Quote (LAngel @ Tue, Jul 15 2008, 01:25pm)
Ik moet zeggen monkey, petje af hor voor je pala! Ik vind het wel gaaf dat een nederlander op de hc classic lijst nummer 1 staat! Daar mag best voor geklapt worden. En je hoeft niet altijd bescheiden te blijven, een enkel podium als deze mag best gekozen worden. (Was het niet Dk die een eigen (franstalig) podium oprichtte voor zijn eigen cluppie en zijn lvl 99 lady? Dat was gewoonweg koel!)
En wat betreft dat geen leven etc gezwam, als iemand dit gaaf vindt om te doen is dat toch zijn eigen keus, ik geloof best dat er behoorlijk wat tijd aan 'verloren' gaat, maar komop, je leeft toch om te leven? Altijd maar dat heb je wel een leven? Ooit gehoord van combinatie?? Maar dat terzijde

Want, ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die oprecht denken 'gelukkig heb ik er niet zoveel tijd ingestoken', terwijl anderen misschien gewoon jaloers zijn.
Just my 2 cents.
PS: Had jij ook niet een lvl 88 dame vorige ladder? Of was dat een collega monkey?
PPS: Overigens ben ik wel geinteresseerd in wat voor gear je aan hebt? Is er hier iets van een showoff topic? Of mag dat niet.
ik speelde op Dame Slaaf ja, en green speelde toen de amazon om 4 random fillers te krijgen.
dat waren pas leuke tijden

eq mag ik niet laten zien want dat hoort in de throphy room, en anders word deze geclosed.