Quote (JWT @ Tue, 6 May 2008, 19:23)
Haha. Ik zou er een boek over schrijven als ik jou was. Genaamd: 'MULTII REPORTETED'
wat ben jij een sukkel, ja ik zal er een boek over schrijven omdat ik op zo'n kleinigheidje trots ben. sukkeltjeQuote (Spykerr @ Tue, 6 May 2008, 19:55)
volgens mij zijn beide accounts gelocked omdat ze gisteren allebei meermalen zijn beschuldigd in scammer accusations, met proof, screenshots en dergelijke...
maar,
Gefeliciteerd! Je bent de beste. keep up the good work 
Cha nog wat is gelocked vanwege een scam ja, banaan heb ik gereport aan een moderator.Quote (�?NNI @ Tue, 6 May 2008, 20:03)
Haha, wat 'n sukkel.
hmm weet niet precies wie je hiermee een sukkel vind, maja als je mij daarmee bedoeld.
dan ben jij gewoon DE sukkel hier, met je achterlijke opmerkingen.
dit gedeelte moet gewoon gesloten worden, heb het er met fear over gehad en hij denkt er hetzelfde over.
Latuurr