't nieuwe album van SnoopDogg 'Ego Trippin' is ook heel erg goed, echt een aanrader.
Quote (Noob-Style. @ Fri, 14 Mar 2008, 14:08)
ah joh kom op jurgen thunderdome was vet toen we 10 waren, ik probeer al jaren over dat jeugd trauma van de gabber en harcore tijd te verwerken,maar tevergeefs,et wil maar niet lukken
Denk dat jij de enige bent, van elke ervaring leer je, en hoor je niet te vergeten, hoe rot het ook is.
en jullie hebben het hier wel altijd over dat racisme niet oprecht is, en noem het maar op, maar om gabbers voor van alles en nog wat uit te maken, is ook racistisch, of niet?
opzich best wel dom.
ben benieuwd wat voor reply's ik hierop ga krijgen, lol!
hopelijk kan ik weer lachen ^^
This post was edited by Godsterrorforce on Mar 14 2008 06:28pm