d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Gevoelens Topic
Prev19101112Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 12 2008 03:02pm
mijn photoshop lagt als de fuck omdat ik die shit niet geod geinstalled heb.
trouwes ik heb een theorie.

de enige mensen die photoshop betaald hebben zijn mensen zonder internet
word misselijk van al die mongolen in graphic forum als dan iemand vraagt what photo editing software en dan iederen zegt photoshop en dan lullen dat je het moet betalen als prakties IEDEREEN het gratis download.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:14pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 18:31)
waarom zit jij nog steeds op dit forum ratje?


ik ben geliefd 8 % van de topics at dutch gaan over mij tongue.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 12 2008 04:14pm
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:14pm)
ik ben geliefd 8 % van de topics at dutch gaan over mij tongue.gif


ok blijf maar in die waan..
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 04:20pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:16)
ok blijf maar in die waan..


Liever hem dan jou hier.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:21pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:16)
ok blijf maar in die waan..


tis geen waan !
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:21pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:21pm)
tis geen waan !


Hey mijn gras moet gemaaid worden..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:25pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:21)
Hey mijn gras moet gemaaid worden..


omdat je een zielige kutkoter bent zonder leven en niets zelf kan betekent het nog niet dat ik je gras ga maaien.

mja als jij mijn uurloont, voorrijkosten en materiaalskosten "kan" betalen doe ik het voor je.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 12 2008 04:25pm
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:27pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:25pm)
omdat je een zielige kutkoter bent zonder leven en niets zelf kan betekent het nog niet dat ik je gras ga maaien.

mja als jij mijn uurloont, voorrijkosten en materiaalskosten "kan" betalen doe ik het voor je.


haha ga toch fietsen uglystupid1.gif uglyhammer.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:29pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:27)
haha ga toch fietsen  uglystupid1.gif  uglyhammer.gif


omg je dist mij ohmy.gif

heb ik helemaal voor niets me rijbewijs sad.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 12 2008 04:30pm
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:30pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:29pm)
omg je dist mij ohmy.gif


Ik kon een zeer gevatte opmerking plaatsen maar ruzie over internet eindigt toch nooit dus zonde van de inspanning.. zo denk ik erover
Go Back To Nederlands Topic List
Prev19101112Next
Closed New Topic New Poll