d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Winterbells > Post Hier Je Scores
Prev191011121315Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 430.00
Dec 15 2008 07:32am
Quote (shadowstriker89 @ Mon, Dec 15 2008, 02:31pm)
nice... legoland toch? ;d

300 km van mij appartement^^ maarja hier is legeland

na ga maar lekker door met je gekanker als je er bij beter voel^^ s6

Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 15 2008 07:38am
Quote (shadowstriker89 @ Sun, 14 Dec 2008, 23:45)
ik heb style en classe

euhh.. en nou jullie nog.

http://www.youtube.com/watch?v=mmHLunmmZtw

euuuhhmmm stringetje uit..?

haha doe zag ik laatst ook ja tongue.gif
Banned
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 15 2008 09:30am
Quote (royh91 @ Sun, Dec 14 2008, 09:50pm)
haha hoor hem degene die zelf niet eens beargumenteerd, denk voordat je iets zegt, als je wilt dat iemand anders iets doet begin bij jezelf draak

Quote (shadowstriker89 @ Sun, Dec 14 2008, 09:53pm)
doe gewoon niet zo kankerdom

verball'd by roy91

edit: shadowstriker, doe geen moeite, je bent van een lager iq als ons, jij zal dit niet snappen, het gaat wss je verstand te boven, niet beledigend bedoeld tough, gewoon om je te helpen, gewoon, bespaar je de moeite man smile.gif

This post was edited by kruispiloot on Dec 15 2008 09:32am
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 15 2008 09:32am
Quote (shadowstriker89 @ Mon, 15 Dec 2008, 00:45)
ik heb style en classe

Rofl tongue.gif
Banned
Dec 15 2008 09:33am
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Dec 14 2008, 10:45pm)
ik heb style en classe

style en classe? omfg ^^

daar doe je ook zo erg je best voor he ^^

en waarom? om jezelf te bewijzen tegenover de kudde.

kuddedier.
Member
Gold: 224.00
Dec 15 2008 09:36am
Quote (kruispiloot @ Mon, 15 Dec 2008, 17:30)
verball'd by roy91

edit: shadowstriker, doe geen moeite, je bent van een lager iq als ons, jij zal dit niet snappen, het gaat wss je verstand te boven, niet beledigend bedoeld tough, gewoon om je te helpen, gewoon, bespaar je de moeite man smile.gif

Ik durf serieus te beweren dat Eduard een heel stuk creatiever, intelligenter en ruimdenkender is dan dat jij bent. Hij is wat jong en moet nog een hoop ontdekken, maar ik vertrouw wel op hem.

Jij denkt nog steeds dat je hoogintelligent bent en slimmer dan iedereen hier, maar je hebt niks om dat te bewijzen. Integendeel, alle feiten spreken tegen je.

Daarnaast: smilie = instant fail.

This post was edited by Wuben[NM] on Dec 15 2008 09:36am
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 15 2008 09:41am
Kanker man, ik blijf steeds terug komen naar deze topic en het spel

Omdat het konijntje zo geil is blush.gif
Banned
Dec 15 2008 09:41am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Dec 15 2008, 03:36pm)
Ik durf serieus te beweren dat Eduard een heel stuk creatiever, intelligenter en ruimdenkender is dan dat jij bent. Hij is wat jong en moet nog een hoop ontdekken, maar ik vertrouw wel op hem.

Jij denkt nog steeds dat je hoogintelligent bent en slimmer dan iedereen hier, maar je hebt niks om dat te bewijzen. Integendeel, alle feiten spreken tegen je.

dus jij kan vanuit wat posts op een forum feiten opmaken, kijk, DAT geeft pas blijk van hoogintelligentie hihi
en wat creatiever en intelligenter betreft, dat betwijfel ik ten zeerste
en ruimdenkender?

een kankerloser die alles wat hij eruit gooit als ware waarheid en geldig argument aanziet
een kankerloser die fotos post omdat hij er een gstar trui op draagt
een kankerloser die probeert mensen weg te pesten van een forum
een kankermaagd die niet eens een losbandige kankerslet die hem aflebbert omdat hij haar jas vindt durft te batsen
een fag die neerkijkt op mensen die geen merkkleding dragen, of goedkopere kleding dan hem hebben
een random die neerkijkt op muzieksoorten die hem niet aanstaan
een kneusje dat met de meest waardeloze argumenten komt die hij nog SERIEUS als waarheid ziet ook

ja heel ruimdenkend ja, misschien ruimdenkend in jullie zielige kinderachtige scene, maar dan ook maar misschien, maar erg veel verder komt hij niet
hij leeft in zijn eigen zielige wereldje, samen met de rest van zijn kudde, stel beoogklepte burgertjes

edit: ik vindt het trouwens knap dat jij voor mij kan bepalen dat ik denk dat ik slimmer ben dan iedereen hier, het zijn er niet veel, maar ik kan er zo een paar aanwijzen wink.gif

This post was edited by kruispiloot on Dec 15 2008 09:42am
Member
Gold: 11.33
Dec 15 2008 09:44am
Quote (kruispiloot @ Mon, 15 Dec 2008, 16:41)
dus jij kan vanuit wat posts op een forum feiten opmaken, kijk, DAT geeft pas blijk van hoogintelligentie hihi
en ruimdenkender?

een kankerloser die alles wat hij eruit gooit als ware waarheid en geldig argument aanziet
een kankermaagd die niet eens een losbandige kankerslet die hem aflebbert omdat hij haar jas vindt durft te batsen
een fag die neerkijkt op mensen die geen merkkleding dragen, of goedkopere kleding dan hem hebben
een kneusje dat met de meest waardeloze argumenten komt die hij nog SERIEUS als waarheid ziet ook

ja heel ruimdenkend ja, misschien ruimdenkend in jullie zielige kinderachtige scene, maar dan ook maar misschien, maar erg veel verder komt hij niet
hij leeft in zijn eigen zielige wereldje, samen met de rest van zijn kudde, stel beoogklepte burgertjes

edit:  ik vindt het trouwens knap dat jij voor mij kan bepalen dat ik denk dat ik slimmer ben dan iedereen hier, het zijn er niet veel, maar ik kan er zo een paar aanwijzen wink.gif

Happen kruispiloot, happen!

Banned
Warn: 60%
Dec 15 2008 09:48am
Quote (kruispiloot @ Mon, Dec 15 2008, 03:41pm)
en ruimdenkender?

edit:  ik vindt het trouwens knap dat jij voor mij kan bepalen dat ik denk dat ik slimmer ben dan iedereen hier, het zijn er niet veel, maar ik kan er zo een paar aanwijzen wink.gif

hahaha tering ouwe, rustig aan man.

Quote (kruispiloot @ Mon, Dec 15 2008, 03:33pm)
style en classe?  omfg ^^

daar doe je ook zo erg je best voor he ^^

en waarom?  om jezelf te bewijzen tegenover de kudde.

kuddedier.

jij snapt het helemaal!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121315Next
Closed New Topic New Poll