d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dit Ben Ik:
Prev191011121317Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 28.70
Jul 4 2006 12:08pm
Quote (Dem0nz @ Tue, 4 Jul 2006, 18:50)
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jul 4 2006, 04:22pm)
omdat beide xepolite en jij 'spamden'. Xepolite is daarvoor gestraft, en jij ook binnenkort (lijkt me).

ROFLCOPTER!!@!one!one! LIES!

Oh, btw.. ik snap niet dat niemand iets zegt over zero_han. Zal het komen door zn mooie sterretjes en de ++?

Zijn opmerkingen bevatten duidelijk een humoristische of informatieve boodschaap.

eww, nee laat maar, ik kan dit niet.

This post was edited by mUMmY- on Jul 4 2006 12:08pm
Banned
Gold: 0.01
Warn: 30%
Jul 4 2006 12:25pm
Quote (mUMmY- @ Tue, Jul 4 2006, 08:08pm)
Quote (Dem0nz @ Tue, 4 Jul 2006, 18:50)
omdat beide xepolite en jij 'spamden'. Xepolite is daarvoor gestraft, en jij ook binnenkort (lijkt me).

Oh, btw.. ik snap niet dat niemand iets zegt over zero_han. Zal het komen door zn mooie sterretjes en de ++?

Zijn opmerkingen bevatten duidelijk een humoristische of informatieve boodschaap.

eww, nee laat maar, ik kan dit niet.

Inderdaad, houd je mond.
Member
Gold: 0.30
Jul 4 2006 12:30pm
Dit is wel heel makkelijk he jongens. Iemand geeft iemand anders even een steekje onder water en hopla: iedereen keert zich tegen hem. Het lijkt wel de kleuterklas waar iedereen het ene kindje pest dat er wat anders uitziet of zich anders gedraagt. Omdat Wuben iemand een steek geeft zou hij meteen gelosered moeten worden? Niet dus, hij heeft niets gedaan dat tegen de forum rules ingaat. Ik herinner mij nog mijn post in het "wat is het beste dat je al gevonden hebt"-topic. Triple_han beschuldigde mij daar van liegen en direct begonnen er een aantal mensen met hem mee te doen. Wanneer er een paar anderen waren die mij gelijk gaven was het plots heel stil aan de overkant. Ipv van elke opmerking van iemand anders een drama te maken en een halve oorlog te ontketenen zou iedereen beter wat meer chillen. Sticks en stones enzo...
Member
Gold: 5,901.42
Jul 4 2006 12:34pm
Quote (ReadyAimFire @ Tue, 4 Jul 2006, 19:30)
Dit is wel heel makkelijk he jongens. Iemand geeft iemand anders even een steekje onder water en hopla: iedereen keert zich tegen hem. Het lijkt wel de kleuterklas waar iedereen het ene kindje pest dat er wat anders uitziet of zich anders gedraagt. Omdat Wuben iemand een steek geeft zou hij meteen gelosered moeten worden? Niet dus, hij heeft niets gedaan dat tegen de forum rules ingaat. Ik herinner mij nog mijn post in het "wat is het beste dat je al gevonden hebt"-topic. Triple_han beschuldigde mij daar van liegen en direct begonnen er een aantal mensen met hem mee te doen. Wanneer er een paar anderen waren die mij gelijk gaven was het plots heel stil aan de overkant. Ipv van elke opmerking van iemand anders een drama te maken en een halve oorlog te ontketenen zou iedereen beter wat meer chillen. Sticks en stones enzo...

wijze woorden
Member
Gold: 0.48
Jul 4 2006 03:07pm
Grappig om te zien dat weinig mensen 't door hebben..
Member
Gold: 100.00
Jul 4 2006 03:48pm
sticks and stones will brake my bones but words cant hurt me biggrin.gif

Dit is wel heel makkelijk he jongens. Iemand geeft iemand anders even een steekje onder water en hopla: iedereen keert zich tegen hem. Het lijkt wel de kleuterklas waar iedereen het ene kindje pest dat er wat anders uitziet of zich anders gedraagt. Omdat Wuben iemand een steek geeft zou hij meteen gelosered moeten worden? Niet dus, hij heeft niets gedaan dat tegen de forum rules ingaat. Ik herinner mij nog mijn post in het "wat is het beste dat je al gevonden hebt"-topic. Triple_han beschuldigde mij daar van liegen en direct begonnen er een aantal mensen met hem mee te doen. Wanneer er een paar anderen waren die mij gelijk gaven was het plots heel stil aan de overkant. Ipv van elke opmerking van iemand anders een drama te maken en een halve oorlog te ontketenen zou iedereen beter wat meer chillen. Sticks en stones enzo

ik herriner me het moment, en je hebt eigenlijk wel gelijk
Banned
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jul 4 2006 04:14pm
Quote (Dem0nz @ Tue, Jul 4 2006, 05:50pm)

Oeh, daardoor heb ik een mooie +10% gekregen op mijn warnbalkje... Blijkbaar schijn ik in dit Topic te hebben gespammed. Haha, hij mag iedereen voor schut zetten, maar zodra die in een hoekje is gestopt gaat ie om een moderator bleren die geen eens nederlands kan om mij te waarschuwen, een goeie manier om je te laten zien, iedereen respecteert je hier vast ook...

- LP
Member
Gold: 224.00
Jul 5 2006 03:55am
Hey, respect voor die han!

Hij is wreeeeeeeeeed, ouwe. VWO, jeweettoch?!
Member
Gold: 0.00
Jul 5 2006 04:12am
Quote (ReadyAimFire @ Tue, Jul 4 2006, 08:30pm)

Waardeloze opmerking, dat je een keer gelijkt hebt is erg fijn voor je, maar je hoeft niet net te doen alsof je een oorlog gewonnen hebt.

Dem0nz misschien zeggen ze wel niks omdat ik geen volslagen idioot ben en veel van de posters hier wel.

Littleprincess die post was duidelijk een warn waard. Voor klachten over warns in dit forum kun je bij mij terecht, je hoeft daar niet voor de moderator te pmen die de warn gegeven heeft, het grootste deel van de warns op dit forum zijn mijn verantwoordelijkheid dus daar ben ik ook aansprakelijk voor.

This post was edited by triple_han on Jul 5 2006 04:14am
Member
Gold: 0.48
Jul 5 2006 04:18am
Quote (triple_han @ Wed, 5 Jul 2006, 12:12)
Quote (ReadyAimFire @ Tue, Jul 4 2006, 08:30pm)

Waardeloze opmerking, ik weet waar je het over hebt en je hebt nog steeds gelogen.

Dem0nz misschien zeggen ze wel niks omdat ik geen volslagen idioot ben en veel van de posters hier wel.

Littleprincess die post was duidelijk een warn waard. Voor klachten over warns in dit forum kun je bij mij terecht, je hoeft daar niet voor de moderator te pmen die de warn gegeven heeft, het grootste deel van de warns op dit forum zijn mijn verantwoordelijkheid dus daar ben ik ook aansprakelijk voor.

Check hem trots zijn met z'n privileges tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121317Next
Add Reply New Topic New Poll