d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev191011121323Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 28 2008 03:25am
Quote (JWT @ Thu, 28 Aug 2008, 11:17)
Had ik het toch goed. Heb ooit fotos van je gezien waar je opstaat met een Aziatisch meisje.


Ja, met Sue, mijn kleine Australische vriendinnetje dat ook in Canada was. Wat een schattig meisje was dat.

Die foto is inmiddels 2 jaar oud. Niet meer representatief voor yours truly. Als ik eens een fatsoenlijke foto van mezelf heb, stuur ik hem je graag op!
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Aug 28 2008 04:45am
93 kilo ben 17 jaar smile.gif))))
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2008 01:02pm
Quote (RubberNinja @ Thu, Aug 28 2008, 10:45am)
93 kilo ben 17 jaar smile.gif))))
Niet dus, heb wellis foto van je gezien.

Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 28 2008 01:40pm
91
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 01:58pm
68 kilo.

This post was edited by Kanni on Aug 28 2008 01:58pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 28 2008 02:10pm
Quote (RubberNinja @ Thu, Aug 28 2008, 10:45am)
93 kilo ben 17 jaar smile.gif))))


fake je bent lichter als wuben's 40 kg


je weet zelf
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 28 2008 02:19pm
Quote (Kanni @ Thu, 28 Aug 2008, 21:58)
68 kilo.


Haha, dus ik ben nog zwaarder dan jij ook?

Eet nog wat bananen, dan kom je ook boven de 70 kilo!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 02:27pm
Quote (Kanni @ Thu, 28 Aug 2008, 13:48)
De eerste post die over me maakte was grappig, maar wat volgde was nogal saai.
Je probeert te hard.

Maar goed, ga maar iemand anders e-stalken.
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2008 02:36pm
Quote (Kanni @ Thu, Aug 28 2008, 08:27pm)
Maar goed, ga maar iemand anders e-stalken.


Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 28 2008 02:41pm
Quote (Kanni @ Thu, 28 Aug 2008, 22:27)
Maar goed, ga maar iemand anders e-stalken.


Hallo lichtgewichtje!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121323Next
Add Reply New Topic New Poll