Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 21:23)
Nee man, leeuwarden & groningen zijn de 2 gaafste steden die ik ken.
En 't ligt ook nog niet zo super ver van elkaar vandaan.
Heb trouwens ook nog een paar maandjes in r'dam gewoond bij wat vrienden van me een tijdje geleden.

Maar ehm, ik blijf hier in 't noorden. Lekker fris enzo!
mijn friendin het familie in friesland dus ik ga ook ooit die kant op (niet wonen natuurlijk!)
maar ga er zeker keer blijven slapen weekje om de omgeving te verkennen van de bovenste provincies

Quote (Demonsangel @ Mon, 14 Apr 2008, 21:25)
Ja, dat heb jij waarschijnlijk allemaal gezien in die tuinen van je.
Laat dit soort dingen maar over aan mensen met een opleiding.
stakker..
ik denk dat mijn opleiding een heleboel mensen heel erg zal tegenvallen
je moet iets wat je niet kent onderschatten
d8 dat ze in belgie idioten als jouw opsloten...
This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 14 2008 02:30pm