Quote (Zompy @ Fri, 21 Mar 2008, 10:23)
Hoezo gaat iedereen voor pil? In't begin moet je voor condoom gaan.
Mijn vriendin gebruikt ook de pil.
Het gaat meestal bij mij zo, 1st een tijdje condoom en pil. En daarna alleen de pil.
Werkt prima, heb nog steeds geen aids of kinderen.
This post was edited by CorvX on Mar 21 2008 04:14am