Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 18:56)
inderdaad, maarja hij is boos, hij zal ook nooit eens zeggen van ja je hebt gelijk, daar heeft hij teveel misplaatste trots voor
daarnaast zijn mijn favo's van cob:
angels dont kill
silent scream (slayer cover)
voor de rest ben ik gigantisch uitekeken op cob
zoals ik zei CoB ni mijn ding maar ze hebben wel mooie riffs

Quote
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 06:56pm)
wij zijn eigelijk hier niet van hoor alle ik soms
maar mn sgat heeft gelijk dat het zever is
nederlanders zijn eve goed als belgen
kijk maar naar de kaas (niet slecht bedoelt helemaal hun kaas )
lol sgat wel cliché om ff kaas als voorbeeld te neme
kon ni derekt op iets komen xD