d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev191011121321Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 23 2008 09:09am
Quote (triple_han @ Sat, 23 Aug 2008, 13:15)
Grappig dat je hier denkt dat je stoer bent, ik zag je laatst in de trophy room enorm afgezeken worden vanwege je gebrek aan kennis.
Hahahahaha, VWO, jeweeet

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 23 2008 01:50pm
Quote (Chlamydia @ Sat, Aug 23 2008, 03:09pm)
Hahahahaha, VWO, jeweeet
+ Een slimme look! (met duikbril) Jeweetzelluftoch?

This post was edited by JWT on Aug 23 2008 01:50pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 23 2008 08:51pm
Quote (triple_han @ Sat, 23 Aug 2008, 14:15)
Grappig dat je hier denkt dat je stoer bent, ik zag je laatst in de trophy room enorm afgezeken worden vanwege je gebrek aan kennis.

jij bent kanker zieleizg man

This post was edited by edujackass on Aug 23 2008 08:52pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 12:40am
Eduard, had je gister weer een dik mokkel bij de billen gepakt?;D haha
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 04:10am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 22 Aug 2008, 20:30)
Je kan niet eens spellen, dus wat zit je me verkapt te dissen?

Rubentje, je lijkt me niet het type dat in 't dagelijks leven mensen op hun spelling wijst, temeer omdat je veertig kilo weegt.
Je bent vast een heel lief jongetje, dus wees jezelf. Doe niet gek via internetje.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 04:29am
Oh, nu wordt het pas interessant. baby.gif
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 24 2008 05:20am
Quote (JWT @ Sat, 23 Aug 2008, 20:50)
+ Een slimme look! (met duikbril) Jeweetzelluftoch?
Ahahaha, wie durft?!

Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 11:10)
Rubentje, je lijkt me niet het type dat in 't dagelijks leven mensen op hun spelling wijst, temeer omdat je veertig kilo weegt.
Je bent vast een heel lief jongetje, dus wees jezelf. Doe niet gek via internetje.
Doe jij eens wat aan je signature/avatar dan, mooi boy.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 05:30am
Quote (Chlamydia @ Sun, 24 Aug 2008, 13:20)
Doe jij eens wat aan je signature/avatar dan, mooi boy.

Ik geef geen kut met haren om m'n signature of avatar, en een mooi boy ben ik niet.
Internetrebelletje.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 24 2008 05:33am
Kanker wat zitten jullie weer lekker te e-ragen.

Die 40 kilo zit anders heerlijk om mijn lul heen, Kanni, dus diss liever niet

Bij dezen roep ik Wuben en mezelf uit tot:


En Triple Schwanz, je bent een autist. Misschien dat je me om dezelfde reden nog een keer kan warnen. Dan voel je je immers goed.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 24 2008 05:40am
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 12:30)
Ik geef geen kut met haren om m'n signature of avatar, en een mooi boy ben ik niet.
Internetrebelletje.
Ah, zat ik er even naast. Misschien geldt hetzelfde voor jou.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121321Next
Add Reply New Topic New Poll