Quote (blacklist @ Fri, 8 Aug 2008, 13:06)
ja se ik ben gehack door ne sweed en i dont care ik had wel eq voor 40k fg maar het is maar spel en doe me gene zak en u opmerking
is kinderachtig mja ik heb nog een leve hier buite dus ja en ik had in gedachte dat hem/haar mij ging helpe met loader dus ja ,stom van mij maar ik wens het niemand
anders toe zelf nie de klootzakken hier op jsp da denke da ze het al zijn
Geef nooit je passwoord, staat op blizzard EULA en op die van D2jsp en eigenlijk op die van elk online spel.
Welk deel van NIET geven snap je niet. en 40k forumgold doe je knap want ik ken je naam niet en ken de "rijkere" "spelers" toch wel allemaal zown beetje, dus heb jij jezelf rijk gescammed of overdrijf je een beetje.
je speelt non lad, dus prijzen zijn al laag+ op ladder haal je zoveel fg op 1 char stampen niet.
En daarbij je blijft een random.
Rijke randoms zijn er niet!
Maarja als jij het zegt dat je het wel bent...
Wen eraan je bent gescammed/berooft door een meisje HAHAHA
This post was edited by Hustlegirl on Aug 8 2008 12:47pm