d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Foto Topic
Prev191011121327Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 19 2008 02:55am


En nee, het is geen flits van een camera. Het is m'n autolicht.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 19 2008 03:12am
Wat heb je je haar niet gedaan dan?
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,820.00
Dec 19 2008 03:25am
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Dec 19 2008 10:01am
MEER FOTO"S VAN HOMOOOOO'S
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Dec 19 2008 10:02am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 19 Dec 2008, 10:25)
http://z1.zod.fr/z/moi-GdA.jpg
Haha, nu snap ik waarom je nick 'monkey' is.

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 19 2008 10:10am
Quote (Snielsje @ Fri, Dec 19 2008, 05:01pm)
MEER FOTO"S VAN HOMOOOOO'S


Kijk in de spiegel ofzo.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 19 2008 10:35am
Het zijn wel altijd dezelfde die foto's van zichzelf posten.

Verklaringen gezocht, wie roept?
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 19 2008 10:52am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 19 Dec 2008, 18:35)
Het zijn wel altijd dezelfde die foto's van zichzelf posten.

Verklaringen gezocht, wie roept?


Ik ben 15 en heb alleen foto's van toen ik 13 was..
Ik wordt toch uitgelachen en niet alleen omdat ik lelijk zou zijn, gewoon omdat ik jonger ben dan de meeste mensen hier tongue.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 19 2008 11:02am
Alsof dat iets uitmaakt.

Hier een van 3 jaar geleden.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 19 2008 11:10am
voor, ik 1.5 jaar geleden dus verschil valt redelijk mee:

flame meh

This post was edited by Tha_Axid on Dec 19 2008 11:10am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121327Next
Add Reply New Topic New Poll