d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Goede Nederlandse Clans? > Ik Zoek Er 1
Prev191011121315Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2008 10:11am
Quote (Hellskin)
ik spreek geen vlaams maar wat ik eruit begrijpt is dat je gehackt ben door iemand die zich voordeed als vrouw???

Nee, hij zei dat hij zich op zaterdagavond graag als 'n vrouw kleed terwijl hij zonder verwittiging accounts hackt op Diablo.
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 8 2008 12:45pm
Quote (blacklist @ Fri, 8 Aug 2008, 13:06)
ja se ik ben gehack door ne sweed en i dont care ik had wel eq voor 40k fg maar het is maar spel en doe me gene zak en u opmerking
is kinderachtig mja ik heb nog een leve hier buite dus ja en ik had in gedachte dat hem/haar mij ging helpe met loader dus ja ,stom van mij maar ik wens het niemand
anders toe zelf nie de klootzakken hier op jsp da denke da ze het al zijn


Geef nooit je passwoord, staat op blizzard EULA en op die van D2jsp en eigenlijk op die van elk online spel.
Welk deel van NIET geven snap je niet. en 40k forumgold doe je knap want ik ken je naam niet en ken de "rijkere" "spelers" toch wel allemaal zown beetje, dus heb jij jezelf rijk gescammed of overdrijf je een beetje.
je speelt non lad, dus prijzen zijn al laag+ op ladder haal je zoveel fg op 1 char stampen niet.

En daarbij je blijft een random.
Rijke randoms zijn er niet!
Maarja als jij het zegt dat je het wel bent...
Wen eraan je bent gescammed/berooft door een meisje HAHAHA

This post was edited by Hustlegirl on Aug 8 2008 12:47pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2008 12:51pm
Quote (Hustlegirl @ Fri, 8 Aug 2008, 20:45)
Geef nooit je passwoord, staat op blizzard EULA en op die van D2jsp en eigenlijk op die van elk online spel.
Welk deel van NIET geven snap je niet. en 40k forumgold doe je knap want ik ken je naam niet en ken de "rijkere" "spelers" toch wel allemaal zown beetje, dus heb jij jezelf rijk gescammed of overdrijf je een beetje.
je speelt non lad, dus prijzen zijn al laag+ op ladder haal je zoveel fg op 1 char stampen niet.

En daarbij je blijft een random.
Rijke randoms zijn er niet!

Jeeeeeeezus, wat ben jij dom.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 8 2008 12:52pm
hopeloos/kansloos, IMO.

zie hieronder nog een voorbeeld.

This post was edited by edujackass on Aug 8 2008 12:57pm
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 8 2008 12:54pm
Quote (edujackass @ Fri, 8 Aug 2008, 19:52)
hopeloos/kansloos, IMO.


FAILURE
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Aug 9 2008 04:57am
Quote (Hustlegirl @ Fri, 8 Aug 2008, 20:45)
Geef nooit je passwoord, staat op blizzard EULA en op die van D2jsp en eigenlijk op die van elk online spel.
Welk deel van NIET geven snap je niet. en 40k forumgold doe je knap want ik ken je naam niet en ken de "rijkere" "spelers" toch wel allemaal zown beetje, dus heb jij jezelf rijk gescammed of overdrijf je een beetje.
je speelt non lad, dus prijzen zijn al laag+ op ladder haal je zoveel fg op 1 char stampen niet.

En daarbij je blijft een random.
Rijke randoms zijn er niet!
Maarja als jij het zegt dat je het wel bent...
Wen eraan je bent gescammed/berooft door een meisje HAHAHA




denk wat je wil ik had genoeg eq , en niemand had men passwoord het was keylog dus...
men acc was bright-panth3r

Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 9 2008 05:52am
Quote (Hustlegirl @ Fri, 8 Aug 2008, 19:45)
Geef nooit je passwoord, staat op blizzard EULA en op die van D2jsp en eigenlijk op die van elk online spel.
Welk deel van NIET geven snap je niet. en 40k forumgold doe je knap want ik ken je naam niet en ken de "rijkere" "spelers" toch wel allemaal zown beetje, dus heb jij jezelf rijk gescammed of overdrijf je een beetje.
je speelt non lad, dus prijzen zijn al laag+ op ladder haal je zoveel fg op 1 char stampen niet.

En daarbij je blijft een random.
Rijke randoms zijn er niet!
Maarja als jij het zegt dat je het wel bent...
Wen eraan je bent gescammed/berooft door een meisje HAHAHA


40k rijk. haha!

edit: lul niet. jij kent NIET bijna alle rijkere spelers.

This post was edited by sK_Kabouter on Aug 9 2008 05:54am
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Aug 9 2008 06:28am
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 9 Aug 2008, 13:52)
40k rijk. haha!

edit: lul niet. jij kent NIET bijna alle rijkere spelers.


^^
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Aug 9 2008 06:44am
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 9 Aug 2008, 12:52)
40k rijk. haha!

edit: lul niet. jij kent NIET bijna alle rijkere spelers.


Omdat jij alwetend bent zal dat wel niet... You know shit about me... en dat wil dus zeggen dat je er naast zit.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 9 2008 08:13am
Quote (Hustlegirl @ Sat, Aug 9 2008, 12:44pm)
Omdat jij alwetend bent zal dat wel niet... You know shit about me... en dat wil dus zeggen dat je er naast zit.


Wat lul je toch ongelooflijk uit je nek kerel, ik begin er me echt al aan te ergeren.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121315Next
Add Reply New Topic New Poll