d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoe Denken Jullie Over Dit Gedeelte Van Het Forum?
Prev1910111213Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 6 2008 12:03pm
Quote (Chiaotzu @ Fri, 2 May 2008, 10:23)
200 fg wow

Je had een Perfect Faith kunnen maken ter waarde van 500+fg

je snapt het niet he sukkel


Zow!

die is locked, das 1.
maar ik vind dat die andere nerd ook nog moeten boeten.


Quote (BanaanMetBolhoed @ Fri, 2 May 2008, 10:23)
Welke mod heb je me aan gereport? Ik pm m wel of ie even op kan schieten.


aah! daar is de andere! deze wil ik ook locked hebben!

Reported aan een mod omdat je een multi bent!


LOCKED.
Klaar.


This post was edited by boer_vince on May 6 2008 12:04pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 6 2008 12:15pm
Hahaha. Kijk hoe stoer "boer_vince" zich voelt.
Maar ik gun het hem. E-glorie zal in sommige mensenlevens wel van belang zijn.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 6 2008 01:13pm
Dope.

Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 6 2008 01:16pm
Quote (�?NNI @ Tue, 6 May 2008, 18:15)
Hahaha. Kijk hoe stoer "boer_vince" zich voelt.
Maar ik gun het hem. E-glorie zal in sommige mensenlevens wel van belang zijn.


kvoel me eigen niet stoer, maar trots cool.gif

want die N44P'S dachten mij effe te pwnen, ik wacht mijn kansen mooi af en nou zijn ze beide locked.

banaanmetbolhoed is mijn werk biggrin.gif

dus daar ben ik trots op.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 6 2008 01:23pm
Quote (boer_vince @ Tue, May 6 2008, 07:16pm)
kvoel me eigen niet stoer, maar trots cool.gif

want die N44P'S dachten mij effe te pwnen, ik wacht mijn kansen mooi af en nou zijn ze beide locked.

banaanmetbolhoed is mijn werk biggrin.gif

dus daar ben ik trots op.
Haha. Ik zou er een boek over schrijven als ik jou was. Genaamd: 'MULTII REPORTETED'

Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
May 6 2008 01:25pm
Quote (Chiaotzu @ Thu, May 1 2008, 11:35pm)
Ach soms zit er wel een leuk topic tussen..


Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 6 2008 01:55pm
Quote (boer_vince @ Tue, 6 May 2008, 21:16)
kvoel me eigen niet stoer, maar trots cool.gif

want die N44P'S dachten mij effe te pwnen, ik wacht mijn kansen mooi af en nou zijn ze beide locked.

banaanmetbolhoed is mijn werk biggrin.gif

dus daar ben ik trots op.


volgens mij zijn beide accounts gelocked omdat ze gisteren allebei meermalen zijn beschuldigd in scammer accusations, met proof, screenshots en dergelijke...

maar, Gefeliciteerd! Je bent de beste. keep up the good work uglyhammer.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
May 6 2008 02:03pm
Quote (JWT @ Tue, 6 May 2008, 20:23)
Haha. Ik zou er een boek over schrijven als ik jou was. Genaamd: 'MULTII REPORTETED'


Haha, wat 'n sukkel.
Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
May 6 2008 02:17pm
Quote (JWT @ Tue, 6 May 2008, 19:23)
Haha. Ik zou er een boek over schrijven als ik jou was. Genaamd: 'MULTII REPORTETED'


wat ben jij een sukkel, ja ik zal er een boek over schrijven omdat ik op zo'n kleinigheidje trots ben. sukkeltje

Quote (Spykerr @ Tue, 6 May 2008, 19:55)
volgens mij zijn beide accounts gelocked omdat ze gisteren allebei meermalen zijn beschuldigd in scammer accusations, met proof, screenshots en dergelijke...

maar, Gefeliciteerd! Je bent de beste. keep up the good work  uglyhammer.gif


Cha nog wat is gelocked vanwege een scam ja, banaan heb ik gereport aan een moderator.

Quote (�?NNI @ Tue, 6 May 2008, 20:03)
Haha, wat 'n sukkel.


hmm weet niet precies wie je hiermee een sukkel vind, maja als je mij daarmee bedoeld.

dan ben jij gewoon DE sukkel hier, met je achterlijke opmerkingen.

dit gedeelte moet gewoon gesloten worden, heb het er met fear over gehad en hij denkt er hetzelfde over.

Latuurr
rifle.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 6 2008 02:32pm
Quote (boer_vince @ Tue, 6 May 2008, 21:17)
hmm weet niet precies wie je hiermee een sukkel vind, maja als je mij daarmee bedoeld.

dan ben jij gewoon DE sukkel hier, met je achterlijke opmerkingen.

dit gedeelte moet gewoon gesloten worden, heb het er met fear over gehad en hij denkt er hetzelfde over.

Latuurr
rifle.gif


"jij noemt mij sukkel, dus ben jij sukkel, mama mama, de grote jongens doen niet lief tegen mij:'( :'("
ga maar lkkr cocksucke bij feargod, die heeft tog geen hol meer te zegge
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1910111213Next
Add Reply New Topic New Poll