d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Lijst Der.... > Wegpesters.
Prev191011121315Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2008 06:50am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, Jan 20 2008, 10:55am)
Edujackass spamt hier toch ook naar hartelust, bijna niemand van de mensen die hier al lang zitten neemt hier nog aanstoot aan omdat hij "old skool" is. Als een nieuwe persoon die hier binnenkomt exact hetzelfde gedrag zou vertonen wordt hij gewoon afgekraakt tot hij het beu is en weer weggaat.


Vouch
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 06:56am
edujackass moet gewoon dood
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 20 2008 07:37am
Edu is gewoon de enigste die het verdient zo gedrag te vertonen, hij heeft zich in die positie gewerkt.
Alle anderen denken dat ze zich zomaar in de rol van Edu mogen zetten, zomaar.

Da's het verschil.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:41am
Quote (Ov2rkill @ Sun, 20 Jan 2008, 14:37)
Edu is gewoon de enigste die het verdient zo gedrag te vertonen, hij heeft zich in die positie gewerkt.
Alle anderen denken dat ze zich zomaar in de rol van Edu mogen zetten, zomaar.

Da's het verschil.

Mwah. Bij momenten overdrijft hij, en in veel gevallen is z'n bijdrage saai en voorspelbaar. Ik heb in die recentelijk gesloten topics geen enkele opmerking gelezen die me zelfs maar deed glimlachen. Jammer.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 20 2008 08:07am
Quote (�?NNI @ Sun, Jan 20 2008, 02:41pm)
Mwah. Bij momenten overdrijft hij, en in veel gevallen is z'n bijdrage saai en voorspelbaar. Ik heb in die recentelijk gesloten topics geen enkele opmerking gelezen die me zelfs maar deed glimlachen. Jammer.


Nja, doe zoals mij, zet er gewoon geen hoop op.
Maakt de grappige comments des te beter.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 20 2008 08:26am
dit topic is now about edujackass.

Quote (gehawk @ Sun, 20 Jan 2008, 14:56)
edujackass moet gewoon dood


nobody likes you

This post was edited by edujackass on Jan 20 2008 08:26am
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 20 2008 08:30am
Quote (gehawk @ Sun, Jan 20 2008, 12:56pm)
edujackass moet gewoon dood


Dat heb ik niet gezegd, hij heeft zich hier opgewerkt en ik durf wedden dat hij in het begin ook heel wat shit over hem heen gekregen heeft maar hij laat zich niet kennen en doet gewoon zijn ding. Ik deel hier de mening van canni, soms overdrijft hij maar ik heb absoluut nix tegen hem. Jouw bijdrage tot dit forum beperkt zich daarentegen tot een hoop geflame, gespam en gepost van porno. Ok Edu post ook geflame en porno maar hij heeft hier ook al best leuke dingen gepost wat we van jou niet kunnen zeggen. Van mij mag jij hier gerust blijven en BBDG en weet ik wie nog allemaal die hier de laatste tijd het slachtoffer is, maar kap dan met het gepost van pornoverhalen en kap dan met het uitschelden van iedereen die jou niet kan uitstaan voor kankerrat.
Als je naar een café gaat waar je nog nooit geweest bent ga je toch ook niet gelijk gaan doen alsof heel de boel daar van jou is, zo maak je absoluut geen vrienden en hetzelfde geldt voor dit forum. Jammer genoeg heb je het nu al verpest en zal het heel wat wilskracht vergen om die schade ongedaan te maken en hier iets van respect te krijgen. Probeer je normaal te gedragen en het geflame tegen je zal vanzelf ophouden als je het lang genoeg kunt negeren. Als je nog geen commentaar kan slikken van een hoop onbekenden op een of ander forum dan ga je in het echte leven nog vaak met je gezicht tegen de muur lopen, neem dat maar van mij aan.
Ik denk dat je dit waarschijnlijk wel zal opvatten als de zoveelste commentaar op jou maar toon dat je verstand hebt en prove me wrong.

Quote (Hellskin @ Sun, Jan 20 2008, 12:16pm)
dus we zijn eigenlijk net de gouden kooi?


Geen idee, ik weet niet wat dat is. Ik vind het gewoon leuk om andere mensen hun gedrag tegenover elkaar te observeren maar de reality soaps op tv zitten vol met marginalen en hier zitten best nog wel wat interessante mensen.

This post was edited by ReadyAimFire on Jan 20 2008 08:33am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 20 2008 08:34am
Gratis rondje van hem zou me wel beter gezind maken.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 20 2008 08:39am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, 20 Jan 2008, 15:30)
Dat heb ik niet gezegd, hij heeft zich hier opgewerkt en ik durf wedden dat hij in het begin ook heel wat shit over hem heen gekregen heeft maar hij laat zich niet kennen en doet gewoon zijn ding. Ik deel hier de mening van canni, soms overdrijft hij maar ik heb absoluut nix tegen hem. Jouw bijdrage tot dit forum beperkt zich daarentegen tot een hoop geflame, gespam en gepost van porno. Ok Edu post ook geflame en porno maar hij heeft hier ook al best leuke dingen gepost wat we van jou niet kunnen zeggen. Van mij mag jij hier gerust blijven en BBDG en weet ik wie nog allemaal die hier de laatste tijd het slachtoffer is, maar kap dan met het gepost van pornoverhalen en kap dan met het uitschelden van iedereen die jou niet kan uitstaan voor kankerrat.
Als je naar een café gaat waar je nog nooit geweest bent ga je toch ook niet gelijk gaan doen alsof heel de boel daar van jou is, zo maak je absoluut geen vrienden en hetzelfde geldt voor dit forum. Jammer genoeg heb je het nu al verpest en zal het heel wat wilskracht vergen om die schade ongedaan te maken en hier iets van respect te krijgen. Probeer je normaal te gedragen en het geflame tegen je zal vanzelf ophouden als je het lang genoeg kunt negeren. Als je nog geen commentaar kan slikken van een hoop onbekenden op een of ander forum dan ga je in het echte leven nog vaak met je gezicht tegen de muur lopen, neem dat maar van mij aan.
Ik denk dat je dit waarschijnlijk wel zal opvatten als de zoveelste commentaar op jou maar toon dat je verstand hebt en prove me wrong.


waarom heb je altijd van die super lange verhalen en kei lange zinnen achter elkaar, dat leest egt niet fijn. je kan dat allemaal makkelijk inkorten.
en slikken komt in zijn geval wel verkeerd aan
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 20 2008 08:49am
Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 20 2008, 02:39pm)
waarom heb je altijd van die super lange verhalen en kei lange zinnen achter elkaar, dat leest egt niet fijn. je kan dat allemaal makkelijk inkorten.
en slikken komt in zijn geval wel verkeerd aan


Beroepsmisvorming, ik probeer altijd een degelijke uitleg te formuleren met voldoende argumenten en in grammaticaal correcte zinnen want dat is wat op school van ons verwacht wordt. Ik haal altijd hoge scores op mijn samenvattingen en scripties dus ik zie er het probleem niet echt van in. Het voorkomt ook dat mensen die te lui zijn om het helemaal te lezen zinnen uit hun context rukken en hierdoor domme commentaren geven.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev191011121315Next
Add Reply New Topic New Poll