d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
Prev191011121314Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 02:11pm
Quote (Flatulence @ Mon, 14 Apr 2008, 21:10)


Voor jou!


^^
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 02:14pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, 14 Apr 2008, 22:03)
Roken = ongezond leven
Overgewicht = ongezond leven
Roken = slechtere conditie, wat kan leiden tot overgewicht.

Op de één of andere manier heeft het allemaal met elkaar te maken.


Ik rook vanaf me 13de, ben nu 23.
En ik doe al 7-8 jaar aan bmxen.
Conditie kan natuurlijk slecht zijn, maar als je voor de rest een beetje gezond leeft, eet & beweegt. Dan valt 't allemaal wel mee.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 02:16pm
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 21:14)
Ik rook vanaf me 13de, ben nu 23.
En ik doe al 7-8 jaar aan bmxen.
Conditie kan natuurlijk slecht zijn, maar als je voor de rest een beetje gezond leeft, eet & beweegt. Dan valt 't allemaal wel mee.


WAT BMX JIJ, kan je een keer naar breda komen?? tongue.gif ik weet dat het uit de richting is maar ik wil iemand die het kan wel een szien.. ik wil zelf ook nogsteeds een bmx kopen..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:17pm
Quote (mrs.piggy @ Mon, 14 Apr 2008, 21:09)
Bekijk de globale cijfers eens. wink.gif
Ik ken ook mensen die 90 jaar zijn en altijd hebben gerookt, maar we zwijgen natuurlijk over alle 40-jarigen die door roken zijn gestorven.
Alles heeft z'n uitzonderingen. smile.gif


de opa van mijn moeder heeft altijd gepruimd maar is toch 96 geworden smile.gif

Quote (CpTJenJen @ Mon, 14 Apr 2008, 21:16)
WAT BMX JIJ, kan je een keer naar breda komen?? tongue.gif ik weet dat het uit de richting is maar ik wil iemand die het kan wel een szien.. ik wil zelf ook nogsteeds een bmx kopen..


guild meeting ^^^^^^!^!^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 14 2008 02:18pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 02:20pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 14 Apr 2008, 22:16)
WAT BMX JIJ, kan je een keer naar breda komen?? tongue.gif ik weet dat het uit de richting is maar ik wil iemand die het kan wel een szien.. ik wil zelf ook nogsteeds een bmx kopen..


Koop gewoon een bmx, geloof me. Je zult er geen spijt van krijgen!
Maar ehm, nee denk niet dat de kans groot is dat je mij in Breda tegenkomt.. tongue.gif
Heb ook niet veel geld, dus meestal als ik ergens ver weg heen ga blijf ik er meteen een weekje ofzo.

This post was edited by CorvX on Apr 14 2008 02:20pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:22pm
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 21:20)
Koop gewoon een bmx, geloof me. Je zult er geen spijt van krijgen!
Maar ehm, nee denk niet dat de kans groot is dat je mij in Breda tegenkomt.. tongue.gif
Heb ook niet veel geld, dus meestal als ik ergens ver weg heen ga blijf ik er meteen een weekje ofzo.


verhuis dan gewoon gelijk naar barabant hier is het veel lekkerder tongue.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 02:23pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Apr 2008, 22:22)
verhuis dan gewoon gelijk naar barabant hier is het veel lekkerder tongue.gif


Nee man, leeuwarden & groningen zijn de 2 gaafste steden die ik ken.
En 't ligt ook nog niet zo super ver van elkaar vandaan.
Heb trouwens ook nog een paar maandjes in r'dam gewoond bij wat vrienden van me een tijdje geleden. tongue.gif
Maar ehm, ik blijf hier in 't noorden. Lekker fris enzo!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 14 2008 02:25pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 09:39pm)
nee maar hij doet netalsof de grootste doodsoorzaak roken is in belgie

een groter % van de mensen met hart en vaat problemen hebben of een overgewicht of leven erg ongezond..


Ja, dat heb jij waarschijnlijk allemaal gezien in die tuinen van je.
Laat dit soort dingen maar over aan mensen met een opleiding.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:28pm
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 21:23)
Nee man, leeuwarden & groningen zijn de 2 gaafste steden die ik ken.
En 't ligt ook nog niet zo super ver van elkaar vandaan.
Heb trouwens ook nog een paar maandjes in r'dam gewoond bij wat vrienden van me een tijdje geleden. tongue.gif
Maar ehm, ik blijf hier in 't noorden. Lekker fris enzo!


mijn friendin het familie in friesland dus ik ga ook ooit die kant op (niet wonen natuurlijk!)

maar ga er zeker keer blijven slapen weekje om de omgeving te verkennen van de bovenste provincies wink.gif

Quote (Demonsangel @ Mon, 14 Apr 2008, 21:25)
Ja, dat heb jij waarschijnlijk allemaal gezien in die tuinen van je.
Laat dit soort dingen maar over aan mensen met een opleiding.


stakker..

ik denk dat mijn opleiding een heleboel mensen heel erg zal tegenvallen
je moet iets wat je niet kent onderschatten
d8 dat ze in belgie idioten als jouw opsloten...

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 14 2008 02:30pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 02:32pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Apr 2008, 22:28)
mijn friendin het familie in friesland dus ik ga ook ooit die kant op (niet wonen natuurlijk!)

maar ga er zeker keer blijven slapen weekje om de omgeving te verkennen van de bovenste provincies


Dan moet je naar Leeuwarden komen en de coffeeshop afrika even bezoeken.
Super chille shop, en de Os is ook wel chill.
Verder heeft leeuwarden niks boeiends eigenlijks, er is een hoerenbuurt naast de Macdonalds maar daar houdt 't ook mee op. tongue.gif

This post was edited by CorvX on Apr 14 2008 02:33pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121314Next
Closed New Topic New Poll