar, iemand die sterk in zijn schoenen staat heeft dat niet nodig.
Iemand die niet sterk in zijn schoenen staat wil het gedrag van iemand die wel sterk in zijn schoenen staat nogal eens beschrijven als "haantjes gedrag".

Jij kent mij niet eens, als je dat zou doen dan zou je wel weten dat ik heel erg sterk in mijn schoenmaat 48 staat.

Ik ben alleen rustiger en eigenlijk zie ik het nut er niet van in om tijd te verspillen aan iets waar je toch niets mee opschiet, als het nou discussies van hoog niveau waren, maar dit gaat meestal nergens over.

This post was edited by Host_of_sorrow on Aug 4 2006 01:55am
Member
Gold: 4,578.00
Aug 4 2006 02:18am
Proficiat Milk And Cookies. Dankzij al je quotes bewijs je mij echt dat je een pak intelligenter/stoerder bent.
Gratz, zwijg nu.

Ik heb het belangrijkste gehad in dit topic, dusja als er eens een mod was, sluiten aub. Maar Canni zegt dat er geen zijn.
Tja..
Member
Gold: 224.00
Aug 4 2006 04:18am
Quote (¢?NNI @ Thu, Aug 3 2006, 07:24pm)
Wil je zeggen dat mijn doel eruit bestaat dit fora te verneuken?

Jep. Fora is meervoud trouwens.

Quote (Ov2rkill @ Thu, Aug 3 2006, 07:26pm)
Aangezien je één of andere richting deed op de universiteit/hoge school (als ik me het goed kan herinneren) en er bedreven in was, schat ik je even oud als mij eigenlijk. En welke fora heb je zo misschien al tot het bot afgeknaagd? En jij aanvallend? Eerder uitvragend met een vleugje provocatie.

Ik ben 20, jij ook zo te zien.

Namen van fora wil ik liever niet noemen. De oplossing die de webmaster gevonden had, was wel weer mooi. Hij had me mod gemaakt. Begon me zowaar belangrijk te voelen. Helaas, of gelukkig juist, is dat forum nu helemaal dood. De vetes waren erg persoonlijk, hehe.

Wat is uitvragen? Trouwens; aanvallen kan op veel verschillende manieren. Canni gaat één-op-één zodra hij een nieuw 'slachtoffer' heeft. Bijvoorbeeld Hellskin. Hij zoekt dan de (nutteloze) discussie op in elk topic waarin Hellskin toevallig post.

Ik probeer het inhoudelijk te houden. Met nadruk op proberen. Zoals een wijs iemand ooit tegen me zei: "Ruben, proberen is niet genoeg, alleen doen volstaat."

Het is inderdaad een lose-lose of win-win sitiuatie zoals ik ze het beschouw, aan de ene kant willen mensen dat dit een fabelachtig forum wordt met alleen vriendelijkheid en respect maar ongenoegen mag dan in anderen hun geval met plezier vertoond worden. Aan de andere kant kunnen mensen deze gevechten tussen bepaalde kemphanen als storend beschouwen omdat ze 'of-topic' , 'altijd hetzelfde', 'spam' zijn, maar voor anderen mogen discussies, relevant/on-topic of niet, altijd. Het houdt de geest scherp zou ik zelfs durven zeggen.

Tja, het is meer aan Canni om psychologische analyses uit een of ander forum te onttrekken. Begin jij nou ook niet.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 4 2006 04:54am
Wat kan mij dat nou schelen dat ik hier amper 3-4 dagen zit.
Ik heb dit forum al veel gelezen, sinds kort begon ik hier ook te posten.
En ik merkte al direct op wat voor een opvallertje canni wel niet is.
Trouwens, een beetje respect? Voor wie dan? Wrm zou ik ook maar een beetje respect voor iemand op dit hele forum hebben? Ik heb respect voor 2 mensen op dit forum: Gamebrain en Brammer.
Mensen in het echt noob noemen? Denk je dat ik zo zielig ben als jij of canni? En trouwens, t is gwn de naam van Chill-Zone da iets zegt, ipv de naam 1337, wat denk je, die guild wilt natuurlijk weer de beste worden. En ofc kun je chillen in een andere guild, zeg ik toch niet? En ik zit hier goed zolang canni stopt de idioot uit te hangen / ik negeer em. Dus ik ''rot niet ff op janken''. Pvp forum is voor whiners zoals jij en canni, gaan jullie daar maar, daar zit 't vol van jullie soort, inderdaad daar zit het vol met zielige mensen die niks beters te doen hebben dan fora op te fucken.
Member
Gold: 5,901.42
Aug 4 2006 05:00am
Quote (MoH-PalPaTine @ Fri, 4 Aug 2006, 11:54)
Wat kan mij dat nou schelen dat ik hier amper 3-4 dagen zit.
Ik heb dit forum al veel gelezen, sinds kort begon ik hier ook te posten.
En ik merkte al direct op wat voor een opvallertje canni wel niet is.
Trouwens, een beetje respect? Voor wie dan? Wrm zou ik ook maar een beetje respect voor iemand op dit hele forum hebben? Ik heb respect voor 2 mensen op dit forum: Gamebrain en Brammer.
Mensen in het echt noob noemen? Denk je dat ik zo zielig ben als jij of canni? En trouwens, t is gwn de naam van Chill-Zone da iets zegt, ipv de naam 1337, wat denk je, die guild wilt natuurlijk weer de beste worden. En ofc kun je chillen in een andere guild, zeg ik toch niet? En ik zit hier goed zolang canni stopt de idioot uit te hangen / ik negeer em. Dus ik ''rot niet ff op janken''. Pvp forum is voor whiners zoals jij en canni, gaan jullie daar maar, daar zit 't vol van jullie soort, inderdaad daar zit het vol met zielige mensen die niks beters te doen hebben dan fora op te fucken.

ehm.. even ter informatie, jij komt hier whinen dat canni zielig is, wuben en canni zijn geen whiners, geen aanleiding toe. BTW: het is "de guild wil
Member
Gold: 0.31
Aug 4 2006 05:28am
Quote (Wuben @ Fri, Aug 4 2006, 11:18am)
Begin jij nou ook niet.

Dit weekend ben je van me af, en wat bedoel je met beginnen?
En met uitvragend bedoel ik eerder dat je, gewild of niet, gesprekken kan laten duren door in vragende vorm te schrijven. Niet dat daar iets erg aan is hoor, betrap ik mezelf ook genoeg op.
Member
Gold: 224.00
Aug 4 2006 07:40am
Quote (Ov2rkill @ Fri, Aug 4 2006, 11:28am)
En met uitvragend bedoel ik eerder dat je, gewild of niet, gesprekken kan laten duren door in vragende vorm te schrijven. Niet dat daar iets erg aan is hoor, betrap ik mezelf ook genoeg op.

Beginnen als in: hele semi-psychologische conclusies trekken aan de hand van wat letters op een forum. Canni is heer en meester op dat gebied.

Uitvragen is niks. Een neologisme hoogstens. Doorvragen in elke post is bewust, houdt het leuk!
Member
Gold: 0.00
Aug 4 2006 09:12am
Quote (Wuben[NM)
,Fri, 4 Aug 2006, 12:18]
Quote (¢?NNI @ Thu, Aug 3 2006, 07:24pm)
Wil je zeggen dat mijn doel eruit bestaat dit fora te verneuken?

Jep. Fora is meervoud trouwens.

Ja. Musea ook. Maar iig, ik verneuk hier niets.

Quote (Wuben[NM)
,Fri, 4 Aug 2006, 12:18]Wat is uitvragen? Trouwens; aanvallen kan op veel verschillende manieren. Canni gaat één-op-één zodra hij een nieuw 'slachtoffer' heeft. Bijvoorbeeld Hellskin. Hij zoekt dan de (nutteloze) discussie op in elk topic waarin Hellskin toevallig post.

Ik vind een discussie over racisme niet nutteloos. Misschien kan ik Hellskin's rascistische houding beter begrijpen als hij erover in discussie gaat....... Nee, eigenlijk is die kans enorm klein. Ik wil gewoon bewijzen dat racisten fout zitten. Dat is een hobby.

Quote (Wuben[NM)
,Fri, 4 Aug 2006, 12:18]
Het is inderdaad een lose-lose of win-win sitiuatie zoals ik ze het beschouw, aan de ene kant willen mensen dat dit een fabelachtig forum wordt met alleen vriendelijkheid en respect maar ongenoegen mag dan in anderen hun geval met plezier vertoond worden. Aan de andere kant kunnen mensen deze gevechten tussen bepaalde kemphanen als storend beschouwen omdat ze 'of-topic' , 'altijd hetzelfde', 'spam' zijn, maar voor anderen mogen discussies, relevant/on-topic of niet, altijd. Het houdt de geest scherp zou ik zelfs durven zeggen.

Tja, het is meer aan Canni om psychologische analyses uit een of ander forum te onttrekken. Begin jij nou ook niet.

Een voorrecht, neem ik aan.

Quote (MoH-PalPaTine)
Mensen in het echt noob noemen? Denk je dat ik zo zielig ben als jij of canni?

Ik citeer uwer woorden: (begin citaat) "Ja en ik ben allergisch voor noobs, ik heb toch ook een account op jsp?" (einde citaat).
Merk vooral op hoe je het woord "noob" gebruikt. Nu jouw beurt. Waar gebruik ik het woord "noob"?

Quote (MoH-PalPaTine)
En ik zit hier goed zolang canni stopt de idioot uit te hangen / ik negeer em.

Da's wel even lastig. In jouw ogen ben ik een "idioot" zolang ik je niet klinkende nonsense bestrijd. Omdat je me negeert en meer nonsense post, blijf ik in die rol. Achja. Je overtreed makkelijk forum regels, dat is dan in mijn (en vele anderen hun) voordeel.

Quote (MoH-PalPaTine)
Dus ik ''rot niet ff op janken''. Pvp forum is voor whiners zoals jij en canni, gaan jullie daar maar, daar zit 't vol van jullie soort, inderdaad daar zit het vol met zielige mensen die niks beters te doen hebben dan fora op te fucken.

1. Ik gebruik nooit pvp-taal. Jij wel.
2. Ik jank niet, ik maak scherpe opmerkingen waarop jij dan begint te janken.
3. Ik heb meer te doen dan iets te doen dat ik helemaal niet doe, namelijk "fora op te fucken". Grappig.

Quote (Wuben)
Beginnen als in: hele semi-psychologische conclusies trekken aan de hand van wat letters op een forum. Canni is heer en meester op dat gebied.

Precies, als ik nu nog perfect leer spellen ben jij hier helemaal overbodig.
Member
Gold: 11.33
Aug 4 2006 09:26am
Quote (gamebrain @ Fri, 4 Aug 2006, 08:18)
Proficiat Milk And Cookies. Dankzij al je quotes bewijs je mij echt dat je een pak intelligenter/stoerder bent.
Gratz, zwijg nu.

Ik heb het belangrijkste gehad in dit topic, dusja als er eens een mod was, sluiten aub. Maar Canni zegt dat er geen zijn.
Tja..

is dat je reply?

ROFL

en waarom closen? Erachter gekomen dat je niet KAN winnen?

edit: mn nick is MilkAndCookies.

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 4 2006 09:26am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev19101112Next
Closed New Topic New Poll