Quote (MilkAndCookies @ Sun, 21 Sep 2008, 10:25)
Master2103812 had altijd al veel posts.
Leden zonder een BLAUWE ster komen niet veel verder dan med/tt.
Per definitie niet. Mij werd in 2004/5 verteld dat wanneer ik members++ wilde worden, ik eerst een blauwe ster moest halen.
In die die tijd hoefde je nog niet uren in de SA/GH door te brengen om een bijdrage te leveren.