d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 5
Prev1910111213Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 7 2008 06:57am
Quote (uNoTopia @ Sun, Sep 7 2008, 12:50pm)
Ik stond bij Winne vooraan, het geluid was kut maar verder kenkervet ohmy.gif
Ik stond overal vooraan, hehe. Na 'top 3 mc' ben ik maar weggelopen. Had Winne toch al 2 keer live gezien. Met die flesjes weet ik niet..
Quote
Was je om kwart voor 2 al weer thuis? :X
Ik woon 15 minuten van Zwolle vandaan he. smile.gif

Vond je 't leuk dan?

This post was edited by JWT on Sep 7 2008 06:58am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 7 2008 07:09am
Ah vandaar. Wij moesten nog ~2 uur treinen, TE lang moeten wachten op Arnhem centraal... Daarna nog ff ergens gezeten etc. Maar goed, ik vond het zeker wel hard, alleen jammer dat 1 van ons ergens last van kreeg en dat we toen een uur bij de EHBO hebben gezeten. Hij is toen opgehaald, dat was best sneu voor hem.

Die flesjes waren bijna opt eind dacht ik. Ik heb door Winne gewoon het begin van Rico & Sticks gemist, maar dat vond ik helemaal niet erg tongue.gif Tijdens Rico & Sticks stond ik achteraan, ik was echt dood op dus ff die rust gepakt.


Hoe was Black moon dan?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 7 2008 10:35am
Quote (uNoTopia @ Sun, Sep 7 2008, 01:09pm)
Ah vandaar. Wij moesten nog ~2 uur treinen, TE lang moeten wachten op Arnhem centraal... Daarna nog ff ergens gezeten etc. Maar goed, ik vond het zeker wel hard, alleen jammer dat 1 van ons ergens last van kreeg en dat we toen een uur bij de EHBO hebben gezeten. Hij is toen opgehaald, dat was best sneu voor hem.
Wow, inderdaad. Was het niet zijn eigen schuld?

Quote
Die flesjes waren bijna opt eind dacht ik. Ik heb door Winne gewoon het begin van Rico & Sticks gemist, maar dat vond ik helemaal niet erg tongue.gif Tijdens Rico & Sticks stond ik achteraan, ik was echt dood op dus ff die rust gepakt.
Ik heb nog zo'n T-shirt gekocht, hehe. Ah, begin was: Eigen wereld, sporen, sporen2. Hehe, van rust was er bij mij alleen sprake bij pete philly.


Quote
Hoe was Black moon dan?
Jaa, echt geweldig. Heb nooit eerder Amerikaanse underground live gezien. Maar sowieso is Buckshot erg goed. Tuurlijk waren Rico/Sticks en Typhoon erg goed, maar die heb ik wel 10 keer live zien optreden in totaal. 't Blijft vet, maar niet echt iets nieuws. Behalve dat ze die zomersessie live deden. Dat was vet!

http://www.nlhiphop.nl/photo.php?action=show&id=7972
Nog een foto van mij waar ik een rotkop trek. Ach, ik ging gewoon lekker los. =) (lichtblauw shirt in het linksmidden)

This post was edited by JWT on Sep 7 2008 10:59am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Sep 7 2008 12:37pm
Nee was niet eens z'n eigen schuld, dus dubbel kut. Kvond die t-shirts met RR opdruk trouwens echt lelijk man mellow.gif

Mhmm wij verwachtten niks van die Amerikanen dus daar zijn we niet eens geweest, blijkbaar toch wat gemist tongue.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 7 2008 01:00pm
Quote (uNoTopia @ Sun, Sep 7 2008, 06:37pm)
Nee was niet eens z'n eigen schuld, dus dubbel kut. Kvond die t-shirts met RR opdruk trouwens echt lelijk man mellow.gif

Mhmm wij verwachtten niks van die Amerikanen dus daar zijn we niet eens geweest, blijkbaar toch wat gemist tongue.gif
Vond ik niet. Altijd leuk om erbij te hebben.

Jaa, jammer. Maar volgende keer beter. tongue.gif

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 8 2008 01:40pm
Ok. Wat aankomende releases:

-De eerste single van Kanye's komende album (Good Ass Job), dat gepland is voor December: 'Love Lock Down'
http://www.youtube.com/watch?v=VIXd5Yv1-uM
Krijgt positieve reacties, maar ik vind er voorlopig weinig/niks aan. Misschien klinkt het beter in CDQ.

-The Blueprint III van Jay-Z, zou ook in December komen. Er zijn geruchten dat het op dezelfde dag als het Kanye album zou uitkomen, naar de Graduation/Curtis hype van 2007.

-Het nieuwe en laatste album van 50 Cent: 'Before I Self Destruct' is ook gepland voor eind '08.

-'Theater Of The Mind' van Ludacris komt ook in het vierde kwartaal en het zou ook zijn laatste album worden.

-'Kiss My Ass' is de titel van de LP van Jadakiss, in de winkels rond Halloween.

Uitgekomen:

-'Du Zoon' van Kempi. Eerste indruk: een aantal dikke producties, maar teveel gezang.

-'Sweet Summer Long' van Kid Rock op de MTV VMA's in de remix met Lil' Wayne: http://www.youtube.com/watch?v=l0PfVeYXC7E
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 8 2008 02:11pm
Kortom, niks leuks behalve het album van Jay Z. =(
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 8 2008 02:26pm
k blijf een beetje hangen op lil wayne vind em wel chill
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 8 2008 02:42pm
Quote (JWT @ Mon, 8 Sep 2008, 22:11)
Kortom, niks leuks behalve het album van Jay Z. =(

Vergeet Detox niet, ergens december 2020. Ludacris heeft toch al wel 'n paar leuke tracks gedropt en het album van T.I. zal ook wel dik worden, komt 20 september uit dacht ik.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 8 2008 02:47pm
oeoe T.I. >>
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1910111213Next
Closed New Topic New Poll