d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dè Zomerhit Van 2008
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 2 2008 02:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jun 1 2008, 11:59pm)
ik vind dat jouw moeder een grootte lul heeft voor een vrouw -.-
Ah, gossie, ik zie dat je nog een rasechte kleuter bent, met je 'je moeder'-grappen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 2 2008 11:21am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 1 Jun 2008, 23:59)
ik vind dat jouw moeder een grootte lul heeft voor een vrouw -.-


"Zelfs mijn ma geeft je Nederlandse les..."

Wie maakt af?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 2 2008 11:23am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 2 2008 12:24pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, 2 Jun 2008, 19:23)

Haha, die blijft inderdaad geweldig.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 3 2008 04:03am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Jun 2 2008, 05:21pm)
"Zelfs mijn ma geeft je Nederlandse les..."

Wie maakt af?
Ja, Sticks. En dan iets met 'tekenen van stress' volgens mij, maar ik kom er niet op. =/

Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll