d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Got Owned! > Banned
Prev191011121325Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:57pm
Quote (Kanni @ Thu, Nov 13 2008, 06:56pm)
Neeeeeeeeee?
Ik jou wel toen je me waarschuwde voor het minimale belang van computerspelletjes in een mensenleven. Godverdomme, wat een inzicht.

Btw; is je nicht 'n lekker wijf?


ja, en een wigger als jij kan haar niet krijgen

daarnaast is ze bezet en te oud voor jou
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 12:58pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 18:56)
inderdaad, maarja hij is boos, hij zal ook nooit eens zeggen van ja je hebt gelijk, daar heeft hij teveel misplaatste trots voor

daarnaast zijn mijn favo's van cob:


angels dont kill
silent scream (slayer cover)

voor de rest ben ik gigantisch uitekeken op cob


zoals ik zei CoB ni mijn ding maar ze hebben wel mooie riffs wink.gif

Quote
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 06:56pm)
wij zijn eigelijk hier niet van hoor alle ik soms
maar mn sgat heeft gelijk dat het zever is

nederlanders zijn eve goed als belgen
kijk maar naar de kaas (niet slecht bedoelt helemaal  hun kaas )


lol sgat wel cliché om ff kaas als voorbeeld te neme 


kon ni derekt op iets komen xD
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:58pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 06:56pm)
wij zijn eigelijk hier niet van hoor alle ik soms
maar mn sgat heeft gelijk dat het zever is

nederlanders zijn eve goed als belgen
kijk maar naar de kaas (niet slecht bedoelt helemaal heart2.gif hun kaas wink.gif)


ik ben ook zeker niet tegen belgen, het enige wat kut is aan belgie is jullie gevangenissen, echt een kanker shithole vergeleken met het huis van bewaring en de gevangenis in nederland
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 12:58pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 06:57pm)
ja, en een wigger als jij kan haar niet krijgen

daarnaast is ze bezet en te oud voor jou


unsure.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:58pm
4 Leden: uNoTopia, Jah_Cardi, SaWrevenge, kruispiloot
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 12:59pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 06:58pm)
4 Leden: uNoTopia, Jah_Cardi, SaWrevenge, kruispiloot


fantastisch toch happy.gif
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 12:59pm
Quote (Jah_Cardi @ Thu, 13 Nov 2008, 18:58)
unsure.gif


sgat ... xD sbiet wor ik jaloers wink.gif


Quote
ik ben ook zeker niet tegen belgen, het enige wat kut is aan belgie is jullie gevangenissen, echt een kanker shithole vergeleken met het huis van bewaring en de gevangenis in nederland


baja belgië is belange ni perfect het is ook het land van de pedofielen :s
maarja voor de rest is het zeker niet slecht
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 12:59pm
Quote (Jah_Cardi @ Thu, Nov 13 2008, 06:58pm)
unsure.gif


ja, mijn nicht heeft liever een vent dan een jongen smile.gif
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 01:00pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 06:59pm)
ja, mijn nicht heeft liever een vent dan een jongen smile.gif


ik ben vent genoeg hoor tongue.gif * ego * biggrin.gif
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:00pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 18:59)
ja, mijn nicht heeft liever een vent dan een jongen smile.gif


ik ook en dan
die van mij is BEZET xD

hoe oud is ze als ik mag vragen?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121325Next
Closed New Topic New Poll