Quote (uNoTopia @ Sun, Sep 7 2008, 01:09pm)
Ah vandaar. Wij moesten nog ~2 uur treinen, TE lang moeten wachten op Arnhem centraal... Daarna nog ff ergens gezeten etc. Maar goed, ik vond het zeker wel hard, alleen jammer dat 1 van ons ergens last van kreeg en dat we toen een uur bij de EHBO hebben gezeten. Hij is toen opgehaald, dat was best sneu voor hem.
Wow, inderdaad. Was het niet zijn eigen schuld?
Die flesjes waren bijna opt eind dacht ik. Ik heb door Winne gewoon het begin van Rico & Sticks gemist, maar dat vond ik helemaal niet erg

Tijdens Rico & Sticks stond ik achteraan, ik was echt dood op dus ff die rust gepakt.
Ik heb nog zo'n T-shirt gekocht, hehe. Ah, begin was: Eigen wereld, sporen, sporen2. Hehe, van rust was er bij mij alleen sprake bij pete philly.
Hoe was Black moon dan?
Jaa, echt geweldig. Heb nooit eerder Amerikaanse underground live gezien. Maar sowieso is Buckshot erg goed. Tuurlijk waren Rico/Sticks en Typhoon erg goed, maar die heb ik wel 10 keer live zien optreden in totaal. 't Blijft vet, maar niet echt iets nieuws. Behalve dat ze die zomersessie live deden. Dat was vet!
http://www.nlhiphop.nl/photo.php?action=show&id=7972Nog een foto van mij waar ik een rotkop trek. Ach, ik ging gewoon lekker los. =) (lichtblauw shirt in het linksmidden)
This post was edited by JWT on Sep 7 2008 10:59am