d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edu's Snode Plannetjes > .....
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 93
Joined: Dec 16 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 17 2008 12:44pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Dec 17 2008, 11:35am)
Ja, je redeneert namelijk als een 6-jarige.


moet je fucking horen wie het zegt man

Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 17 2008, 10:49am)
de 13 jarige heeft je zojuist ''gedist'' kruispiloot


imo niet, maargoed, als het volgens jou wel zo is dan is hij nog steeds de enige op het nld forum die dat heeft gedaan

net als toen hij zei dat dit het nederlandsTALIGE gedeelte is happy.gif

zompy > you all imo

mss zijn jullie daarom zo boos op hem, ik zie hem veel vaker gelijk hebben dan jullie, ook tegen jullie, daarom mogen jullie zompy niet he? ^^
of is het gewoon cool om zompy te haten? ^^


Quote (Zompy @ Wed, Dec 17 2008, 06:52am)
Geef dan het goede voorbeeld.


omdat?

moet ik die zielepootjes opvoeden?

ik denk dat ze niet eens een kans hebben


Quote (JWT @ Tue, Dec 16 2008, 10:54pm)
Jezus, wat een afgang is dit voor jullie zeg.


t4w

Quote (shadowstriker89 @ Tue, Dec 16 2008, 04:37pm)
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLOOOLOLLLLLLLLL

ik las dat ik een eend was en toen ben ik gestopt met lezen, naar pagina 8 geclickt en hard gelachen, kruispiloot.


ga jij nu beweren dat je geen eend bent?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 17 2008 01:17pm
Kwaak kwaak. Ik ben kankerslim, of niet, piloot?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll