d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gsm's > Welke Heb Je?
Prev19101112Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 02:39pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 04:52pm)
zei ik dat dan ? ohmy.gif


jij bent niet alleen een kanker rat je bent ook KANKER DOM
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 26 2008 03:08pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 16:52)
zei ik dat dan ? ohmy.gif


Een grap mét een TT. Dus er is duidelijk verschil tussen de grap en de TT.
KENEUS.
Member
Posts: 54,178
Joined: Nov 2 2006
Gold: 62.69
Jan 26 2008 03:19pm
Quote (MilkAndCookies @ Sat, Jan 26 2008, 09:08pm)
Een grap mét een TT. Dus er is duidelijk verschil tussen de grap en de TT.
KENEUS.


vouch
Jan 26 2008 04:59pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 13,054
Joined: Jan 15 2007
Gold: 80.00
Jan 28 2008 08:45am
Quote (NL-JOERI @ Tue, Jan 22 2008, 11:18pm)


Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 28 2008 10:12am
flamethrower.gif LG k800 Chocolate
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 10:25am
Quote (Apachai @ Mon, 28 Jan 2008, 18:12)
flamethrower.gif    LG k800 Chocolate


nummer...? heart.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 28 2008 10:41am
Quote (edujackass @ Mon, Jan 28 2008, 04:25pm)
nummer...? heart.gif


0611225588

Das degene die mijn oude telefoon nummer heeft -.-
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 11:05am
je ziet tog dat ik apachai quoted en dus haar nummer wil en niet de jouwe.

edit/ je kent apachai irl en zij heeft jou oude telefoon?


This post was edited by edujackass on Jan 28 2008 11:06am
Retired Moderator
Posts: 15,305
Joined: Jul 2 2003
Gold: 3,333.34
Trader: Trusted
Jan 28 2008 11:54am
SE w810i
Go Back To Nederlands Topic List
Prev19101112Next
Closed New Topic New Poll