d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev191011121329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 1 2008 07:47am
Gvd heb ik dit allemaal gemist. sad.gif

*gaat ff alle onzin lezen*
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 1 2008 10:16am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Oct 1 2008, 09:33am)
Je woont je hele leven al in Roosendaal. Die paar maanden nu maken weinig uit.

Een overheersende probleemgroep? Zijn Marokkanen dat? Ik kan begrip opbrengen als je dat voor Rotterdam laat gelden (maar zelfs dan ben ik het oneens), maar in Roosendaal..?


in breda en zwijndrecht wel IMO. hoe dan ook zoals de cijfers eerder al zeiden het is WEL een overheersende probleemgroep.
@sK_Kabouter
persoonlijk nog geen last gehad van tokkie mentaliteit! (breda, zwijndrecht, mijn eigen woonplaats) dus ik ga ervanuit dat jij gewoon in een tokkie wijk woont dat daarom bij jou ook de marokkanen minder komen wonen waardoor het voor jou lijkt dat het allemaal wel meevalt.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Oct 1 2008 11:23am
Quote (Lucas[NM)
,Wed, 1 Oct 2008, 13:30]Daarom heb ik het ook over de 3e/4e generatie, die beginnen overal tegenaan te schoppen (figuurlijk natuurlijk).

Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk, ik ken zelf ook een aantal zeer vriendelijke, geintegreerde en sociaal vaardige allochtonen. Het is zonde dat een gedeelte van de bevolking het voor hen verpest.

Volgens de criminaliteitscijfers die de Edu opgaf, is meer dan 90% een zogenaamde 'uitzondering'.
Verpest? Als een random Belg crimineel is, verpest hij niks voor mij of andere Belgen. Waarom is dat bij allochtonen wél zo?

Quote (Lucas[NM)
,Wed, 1 Oct 2008, 13:30]Het is overigens ook maar net wat voor ervaringen je hebt met bepaalde mensen, zelf heb ik geruime tijd in een winkel gewerkt en als er sprake was van winkeldiefstal, zakkenrollen of pinfraude was het in 95% van de gevallen iemand van niet-Nederlandse afkomst.

Haha.
Ik werkte ook eens in een winkel, en 100% van de criminaliteit werd gepleegd door autochtone Belgen. Er werd twee keer gestolen, maar dat is van geen belang! 100 procent, kankerbelgen!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 1 2008 11:29am
Quote (Kanni @ Wed, Oct 1 2008, 05:23pm)
Volgens de criminaliteitscijfers die de Edu opgaf, is meer dan 90% een zogenaamde 'uitzondering'.
Verpest? Als een random Belg crimineel is, verpest hij niks voor mij of andere Belgen. Waarom is dat bij allochtonen wél zo?!



we merken er uiteindelijk toch altijd wel wat van. maar het maakt in die zin niet uit of het een belg of een allochtoon was
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 1 2008 11:41pm
Quote (Kanni @ Wed, Oct 1 2008, 07:23pm)

Volgens de criminaliteitscijfers die de Edu opgaf, is meer dan 90% een zogenaamde 'uitzondering'.
Verpest? Als een random Belg crimineel is, verpest hij niks voor mij of andere Belgen. Waarom is dat bij allochtonen wél zo?


Je mist het punt ook helemaal he, een belg is voor jou een autochtoon, dat heeft hier dus niets mee te maken. Overigens moet jij helemaal niets zeggen, als er een land is waar de discriminatie sterk aanwezig is is het wel België.

Quote (Kanni @ Wed, Oct 1 2008, 07:23pm)
Haha.
Ik werkte ook eens in een winkel, en 100% van de criminaliteit werd gepleegd door autochtone Belgen. Er werd twee keer gestolen, maar dat is van geen belang! 100 procent, kankerbelgen!


Op 2 keer winkeldiefstal kun je niets baseren, op wekelijkse winkeldiefstal voor enkele jaren wel. Don't talk random shit.
Ik heb het overigens ook niet per se over de Islamitische allochtonen, er zijn ook genoeg Oostblokkers en Belgen die jatten, dat zijn toch ook allochtonen?

Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Oct 2 2008 03:43am
Quote (jekankermoeder @ Wed, 1 Oct 2008, 17:16)
in breda en zwijndrecht wel IMO. hoe dan ook zoals de cijfers eerder al zeiden het is WEL een overheersende probleemgroep.
@sK_Kabouter
persoonlijk nog geen last gehad van tokkie mentaliteit! (breda, zwijndrecht, mijn eigen woonplaats) dus ik ga ervanuit dat jij gewoon in een tokkie wijk woont dat daarom bij jou ook de marokkanen minder komen wonen waardoor het voor jou lijkt dat het allemaal wel meevalt.


Je woont in een van de grootste kak-steden van Nederland en verbaast je over het feit dat je geen last hebt van tokkies? De cijfers die je presenteerd bewijzen nergens dat het een overheersende probleemgroep is, alleen dat een groter deel van de marrokkaanse bevolking met politie en justitie is aanraking is gekomen. Dat is niet hetzelfde.

Mijn wijk in mijn studiestad bestaat echter uit ongeveer 40% Marrokkanen, 50% tokkies en 10% studenten (ruwe schatting). Het woonkamerraam van het huis van mijn ouders in een nette wijk in Tilburg is 2 keer ingegooid. 1 maal door tokkies en 1 maal door Marrokkaantjes. Conclusie: Alle criminele jongeren zijn idioten die beter opgevoed hadden moeten worden. Niet alleen de Marrokkaantjes.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 2 2008 08:56am
ik woon (nog) niet in een stad, ik woon in een kankerklein voetbal gat dorp, Hier wonen dan wel een paar ''tokkies'' in hun woonwagenkamp maar mij vallen ze niet lastig.
IMO::::::

als je een nederlander tegenkomt is de kans 0.15 op de 10 dat het een crimineel is en bij marokkanen is die kans 0.91 op de 10 DUS

CONCLUSIE


ZET ZE ALLE 20 IN EEN KAMERTJE EN DAN ZIJN DIE MAROKKANEN EEN OVERHEERSENDE PROBLEEMGROEP
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 2 2008 10:02am
Quote (jekankermoeder @ Thu, Oct 2 2008, 02:56pm)
ik woon (nog) niet in een stad, ik woon in een kankerklein voetbal gat dorp, Hier wonen dan wel een paar ''tokkies'' in hun woonwagenkamp maar mij vallen ze niet lastig.
IMO::::::

als je een nederlander tegenkomt is de kans 0.15 op de 10 dat het een crimineel is en bij marokkanen is die kans 0.91 op de 10 DUS

CONCLUSIE


ZET ZE ALLE 20 IN EEN KAMERTJE EN DAN ZIJN DIE MAROKKANEN EEN OVERHEERSENDE PROBLEEMGROEP


die hoogleraar van het eerder genoemde stukje had het zelfs over een kwart van alle jongere
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 2 2008 03:29pm
Quote (Blaxtar)
Op het moment werken de mensen aan het behoud van hun ras
Nog steeds he, zijn alle jonge blanke meisjes bezig, met negers
Zijn blanken over 4 eeuwen, verleden tijd én
Kunnen we in 2405 echt, een reservaat met blanken gaan bekijken
Dus ik snap die racisten, ik lach om racisten
Tegen 2405 zou ik ze zelfs gaan missen
Maar misselijke onderhuidse actie’s en poeslief lachen naar me als je me op de hoek ziet is pussy.
Sowieso

This post was edited by JWT on Oct 2 2008 03:29pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 3 2008 02:50am
Quote (jekankermoeder @ Thu, 2 Oct 2008, 16:56)
ik woon (nog) niet in een stad, ik woon in een kankerklein voetbal gat dorp, Hier wonen dan wel een paar ''tokkies'' in hun woonwagenkamp maar mij vallen ze niet lastig.
IMO::::::

als je een nederlander tegenkomt is de kans 0.15 op de 10 dat het een crimineel is en bij marokkanen is die kans 0.91 op de 10 DUS

CONCLUSIE


ZET ZE ALLE 20 IN EEN KAMERTJE EN DAN ZIJN DIE MAROKKANEN EEN OVERHEERSENDE PROBLEEMGROEP


Je redeneert raaaaaaar. Overigens vind ik dit een compleet gestoorde thread.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121329Next
Add Reply New Topic New Poll