d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Vind Jij Het Beste Voorbehoedsmiddel > Of: "wat Gebruikt Jouw Vriendin?"
Prev1910111213Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 20 2008 07:42am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 20 Mar 2008, 07:43)
of mij, wat dan he!


Dan zorg ik gewoon dat je nooit een computer zal aanraken en dat komt 't vast wel goed. tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 20 2008 12:11pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 18:39)
volgend jaar miss ^^

ow kga trouwens volgend jaar met carnaval met een groep vrienden kop kaalscheren en dan als echte gabbers met van die ouwe ausies en nikies


wat nou oud?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 01:08pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 20 Mar 2008, 14:35)
dan wordt je pedo, of je hebt een jaar gratis gehakt


Van jou hebben we wel heel veel gehakt xDD
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:21pm
beetje off-topic?tongue.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 20 2008 02:58pm
waarom de neuq denken mensen egt dat ik pedo ben.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 20 2008 03:01pm
Quote (Wasbeertje @ Thu, 20 Mar 2008, 22:58)
waarom de neuq denken mensen egt dat ik pedo ben.


Zou niet weten heb familie leden die denken dat ik het ook ben tongue.gif WTF alleenmaar omdat ik iets met een 15jarig heb gehad (nou ja gehad tongue.gif) Groupies biggrin.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 20 2008 03:01pm
pil
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 21 2008 03:23am
Quote (Apachai @ Thu, 20 Mar 2008, 22:01)
pil


Hoezo gaat iedereen voor pil? In't begin moet je voor condoom gaan.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 21 2008 04:14am
Quote (Zompy @ Fri, 21 Mar 2008, 10:23)
Hoezo gaat iedereen voor pil? In't begin moet je voor condoom gaan.


Mijn vriendin gebruikt ook de pil.
Het gaat meestal bij mij zo, 1st een tijdje condoom en pil. En daarna alleen de pil.
Werkt prima, heb nog steeds geen aids of kinderen.

This post was edited by CorvX on Mar 21 2008 04:14am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 21 2008 04:26am
Quote (CorvX @ Fri, Mar 21 2008, 12:14pm)
Mijn vriendin gebruikt ook de pil.
Het gaat meestal bij mij zo, 1st een tijdje condoom en pil. En daarna alleen de pil.
Werkt prima, heb nog steeds geen aids of kinderen.
Heb je je onlangs laten testen dan?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1910111213Next
Closed New Topic New Poll