d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Leah@d2jsp > Dit Filmpje Verdient Een Topic
Prev19101112Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 567
Joined: Jul 4 2008
Gold: 10.23
Aug 14 2008 09:57am
ik wilde gewoon duidelijkmaken dat jullie fantasie gevoed wordt door alles wat je op internet ziet en leest

ik ben toevallig in zweden geweest en er lopen daar geeneens vrouwen rond

cool.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 14 2008 10:27am
Quote (Rezwalker @ Thu, Aug 14 2008, 03:57pm)
ik wilde gewoon duidelijkmaken dat jullie fantasie gevoed wordt door alles wat je op internet ziet en leest

ik ben toevallig in zweden geweest en er lopen daar geeneens vrouwen rond

cool.gif



onzin, ook in zweden lopen vrouwen rond.

het betekend niet dat wanneer jij wat meegemaakt heb/gezien hebt/denkt gezien te hebben.
dat dat dan meteen de waarheid is.




ps: Jalousy is a motherfucker


Quote (Rezwalker @ Thu, Aug 14 2008, 03:47pm)
jaloers ;D waarop eigenlijk.. ik ben een kerel


mannen kunnen ook jalours zijn hoor.

Quote (Rezwalker's profiel)
Status: Huisvrouw


oke

This post was edited by Hellskin on Aug 14 2008 10:29am
Member
Posts: 567
Joined: Jul 4 2008
Gold: 10.23
Aug 14 2008 10:35am
happy.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 14 2008 01:45pm
Quote (Rezwalker @ Thu, Aug 14 2008, 04:35pm)
happy.gif


dat is toch geen reactie man.
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Aug 15 2008 01:25am
Quote (Rezwalker @ Thu, Aug 14 2008, 05:35pm)
happy.gif


Geslacht: male
Status: huisvrouw

Beste, je hebt identiteitsproblemen.
Member
Posts: 17,304
Joined: Aug 19 2007
Gold: 1,554.00
Aug 17 2008 10:15pm
Quote (Rezwalker @ Thu, Aug 14 2008, 03:57pm)
ik wilde gewoon duidelijkmaken dat jullie fantasie gevoed wordt door alles wat je op internet ziet en leest

ik ben toevallig in zweden geweest en er lopen daar geeneens vrouwen rond

cool.gif


dude, ik ben ook in zweden geweest...ben daar vet wezen stappen...en geloof me....daar zijn fucking veel lekkere wijven!!!!!!!!!!!!!!

This post was edited by Lebrut on Aug 17 2008 10:15pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 18 2008 03:14am
Ik ben nog nooit in Zweden geweest, dus Zweden bestaat niet eens.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 18 2008 05:49am
Quote (WemyNM @ Mon, 18 Aug 2008, 11:14)
Ik ben nog nooit in Zweden geweest, dus Zweden bestaat niet eens.


Ik weet wie er beneden ligt in Zweden... ofzo.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 18 2008 06:00am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 18 Aug 2008, 13:49)
Ik weet wie er beneden ligt in Zweden... ofzo.


Erm. Óf hij is kankerver gezocht óf ik begrijp hem niet...
Vanavond wordt top.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 18 2008 07:22am
Quote (WemyNM @ Mon, 18 Aug 2008, 14:00)
Erm. Óf hij is kankerver gezocht óf ik begrijp hem niet...
Vanavond wordt top.


Willem zegt die shit altijd als Zweden genoemd wordt. Dan komt ie weer: "Je weet wat ze zeggen over Zweden bla bla".

Bitterballen!

Go Back To Nederlands Topic List
Prev19101112Next
Add Reply New Topic New Poll