d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev191011121329Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 25 2008 06:33pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, 25 Feb 2008, 18:58)
ik kom ook van het vmbo af
en jouw mening is wel een heel erg voor oordeel
je hebt het nu vooral over basis/lwo dat is het vmbo waar jij nu over praat
met kader/gemengd/theoretisch stroom je zo in op niv 4 mbo
dat is miss ook het niv waar jij op gaat instromen als je havo verneukt he?

*vooroordeel
ik zal de rest van de fouten maar niet aankaarten
dat vmbo gedeelte is wel te merken ja...

Quote ("CpTJenJen @ Mon @ Feb 25 2008, 05:11pm")
EEEEEEEEJ niks tegen vmbo types.. want ook die zijn niet allemaal zo

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ echt wel, kijk maar:
http://www.geenstijl.tv/2007/10/vmbo_rutger_doet_second_opinio.html
http://www.geenstijl.tv/2007/10/roetger_gaan_naar_vmbo.html

This post was edited by yznicari on Feb 25 2008 06:33pm
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Feb 25 2008 06:45pm
Quote (yznicari @ Tue, Feb 26 2008, 12:33am)
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ echt wel, kijk maar:
[URL=http://www.geenstijl.tv/2007/10/vmbo_rutger_doet_second_opinio.html]http://www.geenstijl.tv/2007/10/vmbo_rutger_doet_second_opinio.html[/URL]
[URL=http://www.geenstijl.tv/2007/10/roetger_gaan_naar_vmbo.html]http://www.geenstijl.tv/2007/10/roetger_gaan_naar_vmbo.html[/URL]


Dit zijn ALLE VMBO-leerlingen? Ik wist niet dat er zo weinig waren, man!

Jammer dat je meer naar zijn spelling keek, en de daadwerkelijk boodschap (zin 2) daarvan misliep.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 26 2008 12:36am
Quote (yznicari @ Tue, 26 Feb 2008, 01:33)


jij stoute 07 spawn sad.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 26 2008 01:09am
Quote
*vooroordeel
ik zal de rest van de fouten maar niet aankaarten
dat vmbo gedeelte is wel te merken ja...


kom op zeg
waarom zou ik hier foutloos Nederlands gaan schrijven haal alle fouten er maar uit als je dat zo graag wilt. Het gaat om de boodschap en daar kan jij geen fatsoenlijke
reactie op terug geven.
lees je zelf eerst maar is in over het vmbo en ga niet van zulke domme research doen op dumpert.nl dit zijn toch pure sensatie filmpjes met alleen vooroodelen?
+die 2 filmpjes zijn allebei in Amsterdam daar zit ook wel het dieptepunt van het vmbo als je die scholen ziet
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 03:08am
Quote (stefan_FFH @ Tue, Feb 26 2008, 07:09am)
vooroodelen?


Damn gozer een ezel stoot zich niet 2x tegen dezelfde steen

This post was edited by AfterShock on Feb 26 2008 03:08am
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:00am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 10:08)
Damn gozer een ezel stoot zich niet 2x tegen dezelfde steen


niet? maar hij wel.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:05am
Quote (Wasbeertje @ Mon, Feb 25 2008, 05:53pm)
tja er zijn ook nederlanders die af en toe zo zijn...
die airmax bomberjack hardcore holland vmbo types :/ maar procentueel gezien veroorzaken ze VOLGES MIJ dan tog ietsje minder incidenten als de gemiddelde bontkraag+duur telefoontje marokaan/antiliaan.

http://www.geenstijl.nl/
vieuw de poll van vandaag.


wat is er nou weer mis met vmbo..
alsof die mensen dom zijn..
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 04:47am
Quote (Apachai @ Tue, Feb 26 2008, 10:05am)
wat is er nou weer mis met vmbo..
alsof die mensen dom zijn..


nogmaals een zogenaamde ''selfpwn'' ohnee w8 je bent het ''meisje'' lachwekkend dat bbdg je daarom in zen guild laat.
in verhouding met HAVO en VWO is vmbo inderdaad
TERING DOM!!

This post was edited by Wasbeertje on Feb 26 2008 04:52am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:50am
Quote (Wasbeertje @ Tue, Feb 26 2008, 11:47am)
nogmaals een zogenaamde ''selfpwn'' ohnee w8 je bent het ''meisje'' lachwekkend dat bbdg je daarom in zen guild laat.
in verhouding met HAVO en VWO is havo inderdaad
TERING DOM!!


lol..

vergeleken met HAVO en vwo is Havo echt heel dom he smile.gif
lol, kijk voortaan eerst ff 4 keer wat je schrijft voordat je post..
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 04:51am
Quote (Apachai @ Tue, Feb 26 2008, 10:50am)
lol..

vergeleken met HAVO en vwo is Havo echt heel dom he smile.gif
lol, kijk voortaan eerst ff 4 keer wat je schrijft voordat je post..


JEZUS JEZUS JEEEZUUUS DOE INIET ZO DOM MAN TYVUS JONG EN DOE JE NIET VOOR ALS EEN MEISJE MAN
EN NOGMAALS, VMBO IS NOG STEEDS DOMMER ALS HAVO MAN MONGOOL


krijg kankerbeenmergtering in je tyfus hoofdt.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 26 2008 04:52am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121329Next
Closed New Topic New Poll