d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Algemene Topic > Praat Heir Over Alles
Prev191011
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 21 2008 09:59am
je leert er blijkbaar ook niet hoe dat je een trusted tag krijgt.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 21 2008 10:50am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 21 Sep 2008, 10:25)
Master2103812 had altijd al veel posts.
Leden zonder een BLAUWE ster komen niet veel verder dan med/tt.


Per definitie niet. Mij werd in 2004/5 verteld dat wanneer ik members++ wilde worden, ik eerst een blauwe ster moest halen.
In die die tijd hoefde je nog niet uren in de SA/GH door te brengen om een bijdrage te leveren.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 21 2008 11:44am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 21 Sep 2008, 17:50)
Per definitie niet. Mij werd in 2004/5 verteld dat wanneer ik members++ wilde worden, ik eerst een blauwe ster moest halen.
In die die tijd hoefde je nog niet uren in de SA/GH door te brengen om een bijdrage te leveren.


Lolwut, zeg ik toch?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 21 2008 02:23pm
Eduard, wie is Birgit?
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 22 2008 01:12am
Quote (JWT @ Sun, Sep 21 2008, 08:23pm)
Eduard, wie is Birgit?


iesh een heel dun meisje maar wel lief.

kutjebef ouwe een andere meisje had die shit allemaal verzonneeaaa

This post was edited by jekankermoeder on Sep 22 2008 01:13am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011
Closed New Topic New Poll