d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev191011121314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 14 2008 09:41am
Quote (Zompy @ Thu, 10 Jul 2008, 11:41)
De 2# op expension ladder was 98 en dood gegaan, toen was hij zo verdrietig dat hij all zijn gear op de grond gooide in die game (perf eni perf shako perf hoto perf cta perf sk's etc etc)


ja en ik had vorige ladder mijn hele inventory full met perf 322's man egt waar!!


egt waar!! en ik hoorde van de zus van de schoonmoeder van de vriendin van peter dat hij egt de game zo kon instellen dat elke drop een anni was man1!! egt waar

This post was edited by edujackass on Jul 14 2008 09:41am
Member
Posts: 39
Joined: Jan 22 2007
Gold: 41.00
Jul 15 2008 05:25am
Ik moet zeggen monkey, petje af hor voor je pala! Ik vind het wel gaaf dat een nederlander op de hc classic lijst nummer 1 staat! Daar mag best voor geklapt worden. En je hoeft niet altijd bescheiden te blijven, een enkel podium als deze mag best gekozen worden. (Was het niet Dk die een eigen (franstalig) podium oprichtte voor zijn eigen cluppie en zijn lvl 99 lady? Dat was gewoonweg koel!)

En wat betreft dat geen leven etc gezwam, als iemand dit gaaf vindt om te doen is dat toch zijn eigen keus, ik geloof best dat er behoorlijk wat tijd aan 'verloren' gaat, maar komop, je leeft toch om te leven? Altijd maar dat heb je wel een leven? Ooit gehoord van combinatie?? Maar dat terzijde smile.gif Want, ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die oprecht denken 'gelukkig heb ik er niet zoveel tijd ingestoken', terwijl anderen misschien gewoon jaloers zijn.

Just my 2 cents.

PS: Had jij ook niet een lvl 88 dame vorige ladder? Of was dat een collega monkey?
PPS: Overigens ben ik wel geinteresseerd in wat voor gear je aan hebt? Is er hier iets van een showoff topic? Of mag dat niet.

This post was edited by LAngel on Jul 15 2008 05:26am
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 15 2008 03:59pm
Quote (LAngel @ Tue, Jul 15 2008, 01:25pm)
Ik moet zeggen monkey, petje af hor voor je pala! Ik vind het wel gaaf dat een nederlander op de hc classic lijst nummer 1 staat! Daar mag best voor geklapt worden. En je hoeft niet altijd bescheiden te blijven, een enkel podium als deze mag best gekozen worden. (Was het niet Dk die een eigen (franstalig) podium oprichtte voor zijn eigen cluppie en zijn lvl 99 lady? Dat was gewoonweg koel!)

En wat betreft dat geen leven etc gezwam, als iemand dit gaaf vindt om te doen is dat toch zijn eigen keus, ik geloof best dat er behoorlijk wat tijd aan 'verloren' gaat, maar komop, je leeft toch om te leven? Altijd maar dat heb je wel een leven? Ooit gehoord van combinatie?? Maar dat terzijde smile.gif Want, ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die oprecht denken 'gelukkig heb ik er niet zoveel tijd ingestoken', terwijl anderen misschien gewoon jaloers zijn.

Just my 2 cents.

PS: Had jij ook niet een lvl 88 dame vorige ladder? Of was dat een collega monkey?
PPS: Overigens ben ik wel geinteresseerd in wat voor gear je aan hebt? Is er hier iets van een showoff topic? Of mag dat niet.



ik speelde op Dame Slaaf ja, en green speelde toen de amazon om 4 random fillers te krijgen.
dat waren pas leuke tijden tongue.gif
eq mag ik niet laten zien want dat hoort in de throphy room, en anders word deze geclosed.
Member
Posts: 1,522
Joined: Jun 28 2006
Gold: 6,358.95
Jul 16 2008 10:14am
Quote (JWT @ Mon, Jun 23 2008, 10:54am)
Yoo, die kerel heeft echt geen leven. Wat een nerd!


ze: bedoel je, ze spelen met ze 3 en dacht ik.

maar gewoon ziek idd biggrin.gif
Banned
Posts: 2
Joined: Jul 21 2008
Gold: 0.00
Jul 21 2008 06:12am
Quote (edujackass @ Mon, Jul 14 2008, 03:41pm)
ja en ik had vorige ladder mijn hele inventory full met perf 322's man egt waar!!


egt waar!! en ik hoorde van de zus van de schoonmoeder van de vriendin van peter dat hij egt de game zo kon instellen dat elke drop een anni was man1!! egt waar


obsexed by me mutsj? =D
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 21 2008 07:48am
Quote (LAngel @ Tue, 15 Jul 2008, 13:25)
Ik moet zeggen monkey, petje af hor voor je pala! Ik vind het wel gaaf dat een nederlander op de hc classic lijst nummer 1 staat! Daar mag best voor geklapt worden. En je hoeft niet altijd bescheiden te blijven, een enkel podium als deze mag best gekozen worden. (Was het niet Dk die een eigen (franstalig) podium oprichtte voor zijn eigen cluppie en zijn lvl 99 lady? Dat was gewoonweg koel!)

Ik dacht even dat dit ironisch bedoeld was.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jul 21 2008 11:15am
Quote (edujackass @ Mon, 14 Jul 2008, 17:41)
ja en ik had vorige ladder mijn hele inventory full met perf 322's man egt waar!!


egt waar!! en ik hoorde van de zus van de schoonmoeder van de vriendin van peter dat hij egt de game zo kon instellen dat elke drop een anni was man1!! egt waar


Dan geloof je het niet ^^
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 21 2008 03:00pm
Quote (original91 @ Wed, Jul 16 2008, 06:14pm)
ze: bedoel je, ze spelen met ze 3 en dacht ik.

maar gewoon ziek idd biggrin.gif


ik speel alleen,
2pc's met elk verschillend Inet.
elke pc 8 loaders, dus kan ook nog switchen ~~
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 21 2008 03:23pm
dude... heb je 2 internet abonnementen zodat je 2 verschillende ips hebt alleen maar voor diablo II..?
overigens heb ik net 5 van me 6 cdkeysets geformateerd in een poging om terug naar xp te gaan van vista.

This post was edited by edujackass on Jul 21 2008 03:24pm
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jul 21 2008 03:30pm
Quote (edujackass @ Mon, Jul 21 2008, 11:23pm)
dude... heb je 2 internet abonnementen zodat je 2 verschillende ips hebt alleen maar voor diablo II..?
.


jep
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121314Next
Add Reply New Topic New Poll