Quote (stefan_FFH @ Mon, 25 Feb 2008, 18:58)
ik kom ook van het vmbo af
en jouw mening is wel een heel erg voor oordeel
je hebt het nu vooral over basis/lwo dat is het vmbo waar jij nu over praat
met kader/gemengd/theoretisch stroom je zo in op niv 4 mbo
dat is miss ook het niv waar jij op gaat instromen als je havo verneukt he?
*vooroordeel
ik zal de rest van de fouten maar niet aankaarten
dat vmbo gedeelte is wel te merken ja...
Quote ("CpTJenJen @ Mon @ Feb 25 2008, 05:11pm")
EEEEEEEEJ niks tegen vmbo types.. want ook die zijn niet allemaal zo
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ echt wel, kijk maar:
http://www.geenstijl.tv/2007/10/vmbo_rutger_doet_second_opinio.htmlhttp://www.geenstijl.tv/2007/10/roetger_gaan_naar_vmbo.html This post was edited by yznicari on Feb 25 2008 06:33pm