rofl was 2-1 voor mij^^ maja je bent te saai ... 5 traps neerleggen en daar niks zitten doen rofl.denk je dat je nu goed bent ofzo?
nou.. je bent serieus een van de slechtste om eerlijk te zijn^^^^^
Quote (JWT @ Thu, Jun 19 2008, 06:09pm)
WHAHAHAHHA.
ja voor mij XD en ik was op mn hammerdin O_O is meer om uh te lamen in pubs =|
edit : we kunnen wel nog een duel doen maar dan pak ik mijn assassin...
This post was edited by RubberNinja on Jun 21 2008 09:20am