Quote (Wuben[NM] @ Thu, Nov 13 2008, 04:11pm)
Het lijkt er mij op dat je jezelf een stukje beter voelt dan de mensen hier op dit forum. Daar is niks mis mee, juist aan te moedigen, maar ik vraag me wel af welke redenen je daarvoor hebt en waarom je dat zo overduidelijk uitdraagt. Kan je dat vertellen?
Zo nee, kies één van de volgende opties:
- Ik snap het toch niet
- Je bent te lui
- Het past niet
- Je krijgt het niet verwoord
- Je blijft in cirkels praten
je vergeet:
- kanker op, jullie figuren zijn mijn visie op dingen niet eens waard, en het heeft geen zin om het jullie uit te leggen, en omdat het geen zin heeft motiveert het me vrij weinig om het uit te gaan leggen aan jullie
kan je het soms niet hebben ofzo dat iemand je je zin niet geeft?
is dat werkelijk zo schokkend voor je dat je helemaal gefrustreerd wordt?

en voor je gaat zeggen dat je niet gefrustreerd bent, kijk nou eens naar al je comments, allemaal zit je moeilijk te doen dat jij je antwoord niet krijgt