d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev191011121316Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:06am
Quote (uNoTopia @ Thu, Nov 13 2008, 04:00pm)
Je doet zelf PRECIES hetzelfde, kankersukkel.





gg ga nu maar janken omdat je banned bent en te kankerdom was om alles snel te verkopen xD

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 13 2008 10:11am
Het lijkt er mij op dat je jezelf een stukje beter voelt dan de mensen hier op dit forum. Daar is niks mis mee, juist aan te moedigen, maar ik vraag me wel af welke redenen je daarvoor hebt en waarom je dat zo overduidelijk uitdraagt. Kan je dat vertellen?

Zo nee, kies één van de volgende opties:
- Ik snap het toch niet
- Je bent te lui
- Het past niet
- Je krijgt het niet verwoord
- Je blijft in cirkels praten
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:15am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Nov 13 2008, 04:11pm)
Het lijkt er mij op dat je jezelf een stukje beter voelt dan de mensen hier op dit forum. Daar is niks mis mee, juist aan te moedigen, maar ik vraag me wel af welke redenen je daarvoor hebt en waarom je dat zo overduidelijk uitdraagt. Kan je dat vertellen?

Zo nee, kies één van de volgende opties:
- Ik snap het toch niet
- Je bent te lui
- Het past niet
- Je krijgt het niet verwoord
- Je blijft in cirkels praten


je vergeet:

- kanker op, jullie figuren zijn mijn visie op dingen niet eens waard, en het heeft geen zin om het jullie uit te leggen, en omdat het geen zin heeft motiveert het me vrij weinig om het uit te gaan leggen aan jullie

kan je het soms niet hebben ofzo dat iemand je je zin niet geeft?
is dat werkelijk zo schokkend voor je dat je helemaal gefrustreerd wordt? happy.gif

en voor je gaat zeggen dat je niet gefrustreerd bent, kijk nou eens naar al je comments, allemaal zit je moeilijk te doen dat jij je antwoord niet krijgt happy.gif
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 13 2008 10:17am
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 04:15pm)
je vergeet:

- kanker op, jullie figuren zijn mijn visie op dingen niet eens waard, en het heeft geen zin om het jullie uit te leggen, en omdat het geen zin heeft motiveert het me vrij weinig om het uit te gaan leggen aan jullie

kan je het soms niet hebben ofzo dat iemand je je zin niet geeft?
is dat werkelijk zo schokkend voor je dat je helemaal gefrustreerd wordt? happy.gif

en voor je gaat zeggen dat je niet gefrustreerd bent,  kijk nou eens naar al je comments,  allemaal zit je moeilijk te doen dat jij je antwoord niet krijgt happy.gif


Ik vind wel dat je veel ruzie maakt..

Ben je een internet wijsneus, lekker stoer doen achter je beeldschermpje?



Kan ook niet zo zijn of course. happy.gif

Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:18am
Quote (Hendrick @ Thu, Nov 13 2008, 04:17pm)
Ik vind wel dat je veel ruzie maakt..

Ben je een internet wijsneus, lekker stoer doen achter je beeldschermpje?



Kan ook niet zo zijn of course. happy.gif


sure, mensen beginnen tegen mij, dan ga ik daar op in, ik durf er blindelings van uit te gaan dat de meeste mensen met een kankergrote bek over internet me irl niet eens aan durven te kijken


btw, doe de groeten aan iris en desiree smile.gif die wonen ook in spakenburg xD

This post was edited by kruispiloot on Nov 13 2008 10:19am
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 13 2008 10:19am
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 04:18pm)
sure, mensen beginnen tegen mij, dan ga ik daar op in,  ik durf er blindelings van uit te gaan dat de meeste mensen met een kankergrote bek over internet me irl niet eens aan durven te kijken


Hoezo?

Ben je zo kankerlelijk?



^.^
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:20am
Quote (Hendrick @ Thu, Nov 13 2008, 04:19pm)
Hoezo?

Ben je zo kankerlelijk?



^.^


origineel hey happy.gif



Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 13 2008 10:21am
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 04:20pm)
origineel hey happy.gif


Aight, je weet toch.


^.^
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 13 2008 10:22am
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 17:06)
<random plaatje>

gg ga nu maar janken omdat je banned bent en te kankerdom was om alles snel te verkopen xD

<random plaatje hier> 


En nu doe je het weer! LOL
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 10:24am
Quote (uNoTopia @ Thu, Nov 13 2008, 04:22pm)
En nu doe je het weer! LOL


lees me upper bericht rand, en jank meer, je hebt hax gebruikt, hax = hax, je had kunnen weten dat je banned zou worden, het is DUIDELIJK aangegeven, je kende het risico dus moet je niet janken ook

hier nog een random plaatje ^^

Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121316Next
Add Reply New Topic New Poll